Permalänk
Robot

Datorhörna

Kanske inte så orginellt med sin datorhörna. Jag ska bygga en dator om några månader så ursäkta mig till dess.

Jag har två 22" LG Flatron Wide skärmar,
burken jag använder är sådär 3år gammal och har en 3.4GHz intel-prolle och en ATI Radeon X850.

Besök albumet: Datorhörna av Schupp

Permalänk

Kom igen nu! Ansträng dig lite, mer info och fler bilder tack!

1/10

Visa signatur

WS: GA-P35-DS3L, E7400 @ 3,36GHz, 4x2GB PC-8500, 9800GT 512MB GDDR3, OCZ SSD 30GB, 1TB SATAII
FS: Point of View ION 330, 2x1GB PC-6400, Adaptec RAID 2405, 12TB SATAII
FTP: D201GLY2, 1GB PC-5400, 4GB CF, 500GB SATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rosensparven
Kom igen nu! Ansträng dig lite, mer info och fler bilder tack!

1/10

Egentligen inte så mycket att tillägga förutom att chassit till datorn är otroligt smaklöst och jättegammal.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Schupp
Egentligen inte så mycket att tillägga förutom att chassit till datorn är otroligt smaklöst och jättegammal.

Så det du ville visa var dina två 22"? Ok.

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PaE
Så det du ville visa var dina två 22"? Ok.

Jag ser inte vad det finns mer att visa. Visst jag kan slänga upp en bild på min dator, men jag förstår inte varför det skulle vara nödvändigt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Schupp
Jag ser inte vad det finns mer att visa. Visst jag kan slänga upp en bild på min dator, men jag förstår inte varför det skulle vara nödvändigt.

varför lägga upp överhuvudtaget då? detta är ett datorforum o då vill man ju se vad folk har för riggar inte bara se deras flashiga 22" skärmar

Permalänk

Jag gillar det!

Permalänk

skärm showoff tråd

Visa signatur

E6600 @ 3,00GHz| Gigabyte GA P35 DS3 | GTX 260 | 4 GB Corsair XMS 2 DHX PC2-6400 | Hitachi 500gb | Corsair HX 620w |

Permalänk
Avstängd

Verkar som att folket är lite svartsjuka på dina skärmar. ja detta är det Dator forum och skärmarna tillhör ju datorn, eller ja kringutrustning till den så då kan man posta ett galleri med det, men då börjar alla gnälla istället!

MVH!

Visa signatur

Gigabyte: EP45T-EXTREME, Intel: E7400, Kingston: HyperX 1600MHz, MSI: R4830 OC Edition... :P

[img]url=http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=654346][img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/654346.png[/img][/url][/img]

Permalänk

Jag gilla ditt skrivbord

Visa signatur

BAS

Permalänk
Medlem

Jag tycker också om ditt skrivbord, passar mycket bra in med resten. Jag förstår all kritik du fått, jag tycker också att fler bilder och bilder på datorn skulle vara passande. Sedan undrar jag också varför man spenderar så mycket pengar på två stora plattskärmar när man har en sådan dator som du har. Man tycker ju att en liten uppgradering där vore på sin plats.

Överlag, stilrent och fint (förutom datorlådan) men lite fler bilder på t.ex. datorn skulle vara bra, och kanske även en ny dator.

Permalänk
Medlem

Den där katten (varulven??) kommer att ge mig mardrömmar. Ta lite mer bilder, inte bara på skärmarna, 5p

Visa signatur

[Asrock Z77 Extreme4] [Intel Core i5 3570k @ stock] [Powercolor Radeon 6850 @ Stock]
[8GB Corsair Ballistix @ 1866MHZ] [OCZ Agility 3 60GB] [1TB + 320GB HDD 7200RPM]
[In-Win Dragon Rider Chassi] [Fractal Design PSU 500W]

Permalänk
Medlem

Jag tycker om din katt:) det är en sån ras som kan ryta, right? Har tigerblod i shit och grejor!

Dina 22" ser nice ut, diggar skrivbordet (var har du köpt det?).

