Permalänk
Medlem

urban exploring

tjena blev inspirerad av chernobyl tråden och tänkte vi skulle starta en UE tråd, har själv varit sugen på att UE:a men har fan inga kontakter, ingen som håller på här i Stockholm och skulle kunna ta med mig och polarn på en tur.

för de verkar vara riktigt coolt.

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem

Även jag skulle tacka ja, och även jag saknar kontakter. Ska vara kul säger de (folk).

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Avstängd

Gå ner i tunnelbane tunnlarna kan vara riktigt coolt, det är inte lagligt så jag uppmanar ingen att göra det. Väktare kan gripa en tror jag, blir väl ngt slags böter olaga spårbeträdelser eller ngt.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

finns gamla över givna tunnlar, några i närheten där jag bor( söder om stan)

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk
Medlem

Brottet man ofta begår är Olaga intrång. I Stockholms trakterna finns det en massa UE:are.

Jag rekommenderar dig att ta en titt på Flashbacks UE forum. Där finns det några som säkert kan hjälpa om ni frågar väääldigt snällt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Gå ner i tunnelbane tunnlarna kan vara riktigt coolt, det är inte lagligt så jag uppmanar ingen att göra det. Väktare kan gripa en tror jag, blir väl ngt slags böter olaga spårbeträdelser eller ngt.

Japp. De har även gullig kameraövervakning så de står och väntar på en när man kommer upp ur tunnlarna. Ett gäng av mina packade polare testade det och åkte dit förstås. De var väl inte så jättesmidiga heller.

Permalänk
Medlem

flashback har en forumsdel om bara UE, kanske borde ta en titt där?

Permalänk
Medlem

aha ska kolla in flashback då!

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toker!!!
har själv varit sugen på att UE:a men har fan inga kontakter

Det är bara att ta med några vänner ut. Sen skall ni inte låsa er vid just tunnlar. Finns mängder av övergivna hus och även tak man kan klättra upp på. I början kan det vara svårt att hitta platser men man lär sig ganska snabt var man skall kolla och även att se om en plats verkligen är övergiven eller bara brist på aktivitet.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
det är inte lagligt så jag uppmanar ingen att göra det. Väktare kan gripa en tror jag, blir väl ngt slags böter olaga spårbeträdelser eller ngt.

Olaga intrång kan ge upp till två års fängelse. Men så vitt jag vet har ingen blivit dömd för detta utan att samtidigt bli dömd för skadegörelse eller stöld. Dvs. om du bara går in och kollar är det lungt.

Permalänk
Medlem

Tips på ställen i Göteborgstrakten?
Eller kan man kolla sånt på flashbacks forum?
Jag är sugen på att ge mig ut

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Inte för att sticka ut hakan men... Detta får man skriva om men inte warez?

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

inte för att jävlas..men "tror" det redan finns en UE tråd på swec:p

vi uppmanar ju ingen att göra sånt.. han vill bara ha tips..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flraer
Inte för att sticka ut hakan men... Detta får man skriva om men inte warez?

Urban exploring i sig är inte olagligt.

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen