battlefield: bad company - officiella Tråden

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spelabanjo
Ni som har spelat det är det på något sätt jämförbart med COD4?

Cod 4 e mer taktik och i bfbc så är det mer skjuta sig fram, man kan lixom inte köra taktik för man e 4 gubbar mot en hel arme, så länge man inte kör missionet där man är ensam, [.SPOILER]ni som inte har gjort det har jag ett litet tips när ni kan få en sniper andvänd den för sen kommer ni till en liten hamn typ på mitten av banan och där ska man gå runt hela och snipra så blir det lättast, och sen i slutet så när de 3 fångade kompanionerna kommer ner från trappan och har pratat klart, gå då up för trappan så långt det går också är "topp of the world "avklarat och ni får 20 eller 25 gamescore :)[./SPOILER]

Min Gametag är KRQKAN ADDA MIG

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk

Så är det kul i SP läge? Är det mycket action? Har ett Bioshock o ett presentkort att byta in .

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KRQKAN
Cod 4 e mer taktik och i bfbc så är det mer skjuta sig fram, man kan lixom inte köra taktik för man e 4 gubbar mot en hel arme, så länge man inte kör missionet där man är ensam, ni som inte har gjort det

har jag ett litet tips när ni kan få en sniper andvänd den för sen kommer ni till en liten hamn typ på mitten av banan och där ska man gå runt hela och snipra så blir det lättast, och sen i slutet så när de 3 fångade kompanionerna kommer ner från trappan och har pratat klart, gå då up för trappan så långt det går också är "topp of the world "avklarat och ni får 20 eller 25 gamescore

Dold text

Min Gametag är KRQKAN ADDA MIG

Snälla, använda "[.SPOILER][./SPOILER]" tagen

Så blir det som det ser ut i mitt citat av dig, hehe

Spelabanjo: Jadå, riktigt skoj i singleplayer..Sen är jag mystiskt förälskad i sån Cheesyhumor de använder genom spelet

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Finns det olika kontrollscheman i spelet? Vill kunna byta plats med vänster och höger styrspak, alltså Southpaw-kontrollschema - finns det?

Edit: hittade svaret genom Google, ingen southpaw. Nåja, har lite mer pengar över till annat då.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
Finns det olika kontrollscheman i spelet? Vill kunna byta plats med vänster och höger styrspak, alltså Southpaw-kontrollschema - finns det?

Edit: hittade svaret genom Google, ingen southpaw. Nåja, har lite mer pengar över till annat då.

Jag blir allt förundrad när jag ser folk som spelar så, alltid lika imponerad

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hehe, ptja, har inget annat val p.g.a en nervskada. Sikta med höger tumme går bara inte i snabba spel.

Med långsamma spel är det rätt lugnt att lira utan southpaw, t.ex. MGS4 - man har ju rätt mycket tid på sig att föra siktet över en fiende i.o.m. att man är nästintill osynlig. Samma med Mass Effect, kunde pausa strider när man ville. Bioshock var en riktig pina att spela dock.

Visa signatur

.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Snälla, använda "

Dold text

" tagen

Så blir det som det ser ut i mitt citat av dig, hehe

Spelabanjo: Jadå, riktigt skoj i singleplayer..Sen är jag mystiskt förälskad i sån Cheesyhumor de använder genom spelet

Hmm kanske blir till att kirra den ändå då. Gillar också dålig humor i spel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spelabanjo
Hmm kanske blir till att kirra den ändå då. Gillar också dålig humor i spel

hehe..

"We have to take it safe"

"My middlename ain't safe...it's actually Gordon...ummm"

Haha, vad jag skratta

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ja spelet e sjukt roligt, roliga skämt roliga komentarer osv
denna är inte med i spelet men e endå rolig och grafiken är helt otrolig, bättre än crysis om ni frågar mig ':) ser mer levande ut, crysis ser typ "tecknat" ut har inte kunnat testa mp men är sjukt sugen på att testa det och jag tycker att´grafiken e snyggare på xbox 360 än ps3

Roliga Trailers
http://youtube.com/watch?v=kSqO_b4QLnE&feature=related
http://youtube.com/watch?v=Dfz96fJepSU&feature=related
http://youtube.com/watch?v=6gk_3NuiX2M&feature=user

här hittar ni alla trailers

http://youtube.com/user/EA

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Oj vad roligt! Dom har slarvat bort mitt på posten, fan det suger...

