Permalänk

De ska inte öppna officiellt förrän 19.00, Yeah_Right.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av therokaan
De ska inte öppna officiellt förrän 19.00, Yeah_Right.

mm säker? vete fan va de går efter men jag gick efter AoC forumens tid

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk

17.00 GMT är 19.00 GMT +2 (tidszonen vi befinner oss i under sommartid).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yeah_Right

och AoC forumens tid är...? 5PM GMT = 17:00 GMT = 19:00 Sverige. Officielt.

Permalänk
Medlem
Citat:

ja de är de offeciella tiderna

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

mm fick höra kl 18 aja då e det ju cool ju trodde de dog

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

GMT är alltid konstant och sen så lägger man bara till tidszoner + DST

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk
Medlem
Citat:

mm fick höra kl 18 aja då e det ju cool ju trodde de dog

Hehe, men vi ska nog förberedda oss på visa problem..Tror att hur mycket än ett spelföretag vill vara förberedda så är de svårt att veta

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Hehe, men vi ska nog förberedda oss på visa problem..Tror att hur mycket än ett spelföretag vill vara förberedda så är de svårt att veta

Japp ännu ingen MMO release som gått smärtfritt hehe,så det lär bli samma i detta fallet.

Visa signatur

P8Z68-VPro - i7-2600K - H80 - Gigabyte 670 Windforce - Force GT120 - WD Black 2Tb @ Raid 0 - Samsung 12X BD-R - HX 850 - Lancool K62 -

Permalänk
Medlem

Haha, nu går det inte ens att komma in på www.ageofconan.com/ längre...
Miljoner ivriga gamers som vill dregla medans de väntar väl

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PippiRull

Nope det nya forumet är på väg upp senare ikväll eller i morrn

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PippiRull
Miljoner ivriga gamers som vill dregla medans de väntar väl

Jag kommer in, men segt går det iaf

Visa signatur

Permalänk

Va fan fick blåskärm när jag skulle starta AoC ska testa igen

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför dom utgår från GMT när UTC är det rätta att använda.
Men men, KOM ONLINE NU JÄVLA AUTH SERVER.

Har abstinens som den värsta heroinisten.

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk
Medlem

woot new official forum layout

Visa signatur

Permalänk
Medlem

är nu uppbunkrad med energidryck, chips, godis kakor, läsk och mineral vatten

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cleesox

indeed har världens stack, funderar på att fimpa telefånerna med men det skiter jag nog i

Visa signatur

Permalänk

Illa, illa, nu får ni hål i tänderna, ungar..

Permalänk

Asså jag behöver hjälp, när jag startar conan så säger den Graficdrivrutin nv4_disp har slutat fungera. Och jag får starta om datorn, och sen kommer det upp en sån allvarligt fel nv4:disp något, vad ska jag göra, jävla dålig timing att komma nu

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk
Medlem
Citat:

woot new official forum layout

yay!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cleesox

Arrgh! Jag är avundsjuk...era små...JÄVLAR
Nu önskar man nästan att man va singel och hade EA så hade jag försvunnit i några dagar

Permalänk

Köpte du inget AoC-exemplar till frugan, din snåle bane?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paranoid84
Asså jag behöver hjälp, när jag startar conan så säger den Graficdrivrutin nv4_disp har slutat fungera. Och jag får starta om datorn, och sen kommer det upp en sån allvarligt fel nv4:disp något, vad ska jag göra, jävla dålig timing att komma nu

Någon som vet vad felet är?

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk

Uppdatera grafik-drivrutinerna..

Permalänk
Medlem
Citat:

Köpte du inget AoC-exemplar till frugan, din snåle bane?

Nee...hon gillar bara sån okultiverad smörja som Desperate housewifes osv

Permalänk
Citat:

Starta något annat spel o kolla! Kan vara att det är age of conan som det är fel på..Fick ett liknande problem igår kväll med conan när jag kollade graphic settings inne i spelet

Permalänk
Citat:

Uppdatera grafik-drivrutinerna..

Ok ska testa.

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk
Medlem
Citat:

Någon som vet vad felet är?

avinstalera grafik kortet och instalera igen samt upg drivrutiner etc du har tid på dig tills de öppnar stackare

Visa signatur

Permalänk

Age of Conan stödjer officiellt bara de senaste beta-drivisarna från Nvidia, av någon anledning. Jag spelar på gamla drivrutiner, men om man har problem så är det nog bäst att testa att uppgradera dem.

*sympatiserar med Pippirull* Men då blir det en helkväll med Desperate Housewives, härligt!

Permalänk
Citat:

avinstalera grafik kortet och instalera igen samt upg drivrutiner etc du har tid på dig tills de öppnar stackare

Har aldrig gjort det inann hehe hur avinstallerar man och installerar det igen. Kanske jag lär mig med

Visa signatur

Deus Vult