Allmän Diablo II-LoD-tråd (skills, strategier, character builds, skryt m.m.)

Permalänk

Hackad

Hej, har någon nåt gammalt account ni inte använder jag kan köpa billigt eller få? Har blivit hackad..hade 2 soso en i 93 å en i 90 :/ adda msn om ni har; matteminem@hotmail.com

Permalänk
Medlem

kakan jag har spirit

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk

´jag har e 0 sockad archon 505 def + en sup wire med 52x dex wiren e sockad redan

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem

Någon som needar en 3sock armor med 500def typ? SCNL.

(Inte free)

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk

Irriterande **** Blizzard eller BBB. Sabbat (game crash) 2 st uber solos!!!!!!!! 150-300 ping!!!!!!

EDIT: FAN JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG PÅ DET HÄR LAGGET. LVL 94 dog!!! ALL EXP !!!!!

Permalänk

Inte kul...faan va jobbigt.

Jag ska göra en Blizzard Sorceress nu har jag tänkt mig och jag undrar vad jag ska ha för vapen.. Jag kan skaffa både HotO och Fathom, men vilken är bäst ?
Jag själv tror nog att jag ska använda HotO med tanke på resisten och 40% Fcr (20 mer än Fathom) och kan därför skjuta snabbare men jag kommer ju skada mera med fathom, men det jämnar ut sig med snabbheten hos HotO, vilken tycker ni är den bättre för en Blizzard Sorceress ?

Visa signatur

Please tell your boobs to stop looking at me !

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NeX-WickeD
Inte kul...faan va jobbigt.

Jag ska göra en Blizzard Sorceress nu har jag tänkt mig och jag undrar vad jag ska ha för vapen.. Jag kan skaffa både HotO och Fathom, men vilken är bäst ?
Jag själv tror nog att jag ska använda HotO med tanke på resisten och 40% Fcr (20 mer än Fathom) och kan därför skjuta snabbare men jag kommer ju skada mera med fathom, men det jämnar ut sig med snabbheten hos HotO, vilken tycker ni är den bättre för en Blizzard Sorceress ?

DF !!
Perfekta är riktig dyra, och svåra att hitta...
Men vi säger 20 %, 20 % mer i skada!! vi säger 8 k Blizz Dmg.
Då blir det 9,6 k dmg!!
Fixa spirit, Maras, Arach och så (mums) så blir det bra med Fcr

Permalänk
Medlem

Får man maras för LO ?

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Får man maras för LO ?

Beror på hur hög du vill åt, men skulle gissa det numera iaf... 30får du aldrig iaf men ~25 borde du kanske få enligt mig

Permalänk

aa, okey tack Benny.
Kan man få en DF för en medel/bra CoH tror du ?

a,juste, vilken armor ska man ha ? En up'd viper är väl det bästa men det står att man bara kan upa den på singel player/ladder, fast kan man göra det på NL också ?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är soj fortfarande runt 3-4 ist eller gåre få för 2? Visst beror på säljaren men i runda slängar

edit: kakan det står att jag använder min cd key för spelskiten krascha haha

Gnatt

Visa signatur

Permalänk

hej, jag skulle göra en insight på non ladder, så jag satte in ral-tir-tal-sol i en 4 sox cryptic axe, men det blev ingen insight vrf?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndyYngel
hej, jag skulle göra en insight på non ladder, så jag satte in ral-tir-tal-sol i en 4 sox cryptic axe, men det blev ingen insight vrf?

Tror det bara funkar på ladder

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Är soj fortfarande runt 3-4 ist eller gåre få för 2? Visst beror på säljaren men i runda slängar

Sålde en Soj igår för 3 ist. Så runt där iaf!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ttiinnoo
Tror det bara funkar på ladder

ok

Permalänk

näe swr atår swt vänta i typ 2 minuter sen brukar det fixxa sig.

