Hejsan, Skrev med Fullmoon på msn, Han gör ofta byggen som han skriver om i forumet. Han brukar meddela mig och flera andra på msn när han lägga ut nya projekt eller updaterar projekten.
Då kom jag på idén om att i forumet så borde man kunna lägga upp sig på en lista som "övervakare" och när personen som skapade tråden lägga upp någonting av intresse så skulle han och endast han kunna klicka på en knapp för "skicka medelande om updatering" så då skulle alla som skrev upp sig på listan få ett mail där det står någonting i stil med:
"Det har nu kommit en updatering i tråden "trådnamn" som skaparen "namn på skaparen av tråden" anser att kan vara instressant att läsa. Läs om det här"länk" "
Det borde inte vara allt för mycket jobb för er som driver sidan att lägga in en sådan funktion.
en knapp där man kan signa up för emailen. Samnt en updatera knapp.. I databasen kan man ju lägga till en kolumn med tex "bevakare" där emailadresserna skrivs in. Dem får man då ange när man väljer att bevaka.
Kan även vara en bra ide att lägga spärr så man endast få välja att bevaka med sin egen adress kanske så det inte börjar förekomma spamm o.s.v.
Kommer titta till denna tråd i senare skede för att se hur det går med min ide, och vad ni andra tycker om det. Jag själv anser det vara en ganska bra ide.
//Olol