Permalänk
Medlem

Hela textrutan syns inte

Högra delen av textrutan där man skriver inlägg försvinner för mig. Bifogar ett screenshot så ni kan se vad jag menar. Spelar ingen roll om jag använder "fast bredd" eller "100 % Bredd".

Jag använder Opera 9.26 och Iceweasel 2.0 under Debian Etch. Problemet uppstår i båda webbläsarna. Som ni förstår är det tämligen jobbigt.

Bugg hos er eller hos mig?

Jag får inte kontakt med skolans server för tillfället så jag letade upp nån gratistjänst för bilden. Den är lite seg men verkar funka. http://www.bildbox.se/837.html

Visa signatur

Är det inte Fingal Olsson som sitter där borta?

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej Jerka!

Tack för att du tar dig tid och rapporterar buggar. Jag skickar vidare ditt meddelande till vår programmerare. Håll ut.

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

En sak som jag har märkt i Opera är att stilen fast bredd väljs automatiskt varje gång man förflyttar sig i forumet eller laddar om en sida. Det blir rätt frustrerande efter ett tag när man sitter med en widescreen-skärm oh hela forumet trycker ihop sig på en 1/4 av skärmen

Vet inte riktigt vad det är som orsakar detta för det är inget som händer konstant. Ibland fungerar det och ibland inte. Återkommer när/om jag listar ut vad det är som ger upphov till detta beteende.

Och det är bara Opera det händer, märkt något i varken IE eller Firefox.

Visa signatur

Stationära | Define 7 Compact | RM750x White | X570S AERO G | Ryzen 5 5600x | NH-D15 Chromax | Flare X 4x8GB 3200MHz | RTX 4070 Super | MP600 1TB | 980 1TB | A2000 1TB | 970 EVO 500GB | 850 EVO 500GB |
Acer X34A + 2x Dell U2719D | Wave 1 | Arctis Nova Pro Wireless |
Laptop | Macbook Air M1 2020 | 16GB | 256GB |
3dkatten.se

Permalänk
Avstängd

det där får jag då förstorar upp texten i firefox (Skift+skroll på musen)

Visa signatur

Blir så jävla less ,aldrig mera E8XXX eller nånsin 45nm teknologi.. bara skit