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2

Permalänk
Medlem

kakan: WTF? >) vadfan ska det där betyda?

edit: Tror ni man kan få 2xbk ring för LO ? Visst beror även det på säljaren men vet inte vart bk ligger i pris

Så fixat 2xbk ring fö LO....Vet inte om det var ett dumt val egentligen kanske? Men men

Visa signatur

Permalänk
Citat:

aa, okey tack Benny.
Kan man få en DF för en medel/bra CoH tror du ?

a,juste, vilken armor ska man ha ? En up'd viper är väl det bästa men det står att man bara kan upa den på singel player/ladder, fast kan man göra det på NL också ?

Kan skrika ut alla saker jag skulle ta (om jag var rik ):
Nightwing´s Veil (5/5 Rbf Cold)
Chain´s of honor
Death´s fathom (5/5 Rbf Cold)
Lidless Wall (Spirit finns inte i NL)
Maras
2x Soj
Snowclash
Magefist
War Traveler (skorna spelar inte så stor roll i mina ögon..)

Försök att str bugga lite och pumpa upp Vitaly

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Benny Bunny
DF !!
Perfekta är riktig dyra, och svåra att hitta...
Men vi säger 20 %, 20 % mer i skada!! vi säger 8 k Blizz Dmg.
Då blir det 9,6 k dmg!!
Fixa spirit, Maras, Arach och så (mums) så blir det bra med Fcr

Har en DF 27 % med bra res

Permalänk

Oh vad jag älskar sånna här game "Need boost O Hf" och dum som man är går man på de. Boostade och sen när vi var vid hf låtsades han att han hade laggat fast. Så jag lockade dit lite monster som döda han, och självklart drog han fråg gamet.

Permalänk
Medlem

Någon som vill boosta ?

Visa signatur

ZedeX säger: Detta var inlägget denna gången... :D

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Metal_Hawk
Oh vad jag älskar sånna här game "Need boost O Hf" och dum som man är går man på de. Boostade och sen när vi var vid hf låtsades han att han hade laggat fast. Så jag lockade dit lite monster som döda han, och självklart drog han fråg gamet.

Dude, kommer ihåg när jag boosta en i nm för hf (ja han stack)..
Sen efter 3 dagar gjorde jag ett game i hell som hette: Anceintss
Där kom han och hjälpte mig

Permalänk
Citat:

Dude, kommer ihåg när jag boosta en i nm för hf (ja han stack)..
Sen efter 3 dagar gjorde jag ett game i hell som hette: Anceintss
Där kom han och hjälpte mig

Haha sån tur lär juh inte jag ha

Permalänk

haft samma tur hawk men det finns dom så ger en också.. fick mal i ett sånt game

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Lidless Wall (Spirit finns inte i NL)

Såklart spirit finns nl! Kan inte GÖRAS på nl, men finnes. Laddergubbarna blev ju nl vid reset...

Har nog ngn liggandes kanske...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bibbi
Såklart spirit finns nl! Kan inte GÖRAS på nl, men finnes. Laddergubbarna blev ju nl vid reset...

Har nog ngn liggandes kanske...

Men det kan va svårt att hitta en Spirit i NL, vet inte hur jag tänkte riktigt där

Permalänk
Medlem

om någon behöver ik helm på ladder äre bara hojta till har 2st. givet gratis dom är juh ändå inte värda något^^

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Metal_Hawk

mm det är roligt sånt, hände mig med häromdagen, boostade en kille i normal för en ist, han hade den på en annan gubbe men stack såklart.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Så fort jag hittat den förbannade CD'n så vill jag gärna ha boost. Har inte något bra att erbjuda, men jag ger gärna saker i efterhand (förstår om ni inte litar på mig, eftersom ni inte har spelat med mig). Upp till er, ciao.

Visa signatur

ZedeX säger: Detta var inlägget denna gången... :D

Permalänk
Citat:

mm det är roligt sånt, hände mig med häromdagen, boostade en kille i normal för en ist, han hade den på en annan gubbe men stack såklart.

Själv rushar jag bara för hf i SWE-Chatten...
Men det var/är inte så ofta det...