Mest underskattade multiplayerspelet?

Permalänk
Medlem

Mest underskattade multiplayerspelet?

Freedom Fighters

Visa signatur

Rediscover Communication

Permalänk
Medlem

Perfect Dark Zero... ja, faktiskt.

Om vi pratar konsoller då. PDZ sög hårt i singleplayer, men var så otroligt bra i MP om man spelade på en lite högre nivå.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Red Alert till Playstation via Linkkabel!! OSLAGBART!

Visa signatur

You spin me round round baby round round like on meatspin baby..

Permalänk
Medlem

GTA2

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKRoachesX
Red Alert till Playstation via Linkkabel!! OSLAGBART!

Håller med! Gudomligt.

Permalänk
Medlem

GTG (Golden tee Golf)?
Världens bästa golfspel som också går att köra online.

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Mashed var ett grymt partyspel också, synd att ingen anan gillade det.

Visa signatur

Rediscover Communication

Permalänk

HALO 3!!!!!!!!!!!

Visa signatur

Xbox Live: Johansson91

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkshine91
HALO 3!!!!!!!!!!!

Ja för att det är ju såååå underskattat....not.

Visa signatur

Give me a wooden cross

Permalänk
Medlem

AvP 2

Bästa nätspelet NÅNSIN.

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem

framtida kandidat?

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Worms 2

Visa signatur

Rediscover Communication

Permalänk
Medlem

Halo 3, Halo2, Halo.

Permalänk
Medlem

Halo spelen är ju knappast underskattade dock väldigt överhypade spel. Själv kommer jag dock inte på något underskattat MP spel.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

unreal 2 : xmp

Permalänk
Medlem

Ingen här som testat Liero Online? En sorts Worms liknande spel fast ej turbaserat.

Visa signatur

Rediscover Communication

Permalänk
Medlem

Well of souls? det spelade jag och kompisarna som galningar när vi va små

EDIT: Måste hålla med om att GTA2 va grymt kul multiplayer håller ju än idag

Permalänk

Har ni hört talats om det där liret World of Warcraft ska tydligen finnas en expansion till det också vet dock ej om den är så lätt att få tag i längre...

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ingemansson
Har ni hört talats om det där liret World of Warcraft ska tydligen finnas en expansion till det också vet dock ej om den är så lätt att få tag i längre...

Du skojar va?

Håll dig till topic: "underskattat"

Visa signatur

Rediscover Communication

Permalänk
Medlem

ES3: Oblivion "jaja det finns inte multiplayer"

Annars kan man väll nämna några, Planetside vart tog alla vägen? Alien Vs Predator 2 vart underskattat som fan när man inte kunde stoppa cheaters.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xilli
Halo 3, Halo2, Halo.

Snarare överskattat..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BesteN
Snarare överskattat..

Håller med .. totalt överskattat

Visa signatur

Cooler Master Cosmos - E4400 @ 3 Ghz + True - Evga nForce 650i ultra - Sapphire HD4850 - Corsair 5400 TWINX2 2048Mb - Corsair HX620 - Samsung 206BW

Permalänk
Avstängd

Joint Operations:Typhoon Rising och ev. expansionen också.
Jag irriterar mig på det hela tiden, vafan, det var ju bättre på alla punkter än battlefield serien, varför blev det aldrig en hit? Eftersom det inte stod "EA" i början eller? Ok, det tog lite tid att sätta sig in, kanske 30min. Fast jag var ju 13 bast och det gick utan problem, eller jag kanske började först när jag var 14, minns inte.
Tänker er själva 150 players.... det är enda spelet som det verkligen kändes som krig.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Americas army. Grymt bra om man spelar matcher. Extremt enerverande om man spelar pub, men ändå kul. Ibland

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Arma är ju grymt underskattat tycker jag, massa tyskar och fransmän därimot. Men ibland är det rätt så dött specielt på dagarna och helgmornarna.

Permalänk
Medlem

Rainbow Six Ravenshield, gudomligt i coop!!!

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Medlem

Planetside

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bleak
AvP 2

Bästa nätspelet NÅNSIN.

Kan inte göra annat än att hålla med, survivor med alien och marines är roligast. Predator är lite väl kass i dm och blir slaktad aliens.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk

Operation flashpoint.

Erik

Visa signatur

Asus P5B, Core2Duo E6600, 2.4 ghz, Corsair value 2048 mb, Geforce 8800GTX

Permalänk
Medlem

Halo 3 och Lost Planet

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!