Dags att fixa citeringar...

Permalänk
Medlem

Dags att fixa citeringar...

Är det inte dags att fixa så citeringar kommer upp i citatfliken, vare sig om personen som citerat klickat på knappen, eller kryssat i ruten.
Som jag förstått det kommer citeringen inte upp under fliken om man använder kryssrutan för att citera.

Känns som att hela funktionen är meningslös då en stor del av alla användare inte använder knappen utan istället kryssrutan.

Eller är det något jag missuppfattat?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Jag undrar också detta. Dessutom läggs citatet till när man kryssar ur kryssrutan.

Dessutom är det värdelöst att vi tvingas se hela citaten hela tiden. Det räcker med 50 tecken, vill vi se alla 20 000 tecken så kan vi väl klicka på citatet så körs ett JS som visar detta? De som inte har JS aktiverat ser då alltid hela citaten, alltså inget ändras för dem.

Permalänk
Medlem

Att alla citat inte dyker upp i citatfliken är väldigt irriterande ja, och att citaten inte blir för långa är upp till den som citerar att fixa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Att alla citat inte dyker upp i citatfliken är väldigt irriterande ja, och att citaten inte blir för långa är upp till den som citerar att fixa.

Eftersom jag inte kan påverka hur andra användare sköter sina citeringar vill jag kunna påtvinga t.ex. max 50 tecken.

Permalänk

Man kan ju tycka att IMG taggar ska tars bort i citeringar och att texter längre än typ 200 ord (typ) ska bli ... eller hidden så at tman kan välja att visa hela. alt ett alternativ under inställningar om man vill ha hela citeringar eller bara delar av det.

Visa signatur

I am Extrazz.