Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Naftalis
Troligt att jag försöker bygga ner från taket när det är innertak och 1 meter upp till betonggolv. Självklart finns det alltid en anledning till varför saker är gjorda som dom är...

Kan någon föresten svara på varför jag inte kan lägga upp fler bilder än 3. Har ju bilder på datorn som ni säkert är sugna på att se. Men det funkar inte att lägga upp dom. Funkade inte i nytt galleri heller. Har kollat bredd och storlek och det ska stämma. Men funkar inte endå.
Skulle vara bra om någon hade en lösning.

Tror inte det funkar att ladda upp bilder om man har vänt på dom på datorn, funkar ite för mej iaf väldigt mysko problem faktiskt...

Nice rum! :D, tror tapeterna är bättre i verkligheten iaf

Visa signatur

Asus Zenbook UX32VD-R4002V.

Permalänk
Medlem

Jag skulle aldrig klara o va i de rummet sålänge de inte va helt svart o man kolla på film... dom tapeternga ger mig epilepsi anfall XD

Fin ide iaf.. inte för att jag gilla tapeterna så mkt... men dörren sticker värkligen ut från de såkallade "temat" ^^

Nice done

Visa signatur

AMD Phenom II X6 1100T BE @ 4.3 Ghz , Gigabyte GA-990FXA-UD3 AM3+, Corsair 8GB CL9 1866Mhz, Gigabyte R9 280X 3Gb OC, SSD 120GB OCZ Vertex 2

Permalänk
Medlem

vore skit coolt med 2 uv lampor, Snyggt rum!

Permalänk
Medlem

shit, jag gillade detta rum väldigt mycket. där kan man ju spendera ett antal timmar med film och dator

Visa signatur

Expect the unexpected, and you will never be surprised.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nagma
shit, jag gillade detta rum väldigt mycket. där kan man ju spendera ett antal timmar med film och dator

Man får tacka! Utnyttjar det till max faktiskt. Dom ljuddämpade väggarna ger superljudmiljö. Mycket bättre än på bio faktiskt...

Visa signatur

C2D E6600 2.4GHz\Asus P5W DH Deluxe\2*OCZ DDR2 gold PC6400 2048MB KIT\Thermaltake Mozart TX Svart\Leadtek WinFast GeForce 8800GTX 768MB \Scythe ninja\Fläkt 5*120mm ut & 5*120mm in

Permalänk
Medlem

De där rummet vill man ju aldrig gå ifrån:D Stilrent och tekniskt allt som behövs

Visa signatur

GameMachine |Intel I7-3770K 3.5GHz @ 4.8GHz | Corsair H80 | Corsair Vengeance 1600Mhz 16gb| EVGA Nvidia GTX980 | ASUS P8Z77-V | OS HDD: 2x SSD 840|

Permalänk
Medlem

Personligen så gillade jag inte valet av tapeterna men rummet i övrigt var jävligt snyggt. Betyg: 6

Permalänk
Medlem

Varför ska du ha sånna äckliga tapeter

Annars var de Nice.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | ASUS GeForce RTX 5090 ROG Astral OC White | ASUS ROG Strix X870-A Gaming | Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz CL30| Seasonic Prime TX 1300W | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Beyond Dynamic DT 770 PRO / Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Zowie EC2-DW | KEYCHRON Q5 QMK 96% + Cherry MX2A Brown

Permalänk

Helt otroligt vad vackert, väldigt lyckat måste jag säga! MEN soffan respektive dörren sticker kanske ut lite för mycket? Hehe

Förövrigt, känner du dig nöjd med Mozart? Överväger att införskaffa en likadan nämligen.

Totalt 8poäng, minus 1 för dörren samt minus 1 för färgen på soffan.

Visa signatur

|||| Intel Core 2 Quad @ 3.4GHz |||| 2GB 800MHz DDR2 |||| Inno3D 8800GTX OC |||| Raptor 74GB |||| +1.3TB HDD |||| Gigabyte DS3 ||||

Permalänk
Medlem

haha du är rappo fjanten på gtagaming, underhållande...

Permalänk
Medlem

Snyggt färgval, bra upplägg... Men jag vet inte om jag personligen skulle stå ut med tapeten, men jag tror nästan att jag måste vara i rummet för att så den riktiga känslan Mycket fint, du får en åtta av mig i alla fall =]

Visa signatur

Intel core i5 750 @ 3.0Ghz | 4GB Corsair DOMINATOR @1600Mhz | ATi PowerColor HD5870 PCS+ 1GB | Corsair PS 750W HX | SSD - Intel 320 160GB
Canon EOS 450D + 18-55/3,5-5,6 + Canon EF 50/1,8 II

Permalänk
Medlem

Verkar som om jag är en av de få som faktiskt tycker att tapeten är skithäftig.

10 / 10 p!

Visa signatur

AMD Phenom2 940BE | Gigabyte MA790X-UD3P | 4850 CrossfireX | Corsair 4 gig pc6400 | 550 gig HDD's | Antec Threehundred | 450 Watt Ace | Win7 <-> Thinkpad R60 + Win7 & 4 gig RAM <-> Asus G53JW-SZ154V + SSD Intel 320 120gb + Win7 <-> Rasberry pi revB