Visa signatur

| Asus M2N | AMD x2 6000+ 3.0ghz | Gainward 8800gt 512mb Golden sample |2GB RAM ddr2 | ViewSonic VA902 |
| Xbox360 Premium, 120GB hårddisk, Headset, 9 spel, LIVE: MercT01 |

Permalänk
Medlem

det gorde de med mitt gta 4 oxå blev lack som fan på dem så de betalade frakten till mig

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har lagt till folk som skrivit sina gamertags till 360 på min friendslista, så har ni en request från "thewallin" så är det jag.

Permalänk
Medlem

aha så det var du ^^

GAMERTAGS

thewallin
KRQKAN
Cr4yZ33

fyll gärna på

Visa signatur

Permalänk
Citat:

aha så det var du ^^

GAMERTAGS

thewallin
KRQKAN
Cr4yZ33
je es fromage

fyll gärna på

Bara 360 ovan?

Erik

Visa signatur

Asus P5B, Core2Duo E6600, 2.4 ghz, Corsair value 2048 mb, Geforce 8800GTX

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikSvensson
Bara 360 ovan?

Erik

klart det är, är ensam om att köra det på ps3an i HELA världen

Visa signatur

Permalänk
Citat:

klart det är, är ensam om att köra det på ps3an i HELA världen

Haha. Sälj din PS3 då och spela med oss istället.

Erik

Visa signatur

Asus P5B, Core2Duo E6600, 2.4 ghz, Corsair value 2048 mb, Geforce 8800GTX

Permalänk

E det bara jag som upplever att det laggar uttav helvette???? Går ju inte ens att spela juh.. måste vara bara för att det är nytt o varenda kotte på planeten spelar va?

Permalänk
Medlem

Någon som lyckats knyta sin xbox 360 gamertag till sitt ea konto för att kunna se stats över internet?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Victor.H
Oj vad roligt! Dom har slarvat bort mitt på posten, fan det suger...

Slarvat bort? låter mer som nån som snott den! säkert nån sommar jobbare!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av judge
Slarvat bort? låter mer som nån som snott den! säkert nån sommar jobbare!

inget illa menat emot posten, men finns ett par rötägg som tar ut en liten "bonus" ibland..drygt att de ska göra det.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

inget illa menat emot posten, men finns ett par rötägg som tar ut en liten "bonus" ibland..drygt att de ska göra det.

Ja det suger. Avbeställde skiten. Men jag köpte det från en annan butik så på måndag eller tisdag blir det spelande!

Visa signatur

| Asus M2N | AMD x2 6000+ 3.0ghz | Gainward 8800gt 512mb Golden sample |2GB RAM ddr2 | ViewSonic VA902 |
| Xbox360 Premium, 120GB hårddisk, Headset, 9 spel, LIVE: MercT01 |

Permalänk

Det enda jag hatar med ALLA EA spel är att multiplayer delen är strikt åldersbegränsar. Minns att jag inte fick spela ett NFS på 360:an för att jag inte fyllt 13.

Visa signatur

|Asus Striker Extreme | Intel Core TVÅ Duo E6600 3,15 Ghz | XFX GTX 260 SLI| Creative SoundBlaster X-Fi Platinum | Zalman CNPS 9700 NT ^^ | Ocz Pc-6400 4gb|

Permalänk

Det va väääärldeeeeeeens draaaag idag när jag lira hur kul som helst, juust ja förresten e det nån som vet hur man byter online id ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snarkaren32
Det enda jag hatar med ALLA EA spel är att multiplayer delen är strikt åldersbegränsar. Minns att jag inte fick spela ett NFS på 360:an för att jag inte fyllt 13.

Någonsin provat ljuga om åldern då?

Permalänk
Medlem

på tal om slutet

Vad tyckte ni om slutet? Tyckte de sluta för tvärt, men ändå..en rolig sak de kunde gjort vart att visa alla när de kommit tillbaka till USA ^^

Dold text
Visa signatur

Permalänk
Medlem

Buuhuu, här sitter ni å klarar spelet, å jag har inte änns stålar till att köpa det

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Härlig känsla när man har högst poäng i en online match för första gången

Permalänk
Medlem
Citat:

jag tycker att´grafiken e snyggare på xbox 360 än ps3

Har du jämföt dem? För om man kollar på Gametrailers video så är spelen helt identiska...

Varför är de bara en som lirar detta på PS3?:P, Ja vill iofs inte köpa de då det inte imponerade så mycket som tidigare BF spel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Har du jämföt dem? För om man kollar på Gametrailers video så är spelen helt identiska...

Varför är de bara en som lirar detta på PS3?:P, Ja vill iofs inte köpa de då det inte imponerade så mycket som tidigare BF spel.

Jadu, jag är ju inte ensam i världen som tur är

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag lirar det på ps3an, men bara demot förtillfället.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207