Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janeway
De bara bits hela tiden, och biter sönder massa saker.

Perfekt, måste införskaffas omedelbart.
Måste ha någonting för att hålla polarna på plats ^^

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Hedersmedlem

Lata katter... En av våra som tar sig en tupplur.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

En collie, 4-åring... Jag köpte henne när jag skulle flytta hemifrån till studentlya...

Hon heter Lizzy och är det bästa jag har, utan tvekan!

Permalänk
Medlem

Vi blev ett husdjur fattigare idag när våran Cocker Spaniel Norpan tog sitt sista andetag 18:40 på Blå Stjärnan i Borås. Hon orkade inte mer nu i värmen och klarade inte ens av att röra sig så trött var hon nu

RIP.

Mamma och pappa har Labradoren Tilda 5 år, Katten Signe ett halvår gammal kvar dock. Och jag har Katten Sally som sambo i min studentlya. Hon är ett år gammal och sjövild.

Permalänk
Medlem

Mafnus: Beklagar sorgen, inte kul alls när en älskad vän dör.

Permalänk

En hund som borde fått en bra mycket bättre uppfostran. Min småkusin har haft den innan. En korkad småkusin, verkar det som, eller var ju egentligen småkusier Han förstår sig inte på något, i princip. Fast han är ändå en snäll och fin vän
Har också en svartvit bondkatt. Hon gillas skarpt. Alltid mallig ^^ Sover ibland i en gammal leksaksvagga. Borde ha ett kort någonstans.
Sen ett marsvin också... Han var en födelsedagspresent till syrran min. Gillar gräs höhö
Har en hamster med. Nyligen inköpt. Av min syster once again. Säger inte mycket. Springer i hjulet, skiter, äter och sover. Det är hans rutin ^^
Och sen fiskarna. Också min systers investering. Äter och skiter, i princip
Som ni ser finns här snart ett zoo.. Bara en elefant som saknas
EDIT: Husdjuret jag vill ha allra mest: En Foxterrier. Har haft 1 + 1 halv foxterrier(Blandras, eftersom våran Foxterrier parade sig med en annan ras). End of discussion

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

Ingen som har en papagoya eller liknande,Grey jacko eller så?

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Är hemma och leker med hundarna och det är verkligen en fröjd
Lika glada att se en varje gång man kommer hem hehe

Permalänk
Medlem

Har en katt som blir 4månader på söndag

Här är han i en Skokartong :). Han heter Jazzå.

Permalänk
Medlem

Vår älskade katt wilma

Hon vann för en månad sen en tävling.. 40kg kattmat ^^ såklart inte på en gång utan 10x4kg påsar som man får hämta när man vill..

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Permalänk
Medlem

jag har haft ett mindre zoo hemma hehe

en yorkshireterrier ,en kanin ,två undulater, en hamster(syrrans) ,en spindel (tarrantella)

och typ 10 fiskar:d

Visa signatur

i5 6600K 16 GB RAM GTX 760

Permalänk
Medlem

Haft fiskar när jag var mindre.

Går i tankarna kring att skaffa en skäggagam men jag ska först läsa mer om dom och när jag väl bestämt mig så ska jag bygga ett terrarium så det dröjer nog ett tag. Jäkligt härliga djur.

Permalänk
Medlem

Jag har en Basset. Fast hon bor hos min mor i skogen nu för tiden.
Hon har epilepsi och trivdes inge vidare i stan...
Men skaffar jag mig ett hus inom en rimlig framtid så får hon nog flytta hem igen

Permalänk
Medlem

Har haft en Dvärgtax, och en Siberian Husky.

Taxen är död och Huskyn har bytt familj.
Det räcker med syskon, tyckerja..

Permalänk
Medlem

Hade en fin svart halvdvärgkanin med vit nos. Den dog till slut i den för kaniner aktiningsvärda åldern på 14 år.

Hade tillsammans med en polare varsin dansmus som djuraffären sa att de var av samma kön. Tydligen måste det dock skett ett biologiskt mirakel sedan, eftersom vi snart hade möss så det räckte och blev över.

Just nu har jag bara svarta två vildkatter som tittar anklagande på mig genom mitt fönster när jag äter frukost och vill ha mat..

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk

Två katter och en hund här, lilla Charlie ser ni i min avatar Är iofs päronens, och jag ska flytta hemifrån i augusti, kommer sakna dom små liven. Älskar djur, särskilt katter. Kattungar är nog det gulligaste som finns

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk

saknar hunden i huset.

Lätt att man ska införskaffa sig en liten söt labbe någongång.
är väldigt sugen på att ha en litehund, även om det är stort ansvar så skulle det fylla ett stort hålrum för mig iaf. fast det dröjer nog många år men gud vad jag längtar redan.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Jag har en Basset. Fast hon bor hos min mor i skogen nu för tiden.
Hon har epilepsi och trivdes inge vidare i stan...
Men skaffar jag mig ett hus inom en rimlig framtid så får hon nog flytta hem igen
http://img249.imageshack.us/img249/8623/bellaisnotimpresseddd...

Men Micke, du glömmer väl inte din älskade hamster, Märta??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kvack!
Men Micke, du glömmer väl inte din älskade hamster, Märta??
http://www.rydeman.com/johanna/bilder/muppmaerta.jpg

Detär din hamster. Inte min. Hon slutade vara delvis min när hon åt upp min antennkabel...

Permalänk
Medlem

Vi har 4 katter, 1 hund (chäfer/rottweiler) och frugan skulle nog mer än gärna ha våra 8 hästar som husdjur.
Bilder på nästan alla:

Tiger (med mage i bakgrunden)

Alvar (uttalas förstås Allvar)

Tiger igen

Pontus och Simba

Permalänk

Har en katt (stått modell delvis för min avatar) men han vill inte vara med på bild, inte still en sekund för tillfället...

Visa signatur

pictorhayes

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Tråkigt med kaninen.

Hade själv ett marsvin när jag var mindre, så vet hur det känns när de försvinner, vilket även de andra två hundarna gjorde

Polarens marsvin blev blind och sprang in i vägg så han dog, har tamigfan aldrig skrattat så mycket som när jag hörde det!

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Medlem

Ragnar, hona
http://www.deviantart.com/deviation/59137580/

Turbo, hane
http://www.deviantart.com/deviation/58017279/

Efter att jag flyttade överlät jag monstren till mina systrar som tar väl hand om dem. Turbo är riktigt tam och springer förbannat fort. Ragnar däremot tror jag varit vanvårdad då hon är skygg samt gärna bits.

Har länge varit intresserad utav ormar, vilket förmodligen kommer bli mitt nästa husdjur och då förmodligen en Boa.

Visa signatur

What isn't remembered, never happened. Memory is merely a record... you just need to rewrite that record.
Var vänlig citera så jag hittar tillbaks.

Permalänk

Jag har en Cavalier King Charles Spaniel, 5 år gammal, jätte go! sover jämt men oss i sängen och älskar kyckling !!

Visa signatur

I desperata situationer är ALLA metoder tillåtna!

Permalänk
Medlem

har haft det mesta allt från sköldpaddor till katter....det mesta är dött har en katt kvar hemma, men snart skall jag flytta. han e så gammal så han kommer nog dö snart...han är ett orginal!
men brorsan min som flyttat redan har 2x katter och ett akvarium med pirayor(den minsta blev uppäten av de större för ett par dagar sen) och ett akvarium men "vanliga" fiskar.

få se om det blir något djur sen...de skitar ju ned en del och kräver tid!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.