Permalänk
Robot

Min Hörna

Tänkte lägga upp lite bilder på mitt system då jag nyligen ljudisolerade mitt chassie

System:

CPU: q6600 2.4Ghz @ 3.2 Ghz med Cooler Master Gemin II som kyler
RAM: Adata 800 Mhz @ 1066 Mhz (kan inte timings)
Graffe: HD 3870 från GeCube (777/1126) Mhz @ (860/1256) Mhz, har köpt till Arctic CoolingS1 kylare som funkar väldigt bra
PSU: Corsair 520W
Hårddisk: 160GB hitachi @ 7200 rpm
Skärm: Samsung SyncMaster 226 BW
Steelseries headset (rekommenderas)
Zalman fläktkontroll
LG dvd-brännare

Tempsen ligger på:
CPU 36 grader idle och ca 65 grader full load med Thermal Analysis Tool
Graffet: 32 grader idle och ca 45 grader när jag lirar crysis med high (har xp så kan inte köra very high)
har inte kollat tempsen på annan hårdvara tyvärr.

sisst men inte minst får jag 12923 poäng i 3Dmark06
vilket duger för mig då jag ''bara'' spelar crysis och cod4

bara säg till om ni vill veta nått mer som jag missat skriva

PS. har städat bara för att ni inte ska få men för livet

Besök albumet: Min Hörna av Greenworm

Permalänk
Medlem

"bara" Crysis och cod 4, Crysis är ju inte krävande eller så. Fint annars!

Visa signatur

i5 750|Asus P7P55D Pro|12Gb1600Mhz|HD5870

Permalänk
Medlem

NAAAJS tgb:P

Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!

Permalänk
Medlem

Är väggfästet bra? Länk isåfall, behöver ett till min HPW2207.

Visa signatur

E2160 @ 2,9 ghz | GA-P35-DS3 | Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 | mm.

Permalänk
Medlem

Såg ju underbart ut :):up:

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pie
Är väggfästet bra? Länk isåfall, behöver ett till min HPW2207.

jag är nöjd med det, dock så kan skärmen luta lite åt sidan men det är lätt fixat
www.kjell.com nummer:68901

Permalänk
Medlem

Jävlar vad skön din stol såg ut ;D

Permalänk
Medlem

Tycker alla dessa gallerier på "Hörnor" börjar spåra ur... annars sådär fint.

Killen längst ner till vänster på klassfotot eller vad det är ser rätt så mysko ut

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chamezz
Jävlar vad skön din stol såg ut ;D

2 stycker fårfällar som sitter fast med dubbelhäftande tejp, skönt när man stiger upp från sängen och inte pallar dra på sig kläder utan vill gejma i kallingar

Permalänk
Medlem

Har ICEMAT samma headset, REKOMMENDERAS FULLT UT, mitt är för tillfället PAJ som bara H*VETE men har inte ett öre kvar för denna månaden, och har inte någon direkt lust att köpa nytt då det funkar, (tejpat med ELTEJP) men är inte lika lätt/bekvämt som det brukade vara...

hur är chassit btw? jag har kollat på det.. är det lätt med kabeldragning?

Permalänk

10p för att du har likadan skärm som mig

Visa signatur

*CPU: Amd FX 8350 4,5Ghz. *Moderkort: MSI 990FXA-GD65. *Grafikkort: Radeon R290X. *Minne: 4x4096GB DDR3 1333Mhz. *OC: Windows 7 Ultimate 64-bit.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nae0
Har ICEMAT samma headset, REKOMMENDERAS FULLT UT, mitt är för tillfället PAJ som bara H*VETE men har inte ett öre kvar för denna månaden, och har inte någon direkt lust att köpa nytt då det funkar, (tejpat med ELTEJP) men är inte lika lätt/bekvämt som det brukade vara...

hur är chassit btw? jag har kollat på det.. är det lätt med kabeldragning?