Visa signatur

Antec P180B | Corsair HX620W | Asus P5P55D | Core i7 860 | 4Gb Corsair Dominator 1600mhz | 1TB Seagate 7200.11 | GeForce GTX285 |
Vattenkylning: MCR220, MCR320, MCP355 (XSPC-top), DD Dual-bay Res | EK Wave, EK S-max NB | MCW60

Permalänk
Medlem

Söt katt.
Inte fullt så söta datorburkar

Permalänk

Snyggt! Har likadan skärm själv. Men varför inte hänga upp dem på väggen?

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Medlem

burkarna där nere var väl fula
men bänken var jävligt nice

Permalänk
Medlem

"En liten kissekatt"

Visa signatur

We are the Microsoft. Resistance is futile. You will be bluescreened!

Permalänk
Medlem

Gillar den "lite mer estetiskt tilltalande bilden" för den är ju sååå kreativ

1/10

EDIT: Får jag visa min hörna då btw? Har tre skärmar, jag vann! http://www.webb100.se/ampariii/datorplatsen.JPG

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk

Fräääscht!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ecka.L
Jag tycker också om ditt skrivbord, passar mycket bra in med resten. Jag förstår all kritik du fått, jag tycker också att fler bilder och bilder på datorn skulle vara passande. Sedan undrar jag också varför man spenderar så mycket pengar på två stora plattskärmar när man har en sådan dator som du har. Man tycker ju att en liten uppgradering där vore på sin plats.

Överlag, stilrent och fint (förutom datorlådan) men lite fler bilder på t.ex. datorn skulle vara bra, och kanske även en ny dator.

Vid tillfället tyckte jag faktiskt att det inte riktigt behövdes en ny dator, men nu känner jag verkligen att det går segt och att datorn låter som in i bomben. Så, ny dator blir är det nästa på min lista, ska bara samla ihop en slant först.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AntiSmidig
Snyggt! Har likadan skärm själv. Men varför inte hänga upp dem på väggen?

Vet faktiskt inte riktigt hur den mekanismen funkar, men jag tänkte eventuellt hänga upp dom sedan.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chokla
Jag tycker om din katt:) det är en sån ras som kan ryta, right? Har tigerblod i shit och grejor!

Dina 22" ser nice ut, diggar skrivbordet (var har du köpt det?).

Heh, Cornish Rex heter rasen. Den är ganska exotiskt

Jag köpte bordsskivan på Bauhaus (köksbänk) och benen på IKEA.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av aMpari
Gillar den "lite mer estetiskt tilltalande bilden" för den är ju sååå kreativ

1/10

EDIT: Får jag visa min hörna då btw? Har tre skärmar, jag vann! http://www.webb100.se/ampariii/datorplatsen.JPG

Hur kreativ kan man göra en bild utan att vara fotograf?

Permalänk

Mer pics på dator, mindre på katt

Visa signatur

Jag har också en dator, eller sju..

Permalänk
Medlem
Permalänk

En katt!

Visa signatur

PS5, ledsen folks :(

Permalänk
Medlem

Quad-klös i katten?? ser ut som om den ska sticka klorna i dej vilken sekund som helst!!!

Permalänk

HAr du rakat katten randig?... tycker de ser ut som det eller ska den va så?

kanske är ljuset som speglar sig konstigt i pälsen

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

det första jag såg var ditt t bord xD var har du köpt det?

Visa signatur

If the facts don't fit the theory, change the facts

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rouge of Darkness
HAr du rakat katten randig?... tycker de ser ut som det eller ska den va så?

kanske är ljuset som speglar sig konstigt i pälsen

Den ska vara så

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Windhaw
det första jag såg var ditt t bord xD var har du köpt det?

Raptor-gaming K1, mekaniskt tangentbord jag fick från NetOnNet's fyndhörna för 100:- styck (köpte dom två sista). Ett riktigt klipp, egentligen kostar dom uppemot 1000:-

Permalänk

hmm jag trodde vid första anblicken att du byggt in en dator i en uppstoppad katt, typ med pico-itx mombo.

Permalänk
Medlem

klipp klorna på katten

Permalänk
Medlem

Fan va många tönt kommentarer om katten!

Nice skrivbord