Permalänk

Haha, riktigt härligt bygge

Visa signatur

Intel 2500K @ 4.4Ghz II Corsair Vengance 1600Mhz 2x4Gb II 4870x2 2Gb II Corsair HX520

Permalänk
Medlem

Jo, jag fattade vad de gör, men inte hur de fungerar med att mata strömmen från regulatorer och liknande...

Värsta businessen ju. Fast det kanske inte är så hög köpglädje på just gamla fläktar...

Visa signatur

Vincent Gustafsson

Än en dag går solen upp.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ant3
JAg har aldrig köpt noctua och kommer aldrig göra de. men får ju typ två lika bra fläktar för samma pris av andra märken.

Inte jag heller, och kommer inte heller göra det just pga den anledningen du nämner!
Och även därför jag lackar mina fläktar i dessa färger för att "retas"

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SLAYER6x6x6
Haha, riktigt härligt bygge

Tack & bock

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Virre39
Jo, jag fattade vad de gör, men inte hur de fungerar med att mata strömmen från regulatorer och liknande...

Värsta businessen ju. Fast det kanske inte är så hög köpglädje på just gamla fläktar...

Aha! Då ska jag förklara.
Man vrider på den varibla resistorn åt ett håll för att öka spänningen (man sänker egentligen motståndet) och åt andra hållet för att sänka spänningen (då man höjjer motståndet), man får givetvis mäta spänningen med en multimeter (mot en aktuell mätpunkt på grafikkortet för just vGPU eller vMEM) för att se vart man landar samtidigt som man snurrar åt något håll Resitorn sitter i sin tur mellan FB-pinnen och jord, FB-pinnen är den som matar ström till antingen vGPU eller vMEM, därimellan är det ett motstånd på "X" Ohm orginal och när man vrider på vridpotten (varibla motståndet) så händer förloppet jag förklara ovan.

Den varibla resistorn är även på runt 20varv, just för att man ska kunna finjustera enklare. hade man haft en 1-varvig så hade det blivit väldigt "grovt" så att säga.

Så enkelt sagt så bara genom att sänka eller höjja motståndet som finns där orginal så ökas eller sänks spänningen.

Gamla fläktar vet jag inte, rätt nyinköpta Men omlackade är dom!

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem

föredrar rontek:P

Permalänk
Medlem

Rontek? Vad är det för korsning?

EDIT: Revoltec, noctua, cooltek?

Tri-SLI

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem

Ha ha! Tycker att Nocuta fläktarna är skit fula, men men... Skojig modd iaf, och för övrigt ser det skit bra ut!

Visa signatur

[ Intel Core i7 920 @ 3,2GHz ] [ Asus P6T Deluxe ] [ 6GB Corsair DDR3 @ 1333MHz ] [ Sapphire Radeon HD4870 Vapor-X 1GB ] [ Corsair HX520W ] [ Cooler Master Cosmos S ]
Gamla burken :D

Permalänk
Avstängd

Skillnad på ljudnivån sen du lackerade? På fläkten alltså

Visa signatur

HTPC: Fractal Design Define R4, ASUS Z87-PRO, Intel i7 4770K, Crucial Ballistix Sport 16GB, MSI GeForce GTX 760, Creative Soundblaster Z, Pioneer VSX-527-K.

Laptop: ASUS X502CA-XX009H

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rovah
Skillnad på ljudnivån sen du lackerade? På fläkten alltså

Har oxå funderat på de... de är ju möjligt med tanke på att ytorna i fläkten blir slätare. och sen är de möjligt att dom blir bättre oxå eftersom mellanrummet mellan fläkt bladen och fläkt huset blir mindre.
Typ högre statiskt tryck...

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk

har själv stacker 830 och tycker att kabeldragningen är inget lätt i det chassit, så jag föreslår att du kommer på något sätt att fixa det så kan jag göra likadant sen

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Boson
Ha ha! Tycker att Nocuta fläktarna är skit fula, men men... Skojig modd iaf, och för övrigt ser det skit bra ut!

