Permalänk
Medlem

Too Human demot

Såg ingen tråd om detta jäkla spel så jag måste bara ventilera mig lite.

Har inte följt hypen om detta spel men sett att det var "poppis".
Så slangade ned demot idag och provade.

VA I HELVETE E DETTA?
Vem har sponstrat utvecklings teamet med syra?

Cybervikingar, ränner runt på planeter med laserpickor.. och svärd?? med namn som ODIN o FREJA? asatron år 5000 eller nåt.. jadu..

Som det inte vore illa nog så är kameran redigt sämst.. tur att spelet spelar sig själv, peta joyen åt höger så flyger gubben med sina rocketshoes till närmsta gubbe åt det hållet o nitar han.

Eller tryck på triggers för att skjuta han med laserpickorna istället.. som siktar i stort sett själv.

Dör du mot förmodan så kommer en robotängel ned o lyfter upp dig som tar ett halvår till robotvallhalla eller va dom nu sa.

Sen har vi ju tex menysystemet för skills osv.. rörigare skit har jag inte sett i ett spel till 360in ever tror jag.
Skill systemet verkar helt knasigt.

Spelade demot i 30 minuter och pallar fan inte mer.. blir bara sur över hur folk kan ha lyft lön och skapat detta skit.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Se, ett utmärkt exempel på ett demo som slår fel!

blaze101, tack för kul läsning, tänk om utvecklare fick syra, haha...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Ge det tid så växer det på dig. Fighterna är rätt fräcka när du väl får in knycket på hur du skall köra. Combos osv blir din bästa vän, funkar inte att bara trycka runt på joysticken hippsomhapp senare.

Enda dom behöver fixa är menyerna, men även där är det antagligen en vanesak.
Spelet är i princip ett glorifierat Diablo, vilket gör att det är kul om du är den typen som gillar att springa runt i Coop med laserpickor, Plasmayxor och leta efter "Glorified Boots Of Peace". Tycker du inte om sådana spel är det bara att ge upp direkt.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Var ganska intreserad av spelet med tills man hörde att CO-OP är nu mer eller mindre bara spelet utan story, vilket känns väldigt ointresant att spela igenom.

Hade tänkt skaffa det på grund av just CO-OP men det blir inte av de här gången.

Fighterna känns väldigt udda och stela med, det blev lite bättre in i spelet men inget jag ser mig sitta med i flera timmar.

Plockar upp Tales of Vesparia istället den 19 augusti tack vare detta demot.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem

Låt mig gissa att detta co-op endast e över live också?
Tro mig diablo hack n slash lir e riktigt roliga men det här var bara enformigt.

Meeen jag hoppas att dom rackarna har kommit ned från regnbågsmolnen o iallfall fixar till menysystemet. Vi får se.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Jag är inte lika besviken, hade vart en höjdare med "isoffancoop" nu blir det nog bara ok. Tror det blir riktigt kul för de som väntat på ett nytt "hacknslashandgetloot" spel. Jag köper det när priset sjunkigt lite.

Visa signatur

moops

Permalänk
Medlem

aldrig hört talas om... - ska ta en tit på Gametrailers.

EDIT aah, det är xbox exklusivt. - inget som intresserar mig

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rolle90
aldrig hört talas om... - ska ta en tit på Gametrailers.

EDIT aah, det är xbox exklusivt. - inget som intresserar mig

Tur för dig
tydligen har det varit i göringen sedan orginal xboxen.. o detta är nu vad de lsd trippande buisness hippiesarna har lyckats kräma ut.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
Tur för dig
tydligen har det varit i göringen sedan orginal xboxen.. o detta är nu vad de lsd trippande buisness hippiesarna har lyckats kräma ut.

Citat:

wikipedia
Too Human was originally in development for the PlayStation as a 4-disc action-adventure game. It was shown at E3 1999,[4] but shortly before its completion Nintendo announced an exclusive partnership with Silicon Knights, and the game was moved to the Nintendo GameCube in 2000. A teaser trailer was shown at SpaceWorld 2000 showing what appeared to be a re-building of the PlayStation game. The game never surfaced though, and the partnership between the two companies was ended. After this, the title was still thought to be in development for the GameCube, but those plans have since been canceled.

Så det har varit under utveckling alldeles för länge skulle man kunna säga. Hade höga förhoppningar på spelet men demot visade bara på ett långsamt fightingsystem som känns fruktansvärt tråkigt, ska ge det en andra chans när jag har lite mer tid..

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | 64GB DDR5 6000MHz | GeForce RTX 4090