Jag är nöjd med chassiet, bra om man ska klocka då sidan har en stor öppning som är täckt av nät. Kabeldragningen är heller inte några problem, du kan dra kablar bakom moderkortsplåten me.

Permalänk
Avstängd

SnyggT!

Haha, Detta Galleri Är Det Bästa på Sweclockers! ;D
Det Har det högsta snittbetyget just nu:D 9p*

Men varför har du plast under stolen?
Jag har en Alak från ikea och jag fick ingen plast med Är du nöjd med din stol? Min gnizzlar för mycket och jag HatAr hjulen, dom gör så att stolen blir oflyttbar om ingen sitter i den:P

Såg att du ochså hadde 226bw, vilken Panle:D? Jag har c-panel=Inga ghosting:D

Mvh kim, 10pts

Permalänk
Medlem

10p snyggaste rumet jag sätt.
Skulle du vilja byta lägenhet:P

Visa signatur

Fractal Design Define R3 || Corsair HX- 750W || MSI P67A-GD55 || i5 2500K || 2*4GB Corsair Vengence 1600MHz CL9 || Gigabyte 560 ti soc || Samsung Spinpoint F3 HD103SJ || CM Hyper 212+ || 3x Gentle Typhoon 1450rpm

SonyVaio Pro 13 ||

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r3mpuh
SnyggT!

Haha, Detta Galleri Är Det Bästa på Sweclockers! ;D
Det Har det högsta snittbetyget just nu:D 9p*

Men varför har du plast under stolen?
Jag har en Alak från ikea och jag fick ingen plast med Är du nöjd med din stol? Min gnizzlar för mycket och jag HatAr hjulen, dom gör så att stolen blir oflyttbar om ingen sitter i den:P

Såg att du ochså hadde 226bw, vilken Panle:D? Jag har c-panel=Inga ghosting:D

Mvh kim, 10pts

Min stol är kanon, hjulen funkar fin fint och plasten e där för jag slet nästan sönder golvet med en gång för jag rullade på den sjukt mycket. Har faktiskt ingen aning om vilken panel jag har (lite pinsamt) =D

Permalänk
Medlem

äntligen någon som har ett "normalt" rum ! tummen upp och full pott för perfekt hörna

Visa signatur

HHKB Pro2 - HHKB Pro JP - IBM Model M SSK - Phantom - GH60 - LZ-GH - Raptor K1 - Ducky Shine3 TKL - Filco Majestouch2 Ninja

Permalänk
Medlem

Asså helvete vad folket inte kan stava här? Varför skriva med stor bokstav när ni känner för det lite då och då? "r3mpuh" som exempel, vet du varför punkt och kommatecknet finns? VarFör SkRiver Du sÅ hÄr? nae0 behöver jag inte ens säga något.

Gissar vilt att någon kommer skriva "Är du nån jävla svenskalärare eller?" och jag bryr mig inte det minsta kan jag säga redan nu, tolvåringar.

ont. mysigt rum:). Lägg det under bygglogg om du vill sätta in fler än 6 bilder, vill gärna se ditt tangentbord och lite fler bilder av lådan.

Visa signatur

Bustin double glocks
Galatasaray<3

Permalänk
Medlem

GRYMT snyggt ju! Haha, jag tänkte tidigare för någon dag sen att jag skulle färga om mitt G11 tagentbord, men du han före mig. haha! 10p!

Visa signatur

It's time to kick ass and chew Bubble Gum. And i'm all out of gum.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ertan
Asså helvete vad folket inte kan stava här? Varför skriva med stor bokstav när ni känner för det lite då och då? "r3mpuh" som exempel, vet du varför punkt och kommatecknet finns? VarFör SkRiver Du sÅ hÄr? nae0 behöver jag inte ens säga något.

