Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
Update 1.10 ute nu

antar att det är till ps3 då jag inte ser nån till xboxen

Permalänk
Medlem

är lite lost just nu*SPOILER VARNING*.

vart ska man efter det att man har fått reda på att den där robert inte var på begravningen?enda det står är att man ska skynda sej tillbaks till den där artuf eller vad han nu heter men när jag väl kommer dit så är det ingen där.
har sökt igenom stället osv,men hittar inget.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
är lite lost just nu*SPOILER VARNING*.

vart ska man efter det att man har fått reda på att den där robert inte var på begravningen?enda det står är att man ska skynda sej tillbaks till den där artuf eller vad han nu heter men när jag väl kommer dit så är det ingen där.
har sökt igenom stället osv,men hittar inget.

Du skall rida ut ur Jerusalem ur en annan stadsport, det borde finnas en marker på din karta som visar vart du skall.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SID 6.7
Du skall rida ut ur Jerusalem ur en annan stadsport, det borde finnas en marker på din karta som visar vart du skall.

jojo,har ridit ut ur jerusalem(genom porten som leder till vägen som leder upp till markern som är utmärkt på kartan),har ridit tillbaks dit man alltid börjar efter ett avklarat uppdrag,men det finns inget där att göra trotts att det står att man måste skynda sej dit.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Du ska till Artuf (den markerade punkten) som ligger nära staden Acre i kingdom. Du ska inte till Masyaf (där master är).

Ett tips om du vill dit snabbt är rid ut ur staden. När du får välja var du vill åka till, välj inte Kingdom. Välj istället Acre. När du komemr till Acre, rid ut och väl sedan Kingdom. Nu slipper du rida hela vägen till Artuf från städerna som ligger lite längre bort.

Permalänk
Medlem

jaha,ok då blandade jag ihop dom 2 då.
ska kika på det.
tack.

ang sista fighten,hur gjorde ni egentligen?verkar ju vara stört omöjligt.
får ihjäl högst 4 gubbar,sen är det gonatt.
block och counter hjälper inte så mycket eftersom dom slår undan svärdet och slår ett slag som tar 2-3 prickar från sync baren.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

mangemani: Använd kastknivarna dom dör som flugor då. (:

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
mangemani: Använd kastknivarna dom dör som flugor då. (:

Fegt. Jag körde enbart med svärdet.
Gick riktigt bra för mig ändå

Permalänk
Medlem

försökt med kastknivarna faktiskt,men det enda som händer är att han slår med det korta svärdet istället pga att dom är för nära.
försöker jag att springa ifrån dom så att jag ska få mer utrymme till att använda dom,så springer dom bara efter och ger mej flera slag i ryggen=/,omringar en och slår från alla håll och sen är man död igen=/.

det som stör en är att det är så liten yta att slåss på och råkar man närma sej den där blåa barikaden(vilket finns överallt där man slåss) så blir det rejäla framedrops och allt går i slowmotion typ vilket inte underlättar saken precis=/

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
jaha,ok då blandade jag ihop dom 2 då.
ska kika på det.
tack.

ang sista fighten,hur gjorde ni egentligen?verkar ju vara stört omöjligt.
får ihjäl högst 4 gubbar,sen är det gonatt.
block och counter hjälper inte så mycket eftersom dom slår undan svärdet och slår ett slag som tar 2-3 prickar från sync baren.

Tyckte med att de var j*vligt störande när dom slog undan svärdet för en tills jag märkte att man kunde trycka på A så hoppade man undan.

Och jag har precis lirat igenom spelet, tyckte det var väldigt bra. Gillade slutet med, väldigt... originellt.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Hur får man tillbaka kastknivarna efter man kastat dem? har gått runt i acre i tre timmar och löst uddrag i den andra omgången nu.... inte fått dem än.... säg inte att jag måste hämta dem bara =O

Visa signatur

Imac 24" - desktop - Samsung 28" 4K skärm
Hp Elitebook 8460P - Grab n Go
Dell optiplex 960 - Observatoriedator
Asus Eee - Meteorkamerastation

Permalänk
Medlem

Du måste pickpocketa tjuvar i stan. Dem är klädda i typ gröna kläder och skiljer sig ifrån vanliga männsikor lite. Brukar oftast va lite tjocka.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/zero...

underbart

Hahaha, grym!

Visa signatur

Everyone hates me because I'm paranoid.

Permalänk
Medlem

Lyssnade precis på killen som pratar något fortare än vi andra, och fastnade på att de pratar innan de dör. Vad handlar det om?

