Jag behöver ett program för att sammanfoga och konvertar filer till PDF. Jag har en bunt .jpg som jag skulle vilja ordna i en fin radda och sedan konvertera till en samlad .pdf fil.
Nån som har några tips på program? Jag har googlat runt men tycker inte att jag får upp några bra alternativ, antingen konvertarat de bara eller så kan de inte samla ihop filerna till en samlad fil.
Ursprungligen inskrivet av hagbarddenstore Skript-kunskaper + LaTeX + pdflatex
Done!
nej
hade jag velat progga hade jag inte frågat om det.
i övrigt var jag mer ute efter ett snyggt grafiskt interface att arbeta i. jag få på känn direkt att macromedia alternativt adobe har nåtgot program i den typen jag söker, det är bara att jag inte vet vad det heter...
Ursprungligen inskrivet av Saucepan nej
hade jag velat progga hade jag inte frågat om det.
i övrigt var jag mer ute efter ett snyggt grafiskt interface att arbeta i. jag få på känn direkt att macromedia alternativt adobe har nåtgot program i den typen jag söker, det är bara att jag inte vet vad det heter...
nån som har några idéer?
Ingen har föreslagit dig att börja programmera. Lite scriptning kan knappast kallas för programmering.
Fortfarande tror jag att en pdf-skrivare är bästa alternativet för dig. Då kan du själv välja ett program som passar dig bra att arbeta i och sedan helt enkelt skriva ut till en pdf-fil istället för till en skrivare.