Permalänk
Medlem

Kopa PSP i Thailand?

Jag ar i Thailand nu och gar i tankarna om att kopa ett PSP..
Det jag undrar ar om det ar nan skillnad mellan PSP fran Thailand och Sverige?
Fungerar alla europeiska spel?

Jag har hort att dom tre sista bokstaverna i alfabetet inte finns med i ett PSP fran Thailand men det kanske gar att ordna via firmware update?

Tack po forhand!

Permalänk
Medlem

Är de billiga så köp en till mig med, skicka ett PM

BTW Ingen fara att köpa utomlands, tror inte du kan köra svenska UMD filmer i den dock.

Visa signatur

Intel i7 4770K@3.5ghz|Asus Sabertooth Z87|Gigabyte GTX 770 OC 2GB|Corsair Vengeance 1600mhz 8GB|Sandisk Ultra Plus 256GB|Seagate 7200rpm 1TB|Fractal Design R4 Windowed White|Corsair GS700W 2013 Edition|

Permalänk

inga problem att köpa den där. du kan lägga in ett custom firm i den så du kan köra spel och film från alla regioner.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < )

Permalänk
Medlem

Hur pass ligger dom i prisklass? vore intressant då jag ska dit i sommar och är lite sugen på att köpa ett PSP eller DS
Vaf jag hört så ska elektroniken ligga i ungefär samma prisklass?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av struggler
inga problem att köpa den där. du kan lägga in ett custom firm i den så du kan köra spel och film från alla regioner.

Okej, om jag chippar det sa borde det val ocksa losa problemet isafall??

Permalänk
Medlem

Japp, det fixar sig om du chippar det.

Permalänk
Medlem

Okej, tack for hjalpen! Jag tankte aka in till stan imorgon och kolla pris. Aterkommer med prisinfo imorgon om nagon vill veta.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nima_vg4
Okej, tack for hjalpen! Jag tankte aka in till stan imorgon och kolla pris. Aterkommer med prisinfo imorgon om nagon vill veta.

Ja, tack, det vore kul att se

Permalänk
Medlem

Då jag var där så kostade psp runt 1400kr (jul-nyår). Orginal elektronik saker brukar oftast ligga på samma pris nivå som här.

Just nu får man psp på onoff för 1 299kr

DS Lite var också runt samma pris.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Då jag var där så kostade psp runt 1400kr (jul-nyår). Orginal elektronik saker brukar oftast ligga på samma pris nivå som här.

Just nu får man psp på onoff för 1 299kr

DS Lite var också runt samma pris.

Hm, kanske blir till att köpa ett här hemma då, då har jag något att göra på flyget också

Permalänk
Medlem

Priset pa PSP ligger pa ca 1300 kr har just nu.. kopte ett igar

Permalänk
Medlem

Se upp så att det inte är något humbug med aparaterna, det var ju en unge som dog när han laddade sin nyinköpta portabla tv-spel som köptes i Asien någonstans. Även om butiken tillhör en gigantisk kedja och ser seriös ut kan man aldrig vara säker.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Se upp så att det inte är något humbug med aparaterna, det var ju en unge som dog när han laddade sin nyinköpta portabla tv-spel som köptes i Asien någonstans. Även om butiken tillhör en gigantisk kedja och ser seriös ut kan man aldrig vara säker.

Känner igen det här. Tror det hade något att göra med felaktiga laddare eller att hotellet var sunkigt och snålade på el-säkerhet. Vill minnas att det i rubrikväg antydde på att spel skulle vara livsfarligt, men i själva verket var andra som klantat sig.

Vore trevligt med lite fakta dock.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MorteM
Känner igen det här. Tror det hade något att göra med felaktiga laddare eller att hotellet var sunkigt och snålade på el-säkerhet. Vill minnas att det i rubrikväg antydde på att spel skulle vara livsfarligt, men i själva verket var andra som klantat sig.

Vore trevligt med lite fakta dock.

Här en nyhet iaf som hände i Thailand.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article472258.ab

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass