Tips: Eget foto på ditt betalkort!

Permalänk
Inaktiv

Permalänk
Medlem

Fick hem mitt för 1-2 veckor sen.

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk

Ta ett kort på ett kort med ett kort av ett annat kort på, då blir det en oändlig tunnel <3

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
Ta ett kort på ett kort med ett kort av ett annat kort på, då blir det en oändlig tunnel <3

Nej blir det väl inte...
Du måste ju ta ett kort på ett annat kort som REDAN har en oändlig tunnel.
Annars blir det bara kort på ett kort.
Lite bildbehandling först på bilden så man har oändlig tunnel så

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Någon som vet ifall SEB har något liknande? I så fall ska man ju fixa ett på studsen imorgon måndag.

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker att bilden blir ganska mörk på kortet man fick ?

Permalänk
Medlem

Är inloggad på min internetbank men hittar inte "kort på kort" under "beställ tjänster". Är det inte där man ska hitta det?

Skickade iväg ett mail med frågan, men fick bara samma text som står på deras hemsida som svar.

edit: Jag har Swedbank som bank föresten. Borde ju kunna köpa den här tjänsten då :\

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Riktigt iskallt att ha Goatse på VISA kortet.

100:- tar Swedbank för att fixa bild på kort. Vad tar de andra som har tjänsten?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0rk
Någon som vet ifall SEB har något liknande? I så fall ska man ju fixa ett på studsen imorgon måndag.

Jag kollade det här med SEB tidigare i tråden, fick detta svaret:

Citat:

Ursprungligen skrivet av SunQ
Nu har jag skickat ett mail till SEB för att fråga ifall de kommer börja med det här inom en snar framtid

Edit: Har nu fått svar.

Hej

Tack för ditt e-brev.
Vi jobbar med att ha denna funkton inom kort på våra kort. Vi kan tyvärr inte säga när det kommer att ske.
Har du fler frågor är du välkommen att vända detta meddelande eller kontakta oss enligt nedanstående kontaktvägar.

Adress: SEB Kort AB
103 83 Stockholm
Faxnummer: 08-10 88 35
Telefonnummer: 08-14 74 74
Med vänlig hälsning
SEB kort
Kundservice

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Är inloggad på min internetbank men hittar inte "kort på kort" under "beställ tjänster". Är det inte där man ska hitta det?

Skickade iväg ett mail med frågan, men fick bara samma text som står på deras hemsida som svar.

edit: Jag har Swedbank som bank föresten. Borde ju kunna köpa den här tjänsten då :\

jag har letat själv & till slut ringde ja kundtjänst... deras svar var om du inte har det så är du med i en fristående sparbank/swedbank som inte har den tjänsten... jag är med i varbergs sparbank & de har inte tjänsten ännu så ja får vänta

:/

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | G.Skill Trident Z Neo 3600mhz 32gb DDR4 | 250+500gb Samsung 960 Evo | XFX Merc 310 RX7900 XTX 24gb Black Edition | Asus ROG Thor II 1200w | Asus Helios Gx610 | Asus Ryujin II 360 | Samsung Odyssey Neo g9

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pson13
jag har letat själv & till slut ringde ja kundtjänst... deras svar var om du inte har det så är du med i en fristående sparbank/swedbank som inte har den tjänsten... jag är med i varbergs sparbank & de har inte tjänsten ännu så ja får vänta

:/

Du kan flytta allt till swedbank också. Jag gick från sala sparbank som är en fristående bank inom swedbank, till swedbank. Det tog nån vecka.

Permalänk

Så där ja. Nu har jag beställt ett med.

Visa signatur

Alldeles för många datorer.. :>

Permalänk
Medlem

Om det hade funkat på nordea hade jag utan tvekan haft en massa ormar och spindlar på mitt kort. Tänk att räcka fram kortet till någon som har fobi för sånt.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Fick mitt idag, efter många bilder som inte blivit godkända

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

Någon som vet om Nordea ska börja med något liknande?

Coop har det iaf, så jag tycker ni alla ska fixa det så de stackars kassörerna kan få lite variation

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

Som sagt, maila Nordea och tryck på lite. Ju fler som hör av sig om det dessto fortare kommer dom få tummen ur.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

Trevligt med personliga kort, mitt hade nog sätt ut såhär om jag beställt ett.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oobum
Fick mitt idag, efter många bilder som inte blivit godkända

http://pici.se/pictures/luOJmjQPl.jpg

Kostar det nått om dom inte godkänner bilden?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wassblad
Kostar det nått om dom inte godkänner bilden?

Nej.
Blir det inte godkänt första gången så skadar det inte att prova igen.
Min blev godkänt på andra försöket.

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Medlem

Hur lång tid tar det innan man får besked från Swedbank om dom godkänner eller ej?Gjorde ett idag och förväntar mig svar under veckan iaf, 5 arbetsdagar är inte för mycket begärt tycker jag.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

Fick hem mitt nya kort idag, såhär ser det ut:

Är mycket nöjd med resultatet

Permalänk
Medlem

Har swedbank lagt av med funktionen eller? hittar inte kort på kort på varesig sidan för ekonomisk översikt eller beställ tjänster.

Permalänk
Medlem

Suecia: Kortöversikt, sen står det längst nere till höger.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oobum
Suecia: Kortöversikt, sen står det längst nere till höger.

Ringde precis till min bank som är en swedbank fast ändå en lokal bank så att säga, vi kommer inte att få denna möjligthet förrän september :(.

Permalänk

Är det bara jag som har probb med kortbeställningen? Cash skall dras från kontot när dom skickar kortet för tillverkning...Jag beställde tjänsten för 10 dagar sedan och pengar har fortf. inte dragits från kontot (Det stod att kortet var godkänt när jag ansökte). i förregår mailade jag kundtjänst, men har fortfarande inte fått svar. Funkar ju bra det här.....

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem

Jag är nöjd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tweak
http://flurry.se/DUMP/bankkort.jpg

Jag är nöjd

ändå skön bild

Visa signatur

en för alla, alla för ettan

Permalänk
Medlem

Fick mitt kort idag, fan va skönt. Trodde inte det skulle gå såpass snabbt, gjorde det i lördags.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tweak
http://flurry.se/DUMP/bankkort.jpg

Jag är nöjd

fan vad kortet var repigt då, har du redan lyckats repa det eller kom det så?

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enity
fan vad kortet var repigt då, har du redan lyckats repa det eller kom det så?

Han har ju smetat ut kort nummret med photoshop eller liknande ser du väl?

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|