ASonyEricsson W660i för 1200:- kr på The Phone House nu!! Är detta är bar köp????????

Permalänk

ASonyEricsson W660i för 1200:- kr på The Phone House nu!! Är detta är bar köp????????

Funderar på att köpa en sån men skulle vilja ha reda på lite för och nayckdelar med den innan ,anledningen är att jag kan köpa en w880iför 700:- Xtra men telefonen verkar ha mer eller mindre samma funktioner som 660??
GE MIG LITE fÖR & NACKDELAR!
mVH pIERRE232

EDIT: http://seunlocksweden.phpbb2.se/forum/viewtopic.php?t=257

Permalänk
Hedersmedlem

det e ungefär samma telefon, glöm inte att w660 är låst till telia för det priset.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
det e ungefär samma telefon, glöm inte att w660 är låst till telia för det priset.

Vilket går att låsa upp och unbranda på ca en timme om man läser på lite

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hampe10
Vilket går att låsa upp och unbranda på ca en timme om man läser på lite

upplåsning o debrandning går på ca 400-600kr vilket gör att telefonen blir lika dyr som w880 som han nämde

då hade jag lätt kört på w880

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
upplåsning o debrandning går på ca 400-600kr vilket gör att telefonen blir lika dyr som w880 som han nämde

då hade jag lätt kört på w880

Jo men jag tror han syftade på att man kan bebranda och låsa upp mobilen hemma, jag gjorde det på 1h... det sket sig ett par gånger men det fungerade till slut.

Så nu kör jag GSM nät med TREs abb, dålig motagning med 3G där jag rör mig.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Jag köpte en själv och låste upp den på cirka 1.5h inklusive inläsning och hemladdning av program.

Knappsatsen känns lite plastig och billig efter ett tag, men annars är det en trevlig telefon.

Permalänk

den kostar med samma erbjudande 2490:- på media markt,såg annonsen idag. det tog ca 30min att öppna den behöver du programmet så pma mig

Permalänk
Medlem

Köp inte en w660i

Jag skrev just detta på prisjakt...

------------------------------------------------------------

Sämmsta telefonen någonssin.

Nu har jag fått 3 nyatelefoner och fått de repparerade inte mindre än 6 gånger! Och alltid samma fel.

- Brus ur högtalaren
- Brus i mikrophonen
- Intärnt brummande (får den man pratar med att bli vansinnig)
- Stormliknande ljud
- Fungerar inte i temperaturer under 0 grader. Så fort det är minusgrader eller 0 gradigt så stänger den av sig och blir helt livlös för att sedan vakna till liv när man vart inne i värmen ett par timmar.
- Simkortsfel. Helt plöttsligt har man inget simmkort i mobilen och efter att ha slitit ur bateriet och simkortet ett flertal gånger så får du igång den igen
- En av de nya telefonerna SPRACK isär (mellan över- och under sida) när jag tog den ur kartingen.
- Hänger sig.
- Tappar mottagningen även om du står still där det bör vara bra mottagning.
- Kameran är helt värdelös om det inte är solljus ute.
- Ingen blixt
- Spricker i det guldiga i hörnen och hörnen faller loss.

Listan är oändlig.

Köp absolut INTE denna telefon.
Haft telen i snart ett år och har vart på service eller trasig nästan jämmt. Angående skadorna med sprickor så är jag extremt varsam och de spricker ändå. Nu ska jag häva köpet och inhandla något annat.

Visa signatur

Dator = Ja

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chippen
Köp inte en w660i

Jag skrev just detta på prisjakt...

Sämmsta telefonen någonssin.

Nu har jag fått 3 nyatelefoner och fått de repparerade inte mindre än 6 gånger! Och alltid samma fel.

- Brus ur högtalaren
- Brus i mikrophonen
- Intärnt brummande (får den man pratar med att bli vansinnig)
- Stormliknande ljud
- Fungerar inte i temperaturer under 0 grader. Så fort det är minusgrader eller 0 gradigt så stänger den av sig och blir helt livlös för att sedan vakna till liv när man vart inne i värmen ett par timmar.
- Simkortsfel. Helt plöttsligt har man inget simmkort i mobilen och efter att ha slitit ur bateriet och simkortet ett flertal gånger så får du igång den igen
- En av de nya telefonerna SPRACK isär (mellan över- och under sida) när jag tog den ur kartingen.
- Hänger sig.
- Tappar mottagningen även om du står still där det bör vara bra mottagning.
- Kameran är helt värdelös om det inte är solljus ute.
- Ingen blixt
- Spricker i det guldiga i hörnen och hörnen faller loss.

Listan är oändlig.

Köp absolut INTE denna telefon.
Haft telen i snart ett år och har vart på service eller trasig nästan jämmt. Angående skadorna med sprickor så är jag extremt varsam och de spricker ändå. Nu ska jag häva köpet och inhandla något annat.

Hur hanterar du dina mobiler egentligen?