1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene
Receptfri erektion?
Visa signatur
Visa signatur
hollywoodstar
Visa signatur
1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene
Visa signatur
Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com
Senast redigerat
Visa signatur
Visa signatur
Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.
Visa signatur
Coola låtar i massor!
Visa signatur
Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.
Visa signatur
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.
Visa signatur
Min musik
@albinloan
Visa signatur
| Errare humanum est |
Visa signatur
Coola låtar i massor!
Visa signatur
Visa signatur
Visa signatur
Min musik
@albinloan
Visa signatur
DFI LanpartyUT nF4 Ultra-D (OCZ Tony's 704-2BTa BIOS) [color="blue"]|[/color] AMD Athlon64 San Diego 3700+ (KAB2E 0551) @ 285x10 (1.472V by CPU-Z) [color="blue"]|[/color] Kingston 2*512 PC3200 HyperX BH5 @ 2-2-2-10 1T (237.5MHz) [color="blue"]|[/color] POV nVidia GeForce 6800 GS (Core: 500 - Mem: 1230) [color="blue"]|[/color] Fortron/Source 550W (FSP550-60PLN) [color="blue"]|[/color] Antec Sonata Lifestyle Piano [color="blue"]|[/color] 3DMark2001 SE: 29481
Visa signatur
AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP
Visa signatur
Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org
Senast redigerat
Visa signatur
"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."
Senast redigerat
Visa signatur
Min musik
@albinloan
Visa signatur
Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org
Visa signatur
4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W
Visa signatur
Min musik
@albinloan