Hehe
Jag är trött på det vanliga gamla svarta utseendet, så jag tyckte det var kul att göra något för att efterlikna en dyrare modell, ungefär som att sätta på ett M3-paket på en BMW 316/318

Tack så mycket för din åsikt

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rovah
Skillnad på ljudnivån sen du lackerade? På fläkten alltså

Har inte märkt något vad gäller ljudnivån faktiskt, satt och justerade in så att bladen inte skulle ta i någonstans och även märkte jag att de sitter fast tightare i själva "fästet" för fläkten, smörjade faktiskt in fläktarna på nytt med ett speciellt medel som är till för att smörja bland annat vapen och gångjärn samt just fläktar (som jag annars använder som rostlösare för diverse bultar på bilarna när jag jobbar). Det är inget som låter högre ivf, kanske bara är jag, men tycker att det blivit lite tystare t.om!?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ant3
Har oxå funderat på de... de är ju möjligt med tanke på att ytorna i fläkten blir slätare. och sen är de möjligt att dom blir bättre oxå eftersom mellanrummet mellan fläkt bladen och fläkt huset blir mindre.
Typ högre statiskt tryck...

De blåser på lika bra som vanligt iaf Och de sitter fast stabilare än innan då själva ytan där fläktbladen fäster fått lite lack på sig, så det fyllt upp "bättre" eller vad man ska säga, innan har det faktiskt vart pyttelite "glapp" upp/ner, men inte längre

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arne-Mohammed
har själv stacker 830 och tycker att kabeldragningen är inget lätt i det chassit, så jag föreslår att du kommer på något sätt att fixa det så kan jag göra likadant sen

Näe, kabeldragning är ingen höjdare i chassiet faktiskt, men har inget som stör luftflödet på något sätt alls någonstans. Kablar för USB/ljud har jag dragit bakom moderkortet så de inte skall synas. Dock ska jag såga upp moderkortsplåten på ett snyggt sätt och dra på en list, så att man sedan kan dra kablarna bakom plåten och sen in framför så att säga, så som det är på 832 "nvidia"-modellen om du sett det?

Så ja, jag ska nog fixa så det blir kanon så du även kan få se lite förbättringar där och göra samma sak

Har även tänkt fixa 2 hål för eventuell vattenkylning, även om jag med största sannolikhet inte kommer fixa vattenkylning så är det alltid skönt att ha det om man nu skulle impulsköpa in ett vattenkylningskit. Ska täcka över hålen med ett par fina gummi-täckbrickor sedan.
Och så ska jag även ta och såga bort fläktgallret bak på moderkortsplåten, så man kan bli av med lite typiskt oljud som man annars får när något är ivägen för en fläkt och sedan alternativt använda mig av ett 120mm fläktgaller som annars sitter på nätagg och inte stör ljudbilden något speciellt.

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skillz
Hehe
Jag är trött på det vanliga gamla svarta utseendet, så jag tyckte det var kul att göra något för att efterlikna en dyrare modell, ungefär som att sätta på ett M3-paket på en BMW 316/318

Tack så mycket för din åsikt

Har inte märkt något vad gäller ljudnivån faktiskt, satt och justerade in så att bladen inte skulle ta i någonstans och även märkte jag att de sitter fast tightare i själva "fästet" för fläkten, smörjade faktiskt in fläktarna på nytt med ett speciellt medel som är till för att smörja bland annat vapen och gångjärn samt just fläktar (som jag annars använder som rostlösare för diverse bultar på bilarna när jag jobbar). Det är inget som låter högre ivf, kanske bara är jag, men tycker att det blivit lite tystare t.om!?

De blåser på lika bra som vanligt iaf Och de sitter fast stabilare än innan då själva ytan där fläktbladen fäster fått lite lack på sig, så det fyllt upp "bättre" eller vad man ska säga, innan har det faktiskt vart pyttelite "glapp" upp/ner, men inte längre

Näe, kabeldragning är ingen höjdare i chassiet faktiskt, men har inget som stör luftflödet på något sätt alls någonstans. Kablar för USB/ljud har jag dragit bakom moderkortet så de inte skall synas. Dock ska jag såga upp moderkortsplåten på ett snyggt sätt och dra på en list, så att man sedan kan dra kablarna bakom plåten och sen in framför så att säga, så som det är på 832 "nvidia"-modellen om du sett det?

