Permalänk
Inaktiv

För lite lampor

Permalänk
Skäggig legend
Citat:

Ursprungligen inskrivet av feliQ
Groteskt fult..
Här har du några tips:
1. Byt Chassi
2. Skippa lysrören
3. Lär dig fotografera

Sen kanske du får mer än 2 i medelpoäng..

KING!!

Visa signatur

Tråden om Skägg! - My cave...
Main: Ryzen 7 5700X3D - 32GB CL16 - RX 9070 - Acer X34 OLED ultrawide
Bärbar: MacBook Pro 14"- M4 - 16GB - 1TB
Server: 5600G - 16GB - 24TB - Plex
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bobbe_93
Oj vad coolt att det lyser ska du inte sätta ditt ännu mera!?

Ska inte du lära dig stava?

Visa signatur

Chassi:Corsair 4000D Mobo: Aorus B550 Elite V2 CPU: Ryzen 5600X RAM: 32GB Corsair vengeance 3600Mhz. GPU: MSI RTX 3070
Server:DL360 G9
Plexmaskin:HP Z4 G4

Permalänk

Jo =P

Visa signatur

Mitt Gaming Rig: Cooler Master HAF 932, 600w Zalman PSU, XFX 5770,AMD Phenom II X4 965BE 3,4Ghz, 1,4 TB HDD, 4g ram DDR3 1333Mhz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ouchbeck
Fail

^^

Visa signatur

Chieftec Mesh ♣ Gigabyte DS4 ♣ q6600 (3,2 GHz) ♣ OCZ Reaper 2x2GB PC2-8500 ♣ 8800GT 512mb (740/1850/1060 MHz) ♣ Corsair 650W ♣ Raptor 150 GB ♣ 3Dmark06: 14341

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Magno9339
Som sagt jag gillar jul!
Ska störa folk på Dreamhack Winter med alla ljus. =P

Det kan du ju glöma. Finns folk som sitter med lysrören utanför datorn och sticker upp som fan. Finns även endel som har plexiburkar, De lyser betydligt mer än ditt.
Och vad är det för mening att ha flera olika färger? håll dig till en annas ser det bara fult ut.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sharkfin
Om stålmannen såg din dator skulle han tro att han fått kryptonit i ögat..

ASG bästa komentaren hitils ,fast stålmannen kanske skjuter sönder datorn med sin laser i tron på att den är en fara för värden ser ut som den ska brinna upp.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Magno9339
Som sagt jag gillar jul!
Ska störa folk på Dreamhack Winter med alla ljus. =P

Snart blir det ett krav att inga brinnande datorer på DH endast normala stängda med max on lampan som ända neonet

Visa signatur

Jag kommer inte att vara trevlig mot er som försöker vara stavnings poliser. Det är inte eran sak att komma o kommendera hur jag ska skriva min svenska.

Permalänk
Medlem

Säger detsamma, kör en färg. Orka typ 5 olika. Julgran...

Permalänk

BLÄK!!!

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem

finns ett ord "julgran"

Permalänk
Medlem

Jag ser nog dåligt eller så ser jag inget alls. Men det är ju sånt där pojkarna i runt tolv år gamla vill ha. Dom skiter ju i vad det är för hårdvara i datorn, står inte heller på denna. Dom vill att alla kompisar ska komma över och se neonet i burken det är helt normalt dom tror att dator är bättre ju mer den lyser.

Tycker att dessa galleri är skit roliga om man bara fick ha en lysande dator när man själv var liten. Se lite pokemon och leka ninja turtles på skolan varför måste tiden gå så fort!

Permalänk
Medlem

Ledsen över att säga detta men den var faktiskt snyggare från början. Det är för mycket färger med för konstiga kombinationer.

Visa signatur

IT kommer att vara vår framtid. Naturen kommer vara vår framtid. Fundera ut någon bra kombernation så får vi jord ett bra liv.

Permalänk
Medlem

Gör om , gör rätt

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk

Sorry, men lite för mycket pride över den där datorn. Åtminstone för min smak. Men som någon sagt tidigare här, att kombinera någon färg med vitt ljus kan va snyggt. Föreslår att du skippar ett par, tre av färgerna och ersätter med vita diod-fläktar (se till att ha ungefär lika mycket av vitt och den andra färgen) och återkom med resultat så ska du se att du får mer än 1p-röster. Peace.

Visa signatur

Gigabyte B560M Aorus Pro | i5 11400 | 16GB Corsair Vengeance DDR4 | FireCuda 520 M.2 NVMe 1TB | ASUS GTX 1080 8GB ROG STRIX | Corsair Strafe RGB mkII Cherry MX Red | Razer Deathadder V2

Permalänk

Uhm du har nog kommit fel. Fragbite är till höger..

Visa signatur

Vill du ha ett seriöst game i cnc 3. PMa mig isåf :)

| MSI K9A2 CF-F | Sapphire HD3870 | AMD 6000+ @ 3.3GHz | 2GB PC6400| Xfi- Xtreme Gamer | Antec Earthwatts 500w | Antec 900 |

Permalänk
Medlem

Jag vet inte hur du tänker, men fult som fan var det. Hoppas du tar åt dig av all kritik o försök sälja av dig alla dioder o ta bort dem ifall det går.

Permalänk
Medlem

Personligen tkr jag att ett chassi ska va stilrent och diskret.
Detta e ett typsikt "fjortischassi".
Och jag kan inte förstå hur man kan ha en sån stående på sitt rum. satsa på tysta fläktar istället för massa lysande skit

Visa signatur

antec sonata III, asus p5b, intel c2d e6550, 2gb mushkin PC6400, sapphire radeon x1950 pro,
mx518, saitec eclipse, sennheiser pc130

Permalänk
Medlem

hehe jag vart irriterad på några av mina antec900 fläkter så jag klippte av dem

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAoG
hehe jag vart irriterad på några av mina antec900 fläkter så jag klippte av dem

haha

Jag tycker ändå att Antec 900 har ett skönt ljus, ingen fara med det tycker jag.
Lyser inte så starkt och det är snygg blå färg.

Permalänk

uscch julgran är så 90tal

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

altså det är svårt att se på bilderna men jag tycker själv att den såg bättre ut från början och sedan tycker jag det är snyggast att hålla sig till en färg

Visa signatur

Amd phenom II x4 , 9600 gso , Nad 2x 90 W med ett par 12" frontare :D

Permalänk
Medlem

Måste säga grattis, detta albumet ligger sist på sista sidan som är 187 nu på sweclockers... TA BORT GRANEN! köp nytt chassi och om du vill ha ljus, en och samma färg och så ska du skaffa så du kan stänga av skiten också!

Tack och hej!

Permalänk

Hollywood! Kanske Las Vegas?!

Visa signatur

Asus P5e Pro ~ Intel E6300 @3ghz ~ 2x XFX 5750 ~ 4GB DDR2 ~ Corsair H50 ~ Corsair CX 400W ~ WD 320GB ~ CM Scout ~ Windows 7 Ultimate x64

Permalänk