Crysis funker ej efter patch

Permalänk

Crysis funker ej efter patch

Installerade nyaste patchen och när jag startar spelet får jag bara upp en ruta där det står "En konflikt med ett emuleringsprogram identifierades."

Vad kan det bero på tro?

Permalänk
Medlem

Har du DAEMON Tools på kanske?

Visa signatur
Permalänk

Kan bero på att du emulerar skulle jag tro. Varför emulerar du?

Permalänk
Medlem

vissa felmeddelanden känns väldigt tydliga ibland.

Permalänk

Köpt spelet?

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Avstängd

kostar runt 70kr

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Hehe, det här va faktiskt ganska kul

Visa signatur

| Fractal Design North TG | Corsair HX1000i Platinum | Rog Strix Maximus Hero XIII | Intel i9 11900k @ stock | Deepcool LT520 240mm | Team group DDR4 32GB 4000MHz CL18 | Rog Strix RTX 3080 TI | Asus PG348Q @ 100hz |

Permalänk

Jag har aldrig använt Daemon Tools och jag har aldrig laddat ner ett spel. Datorn är splitterny. Det enda jag har installerat för tillfället är Crysis och ett till spel + lite små tillbehör som VLC o annat kraffs.

Vad är emulera? Är det inte sånt man sysslar med om man tex. spelar gamla nintendo 8-bitars spel på PC?

Permalänk

Emuleringsprogram används ofta för att emulera en virtuell cd-enhet. Brukar vara det man gör när man piratat spel.

Ring eller maila spelsupporten och fråga, de kan kanske lösa det problemet.

Alternativt kan denna tråden lösa problemet:

http://forums.slizone.com/index.php?showtopic=19342

Permalänk
Medlem

har du senaste patchen 1.21hotfix?

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av viru$
har du senaste patchen 1.21hotfix?

Nej, jag tror det bara var 1.2 patchen. Jäkla märkligt alltså. Körde på utan problem, så uppdatera jag för att kunna köra över nätet och nu vill inte skiten starta. Ska testa att ladda ner hotfixen.

Edit: Nix, funkar fortfarande inte. Blir väl att avinstallera skiten.