Så ja, jag ska nog fixa så det blir kanon så du även kan få se lite förbättringar där och göra samma sak

Har även tänkt fixa 2 hål för eventuell vattenkylning, även om jag med största sannolikhet inte kommer fixa vattenkylning så är det alltid skönt att ha det om man nu skulle impulsköpa in ett vattenkylningskit. Ska täcka över hålen med ett par fina gummi-täckbrickor sedan.
Och så ska jag även ta och såga bort fläktgallret bak på moderkortsplåten, så man kan bli av med lite typiskt oljud som man annars får när något är ivägen för en fläkt och sedan alternativt använda mig av ett 120mm fläktgaller som annars sitter på nätagg och inte stör ljudbilden något speciellt.

har sett EVOn har ett sånt själv men det har inga hål, menar du inte 830SE?

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk

Nice du! men jag har ett förslag. måla chassi ramen svart?

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arne-Mohammed
har sett EVOn har ett sånt själv men det har inga hål, menar du inte 830SE?

EVO? Jag skrev 832 "nvidia"-modellen Den har såsom 830SE tror jag, så ja

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiggleforce
Nice du! men jag har ett förslag. måla chassi ramen svart?

Chassiramen? Vilken? Den innuti lådan eller? Du får gärna ringa in i paint vad du menar så ska jag fundera på det

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt bygge, keep it up!:)
Du verkar också ha en del kvar att göra, har du någon aning om när det kan tänkas vara klart? 10p

Visa signatur

Teori är när man vet allt men inget funkar.Praktik är när allt funkar men ingen vet varför. Här blandas båda, inget funkar och ingen vet varför.

Permalänk

Dina fläktar är snyggare än Noctua - som har en så äclig skär färgi ramen!
Gillade den gröna "Nvidia"-färgen på sidorna skarpt!
Var rätt sugen på ett chassi som ditt men det blev ett Cosmos till slut...i framtiden kanske.

Ser störtskön ut
Huit points

Visa signatur

"-You like sex AND money? We should hang out!" -"Idiocracy"

MSI P45 Platinum, e6850@3ghz, 4gb Corsair 6400c5dhx, 500gb+320gb, HD4850 Crossfire (Sapphire/His), Coolermaster Cosmos RC 1000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ellehbg
Riktigt snyggt bygge, keep it up!:)
Du verkar också ha en del kvar att göra, har du någon aning om när det kan tänkas vara klart? 10p

Tackar !
Jo, finns en hel del att göra och mer därtill!
Jag har för tillfället ingen beräknad tid om när det lär bli klart. Det beror helt på tid, jag jobbar runt 9-12timmar om dagen, dagligen (helgdagar också) så tid finns det inte allt för mycket av egentligen. Utöver det har jag min racebil som jag skruvar på också. Men ska försöka dra ner på arbetshysterin så man kan bli människa igen. Men just nu får det ta den tid det tar, så det inte blir ett oseriöst bygge som stressas klart

Citat:

Ursprungligen inskrivet av b3h3moth81
Dina fläktar är snyggare än Noctua - som har en så äclig skär färgi ramen!
Gillade den gröna "Nvidia"-färgen på sidorna skarpt!
Var rätt sugen på ett chassi som ditt men det blev ett Cosmos till slut...i framtiden kanske.

Ser störtskön ut
Huit points

Hehe, tackar Färgen jag använt är beige och brun helt enkelt. Noctua har väl en lite mer gul-beige samt röd-brun färg på ram och fläktbladen.

Den gröna färgen gillar jag också, väldigt mycket, ser bättre ut i verkligheten dock Tänkte lacka övre delen av nätet i denna gröna färg också. Dock inte täckplåtarna för 5.25" platserna i fronten. Får inte bli för mycket som skär

Jag vill ha tag i nvidia-klistermärken/logotyper som man kan dra på på chassiet sedan, ingen som vet vart man kan få tag på sådant?