Blir spelet så frustrerande att man vill skjuta det in i solen?

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
Lyssnade precis på killen som pratar något fortare än vi andra, och fastnade på att de pratar innan de dör. Vad handlar det om?

Blir spelet så frustrerande att man vill skjuta det in i solen?

Man har ju 9st mål man ska döda och efter varje man dödat har dom en liten pratstund.

Om man dödar nån random vakt så pratas det inget.

Visa signatur

Everyone hates me because I'm paranoid.

Permalänk
Medlem

Jag är lite nyfiken på vad det ientligen gör om man får tag på alla flaggor i ett område?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Jag är lite nyfiken på vad det ientligen gör om man får tag på alla flaggor i ett område?

Zip, zap, Nada... Det gör inte ett skit Något de satt dit för att lägga på tid på "speltiden"...

Permalänk
Medlem

lol lönt att samla på dom då hehe

Visa signatur

Intel Core 2 Quad Q6600 NIVIDIA GeForce GTX470 Cooler Master Real Power M1000 MSI P35 Neo-F SyncMaster T220

Permalänk
Medlem

För att få 1000 poäng till xbox360 samt hela DNA-raden i additional memories krävs att man hittar samtliga flaggor och dödar samtliga templars

Visa signatur

A few years ago I hated life. Now I understand it was mutual

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
http://www.escapistmagazine.com/articles/view/editorials/zero...

underbart

Så klockren recension av Assassin´s Creed..

Visa signatur

| AMD R9 5950X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Nvidia 5080 FE | 32GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Tjena börjar bli riktigt trött på AC nu , har spelat igenom spelet och ladda ett minne för att fixa alla sido uppdrag jag missat o flags osv.

Efter man har stängt av o tror att man kan börja där spelet sist sparades så har man givet viss fel utan du kommer till maskingen där man får ladd om ett minne igen o se introt igen sjukt...... Ni får gärna säga att jag gjort något fel att så skall det inte vara

Förövrigt har jag suttit att försökt få 25 vakter att anfalla mig så att jag får poäng för det puhh riktig iriterande!!!!!!

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen
Zip, zap, Nada... Det gör inte ett skit Något de satt dit för att lägga på tid på "speltiden"...

Heh, misstänkte det faktiskt.. =/

På 360'n så gör det nått tack vare achivements inte för jag bryr mig om poäng på min 360 profil men ja det finns andra som gör det.
Men det vore ju nice om det kunde göra nått annat om man samlade alla flaggor (förutom extra speltid som sagt), kör själv spelet på PS3.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

LOL självfallet så har man inte fått den achivements där man skall ha pratat med den där tjejen segt , så skall starta en new game. Men det kanske blir lätare att göra på detta sättet för då börjar jag om från början o utgår från några cheats så att jag plockar alla flagor så slipper jag springa runt o vela o fundera ifall man hade redan tagit en flagga eller ifall man bara inte hittat den lol

Visa signatur

Permalänk

Någon som läst någonting om ev patch till 360? Ang att det fryser när man spelar, riktigt irriterande. PS3 Versionen hade väl samma problem men det fixades väl i en Firmware-update?

Riktigt illa att inte kunna spela spelet man köpte... Får hoppas på att jag får mitt GH3 och Mass Effect snart så jag får nånting annat att fördriva tiden med tills UBI fixar frysningarna.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jag gissar på att om man dödar alla templars inte leder till nått iheller som flaggorna?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag gissar på att om man dödar alla templars inte leder till nått iheller som flaggorna?

leder till att du får achiments men inget annat

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av drjens
leder till att du får achiments men inget annat

Tyvärr så får jag inga achivements eftersom jag spelar på PS3.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Tyvärr så får jag inga achivements eftersom jag spelar på PS3.

LOL blir det verkligen roligt att spela utan achivements heheh är så beroende av dem nämligen heheh.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hade stora förväntningar på detta spel men måste säga att dom föll ganska direkt efter man insett att spelet är ett av de mer repetativa spelen som släppts.

Det enda jag egentligen gillar med hela spelet är story'n och den fina twisten som infinner sig på slutet (iofs gick slutet att räkna ut när man spelat genom halva spelet).

Lite smått besviken men hoppas på att någon vidarutvecklar konceptet och tar det till den nivå'n det är menat

Visa signatur

24 timmar på en dag, 24 ölburkar i en låda . . . tillfällighet?