Gissar vilt att någon kommer skriva "Är du nån jävla svenskalärare eller?" och jag bryr mig inte det minsta kan jag säga redan nu, tolvåringar.

ont. mysigt rum:). Lägg det under bygglogg om du vill sätta in fler än 6 bilder, vill gärna se ditt tangentbord och lite fler bilder av lådan.

haha

Jag tycker det ger lite mer inlevelse att skriva med stor bokstav:)

Sen kanske du har rätt, hittade inte så många punkter->.<-
Men jag skrev faktiskt 3st"," - 2st"?" - 2st"!" .:D

Det var grymmt coolt när det var 1-13 röster, Då hadde detta galleri bästa betyget på sweclockers. xD

Trådskaparen@@@ Du menar att dina hjul funkar bra? Allstå har din allak hjulen som rullar llika fort när nån sitter i den som när ingen sitter i den?
Jag har iallafall verisionen, som hjul blir sk*t tröga när det inte är nån vikt på den, För att stolen inte ska åka iväg när man ska sätta sig i den =/

Mvh kim:P . . . . . <--- Ni får gladeligen lägga till nån av dessa punkter när ni läser:) Ifall ni tycker att det saknas nån punkter här & där:P

Permalänk
Medlem

fint...men va fan vilken vidrig färg på väggen:P

Permalänk
Citat:

haha

Trådskaparen@@@ Du menar att dina hjul funkar bra? Allstå har din allak hjulen som rullar llika fort när nån sitter i den som när ingen sitter i den?
Jag har iallafall verisionen, som hjul blir sk*t tröga när det inte är nån vikt på den, För att stolen inte ska åka iväg när man ska sätta sig i den

Mina hjul rullar på som bara den, lika fort med som utan nån på den.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dosen
fint...men va fan vilken vidrig färg på väggen:P

Jo, den har lite fläckar här och var då färgen tog slut så fick ta från min lillebrors färg som är mörkare för att dölja igenspacklade skruvhål

Permalänk
Medlem

Ertan, Du har glömmt stor begynelsebokstav efter punkt! "ont. mysigt"

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk

Hur i H*LVETE kan du färga om ditt G15??? Har själv ett G15 och undrar varför man ska färga om det i en sådan gräslig färg?! bara för de så får du 3p...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Simpledream
Hur i H*LVETE kan du färga om ditt G15??? Har själv ett G15 och undrar varför man ska färga om det i en sådan gräslig färg?! bara för de så får du 3p...

Du var mej en sur en, tack för dina 3p...... N O T

Permalänk
Medlem

Grymt snygg G15, lyssna inte på Simpledream. Ännu fetare om du färgar om ditt MX518 till rött också så passar det ännu bättre. Vafan blev sugen på att färga mina saker nu

Visa signatur

Bustin double glocks
Galatasaray<3

Permalänk
Citat:

Grymt snygg G15, lyssna inte på Simpledream. Ännu fetare om du färgar om ditt MX518 till rött också så passar det ännu bättre. Vafan blev sugen på att färga mina saker nu

hade inte tänkt så mycket på de, verkar som en bra idé.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rhalla
Ertan, Du har glömmt stor begynelsebokstav efter punkt! "ont. mysigt"

Nej, ont. betyder ontopic, alltså en förkortning och inte slutet på en mening.

edit: Citera nästa gång tack, glömmer bort alla små forum annars.

Visa signatur

Bustin double glocks
Galatasaray<3

Permalänk
Avstängd
Citat:

Nej, ont. betyder ontopic, alltså en förkortning och inte slutet på en mening.

edit: Citera nästa gång tack, glömmer bort alla små forum annars.

Ville bara fråga en sak.

Varför vill alla att man ska citera ens inlägg?
Varför hjälper det en att hitta tillbaks?

Har alltid undrat, sorry for offtopic

Mvh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ville bara fråga en sak.

Varför vill alla att man ska citera ens inlägg?
Varför hjälper det en att hitta tillbaks?

Har alltid undrat, sorry for offtopic

Mvh

Visa signatur

Bustin double glocks
Galatasaray<3

Permalänk
Medlem

nice vart har du köpt bordet ?