Jag har själv vart VÄLDIGT sugen på cosmos 1000, men eftersom jag hittade detta beggat för 1200:- så fick det bli detta! Men i en senare framtid när jag gjort klart alla moddar och fått det fint så lär det bli att jag försöker byta bort detta mot ett cosmos 1000 eller dylikt och börjar modda på ett sådant som nästa grej. En gång cooler master, alltid cooler master

Tack för kommentar + poäng!

EDIT: Ljudnivå.
Hade förövrigt min bror på besök här hemma och han är som jag, kunnig vad gäller datorer och halvkräsen vad gäller ljudnivå.
Min dator stod avstängd eftersom ett av mina crucial ballistix har gått åt pipan igår, trots spänning under överklockad spec (2.0v). Väldigt dålig kvalité må jag säga. :/ Mycket besviken.

Hur som helst, för att komma till saken så blev han häpnad över alla 120mm fläktar och tyckte det såg ut att sitta hur många som helst i datorn (sitter iofs 11st fläktar totalt i datorn, varav 8st 120mm och 1x80mm samt 1x92mm).

Varpå han säger "fan den måste ju låta som aset!" och då ska jag tillägga att jag under tiden som han tittat på datorn så har jag hållt på att felsöka vad som gått sönder och därmed startat datorn flera gånger framför näsan på han, men för han kanske det såg ut som om jag bara plockad ut och in hårdvara hela tiden?!

Så han blev iaf väldigt positivt imponerad över hur tyst datorn egentligen är och började fråga vad för fläktar jag har i systemet och började glo på mina omlackade revoltec-fläktar som jag köpt för 50:- stycket
Så det kanske borde säga en del om ljudnivån för er användare?

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem

som jag trodde... den släta fina ytan gör att de blir tystare.

Blir att köpa revoltec fläcktar och spreja dom med klar lack.

Smooth...

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk

var köpte du kålfiber-filmen? Citera

Visa signatur

-[ {AMD X4 955} {Crosshair III} {6870 2gb} {Corsiar 4Gb DDR3} ]-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ant3
som jag trodde... den släta fina ytan gör att de blir tystare.

Blir att köpa revoltec fläcktar och spreja dom med klar lack.

Smooth...

Hehe, jaså Jag trodde i ärlighetens namn att de skulle börja väsnas eller få missljud av något slag, men icke. Så det är ju kul att höra att det finns en teori bakom det

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alle_lenhovda
var köpte du kålfiber-filmen? Citera

Detta har jag haft liggandes ett bra tag.
Men jag har för mig att jag köpt det på MDS en gång i tiden. Finns även att köpa realcar enligt en vän.
Vid applicering så se till att rengöra ytan och även använda värmepicka, annars kommer det lossna och även se fult ut med tiden. Även fast du kanske vet det, så skadar det inte att påpeka det

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem

Damn, du moddar fortfarande! Gillar gröna färgen som fan, men att färga fläktarna till Noctuas unika, fula bajsfärger var ett misstag enligt mig. Gillar helsvart blandat med lite vitt bättre. Men det är fortfarande kul att se hur du gör det, och att du gör det. 10p utan problem

Visa signatur

Bustin double glocks
Galatasaray<3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ertan
Damn, du moddar fortfarande! Gillar gröna färgen som fan, men att färga fläktarna till Noctuas unika, fula bajsfärger var ett misstag enligt mig. Gillar helsvart blandat med lite vitt bättre. Men det är fortfarande kul att se hur du gör det, och att du gör det. 10p utan problem

Hehe, jajjemänsan Can't get enough...

Jag gillar färgen Men ja, jag gillar svarta fläktar med vita blad mer, liksom du. Så jag ska nog ta och modda resten så istället

Tack

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk

Rediga bilder och sköna modds. Stacker 832's design är ja dock inte så förtjust i men annars såg de helt okej ut.

