Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Inaktiv

Jag brukar nicka KlavKalashj eller PeLLe_PiRaT

De roligaste jag sett är typ:
fireolle
stefanstefan
Larve.Baggeman
RoshansMorsa

Lirar bara dota, hittat dom på battle.net

Permalänk
Hjälpsam
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarkBob
Såg nån i wow som hade en ud mage som hette "träskhäxan". Det fick mig att garva rejält iaf ^^

Spelade lite med en Undead som hette "Maskrosa" och en som hette Askungen (betonas As-kungen).
Spelade också Dvärg Hunter med en Gris som hette Ham, fanns en annan dvärg på min server som hette Trotskij med en gris som hette Lenin.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X | Intel Arc B580 | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/8gy1xr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 9060 XT 16GB | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/gwcxfs
HTPC | https://valid.x86.fr/gqtxws |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Morris164
Fan, det fick mig att ramla av stolenxD

Ted är ju mitt förnamn IRL... Holy cow!:D

Han heter faktiskt Ted IRL också

Är en annan på en bf2 server som kllar sig Bajskotte, jag tycker det är så grymt kul. Kalla mig barnslig men det är inget jämfört med hans namn val hahaha:P

Visa signatur

A64 x2 4600+ - 7900gt/gto - 2gb Corsair TWIN2X pc5400 - Asus M2N-E nForce 570 Ultra

Permalänk
Avstängd

Kör med Lakanman eller Boddah efter Kurt Cobains låtsaskompis som barn.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Brukar för det mesta nicka tobbzzen. Men det händer väl då och då att man drar till med Dundermusen..

Visa signatur

Acer Predator Helios Neo 16 | 14900HX | 32Gb DDR5 | RTX4070 | 2TB | 16" IPS 240Hz |

Permalänk

Powderfinger / Flyfoot / Hotfoot / Veruca Assault

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

piddeman äger

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

CoreHard..

Visa signatur

Dyrt skit med skit framför tangentbordet.

Permalänk
Medlem

Von OttO OFC

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem

såg nån som hette Roevsmoer när jag spelade cs

Permalänk
Medlem

Fatal1ty kan slänga sig i väggen för här kommer FIDEL1TY YEah

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Naab_MAN - Hitta honom på en SA-MP server

Visa signatur

Byt namn på Nvidia till NvidAI

Permalänk
Medlem

Captain Obvious är väl ett av dom bättre i skjutspel
ett av mina favoritnamn

Permalänk
Medlem

Tycker mitt nick tillhör de bättre. ^^ Men jag brukar även gå under Skurre på privata servrar med nära polare. Memphis här på SweC som kallade mig för Skurre en gång, sen har jag börjat använda det.

Permalänk

Vilda.Marmelad.Bitar

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk

DFC^^
ne men jag håller mig till mitt på allt fårutom Steam då heter jag Traniz

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xzenzor
Noob

upptaget redan

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Medlem

MaskinGunnar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jooh4n
man har ju sett många Justin Case och Brief Case

Själv nickar jag Jooh4n (TADAA!!)

jag brukade nicka Justin_Case förut, men sen hände det grejer och jag blev the Cruzader istället

Visa signatur

ASUS 8800GTS 640mb || Intel e6320 1,86Ghz @ 3,2Ghz|| Scythe Infinity || 4gb OCZ Platinum 800mhz || PSU - Hiper R 580W || Antec P182 || P5B-Deluxe || SuperPi 1MB - 14,8s || 3dMark06 -10761p

//CruZadeR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ratatosk
Spelade lite med en Undead som hette "Maskrosa" och en som hette Askungen (betonas As-kungen).
Spelade också Dvärg Hunter med en Gris som hette Ham, fanns en annan dvärg på min server som hette Trotskij med en gris som hette Lenin.

Jag vet inte om nån garvar åt min som heter Moose?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skusty
Tycker mitt nick tillhör de bättre. ^^ Men jag brukar även gå under Skurre på privata servrar med nära polare. Memphis här på SweC som kallade mig för Skurre en gång, sen har jag börjat använda det.

Skurre ;O

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Jag brukar nicka: Krishnii, schtyv eller namnet från punch out, super machoman

Permalänk
Medlem

Smelly bajs

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk

Kompostbosse har jag nickat sedan jag började spela gillar dt
Ett av dom bästa nicken jag sett var när jag spelade CS beta 5.2 och en grabb hette Snuttefilt (duktig var han också, tillhörde en av dom bästa på den tiden har jag för mig)

Permalänk
Medlem

Jag kör Vivace-XFX

Visa signatur

||Fractal North XL||
Main system: Asus ROG Crosshair x670E Hero, AMD 9800X3D, 64GB DDR5 CL30, ASUS ROG Astral RTX 5090
||Nikon Z6ii, 24-200 f4-5.6|| 105 z macro f2.8||

Permalänk

Cxod

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tycker mitt är rätt orginellt, annars är ju 'Smiiskarn.' en klassiker

Permalänk
Medlem

Twiggeh.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Jag brukar alltid nicka DRjens, nu på live så har det blivit Jens Hjerpe hehh vilket är ganska tråkigt.

men de amrikanska spelarna jag lirat med har uppskattat det , de frågar alltid ifall man utalar mitt efternamn HERPIS (herpes på eng utal).

Visa signatur

xbox360 slim 250gb + ps3 Slim 100gb + wii