Saknar "Skicka PM"-funktionen på andras profilsidor.

Permalänk

Saknar "Skicka PM"-funktionen på andras profilsidor.

Precis som topic så saknar jag "Skicka PM"-funktion på folks profiler. Skulle underlätta mycket då man slipper gå in på en tråd personen har svarat på och sedan välja "PM"...

Tack!

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Hedersmedlem

Om du går in på en profil så finns där en fetstilad rubrik Alternativ med två val, 'Skicka privat meddelande' och 'Skicka epost'. Gissa vad den första av de två gör...

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

videfix har alldeles rätt. Den funktionen finns redan. Jag hoppas att du blir nöjd med detta och önskar dig en fortsatt trevlig tid på SweClockers samt en god jul.

Med vänlig hälsning
Albert Pettersson

Permalänk

Var inte profilen dära, utan jag menar tex när man trycker på användarnamnet utanför tråden ifall nu den personen skulle skrivit sist.

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silverwulf
Var inte profilen dära, utan jag menar tex när man trycker på användarnamnet utanför tråden ifall nu den personen skulle skrivit sist.

Jag förstår vad du menar. Mycket riktigt syns ingen "skicka privat meddelande" där. Istället kan du gå direkt till din egen inkorg och skicka till användaren därifrån. Hoppas det duger så länge.

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)