Schyst att du knåpade ihop en voltmod. Såg ju galant ut.

9p

edit: Läste ja rätt men såg ja möjligtvis tankar om vattenkylning? Javisst klart du ska ha de. Jävla bökigt och jobbigt men trots allt kul när allt blir fina fisken snyggt

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av coolerfreak
Rediga bilder och sköna modds. Stacker 832's design är ja dock inte så förtjust i men annars såg de helt okej ut.

Schyst att du knåpade ihop en voltmod. Såg ju galant ut.

9p

edit: Läste ja rätt men såg ja möjligtvis tankar om vattenkylning? Javisst klart du ska ha de. Jävla bökigt och jobbigt men trots allt kul när allt blir fina fisken snyggt

Tackar

Ptja, det är en smaksak ja ! Fast jag börjar faktiskt bli lite småsugen på att fixa mig ett Lian Li PC7, litet och smidigt chassie som är cleant, helt tvärtemot detta chassie Men men, modda klart som gäller först.

Voltmodden var ett sjuhelsikes pill måste jag säga! Lödkolven jag använde från början (biltemas 15W) ville inte som jag ville, så jag fick låna en annan (biltemas 30W ) och med den så gick det på 2röda

Japp, vattenkylning har jag funderat på, jag har haft vattenkylning flertalet gånger förut, men alltid kännt mig lite halvt orolig med det, vatten+elektriska komponenter går inte ihop allt för bra i mitt huvud, även om det är tätt och fint
Men det känns som om detta chassie är som gjort för att ha vatten i, så det vore faktiskt kul.

I toppen av chassiet, ovanför nätagget så finns det ett alldeles lagom mellanrum till taket, där man skulle kunna få in en lagom stor radiator utan problem. och resten blir ju inga problem att få dit heller. Men vi får se

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem

Du verkar va en tunn liten kille som ritar med spritpenna på armen

Nu förstår jag varför du kan ha koll på det mesta på forumet, du verkar inte dra dig för o prova!

Gillat din rigg o moddarna du gjort well done

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nerylf
Du verkar va en tunn liten kille som ritar med spritpenna på armen

Nu förstår jag varför du kan ha koll på det mesta på forumet, du verkar inte dra dig för o prova!

Gillat din rigg o moddarna du gjort well done

Det var dom första gaddningarna jag gjorde! Sen så vill jag inte ha något överdrivet stort heller! Dock har jag en över axeln, från övre delen av armen upp till nacken som täcker upp gött, där känns det ganska gott att gadda sig Sen att jag är bilmek och sliter som ett djur dagligen, hmm... njae, jag får inte ihop det här

Prova måste man göra för att det är kul! Dock är det inte pga det som jag kan det jag kan!

Men får tacka och bocka för ditt tyckande

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem

Hur kan du använda revoltek wannabe-noctua fläktar och sen förstår jag inte varför du har massa klistermärken på chassiet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Murpie
Hur kan du använda revoltek wannabe-noctua fläktar och sen förstår jag inte varför du har massa klistermärken på chassiet

Va? Jag tror absolut att du missa hela grejjen med mina kära revoltec-fläktar?

Klistermärken!? Vart då? På insidan där dom inte syns?
- Ja. Där dom inte syns. Eller brukar du sitta och glo på insidan av en lucka till ett chassie, som till 99% av tiden är stängt?

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem

Anledningen till att du målar om fläktarna är? För att lura folk att du använder dyrare fläktar än du gör?

Visa signatur

http://luddha.vshs.info/
Arbetsstation: E6850 @ 3,6ghz | 8800GTS 640MB (G80) | Asus P5Q Pro | Antec 1200 | WinXPProSP2
Server: P4M 1,8GHz@1,2GHz | 1024MB DDR3200 | Gbit NIC | Network Dragon (kopia av Chieftec Dragon)

Permalänk
Medlem

Står klart o tydligt i tidigare inlägg: bara för att retas!!

Permalänk

fan va nice inlägg 10p

bara en fråga hur mkt väger hela systemet?

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida