Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ApotekareN^
Kunde varit snyggare Chassi men snyggt:)

Så fort jag säger till pappa att jag funderar på ett nytt chassi, så säger han: Va!? Vad ska du med det till? Du har ju ett redan...
Det är omöjligt för mig att skaffa ett nytt så länge pappa finns i närheten. >:(
Däremot funderar jag på att färga om chassit till svart och svart med röda sprickor i (Någon slags biltema färg).

Shimonu: Pata kablar är ett helvete att få ordning på! (Hade flera förut.) Så om du pröjsar mig 66904629247824835234 spänn så kanske jag åtminstone kan fundera på saken.

Permalänk
Medlem

Tror du inte att du får bättre temperatur om du sätter ett par fläktar i fronten som trycker in luft och sedan bygger en fan-duct av skokartong som leder luften från den ena fläkten över grafikkortet och sedan ut ur chassiet samtidigt som luften från den andra fläkten leds över processorn.

Permalänk

fyfan vilket fult chassi

Visa signatur

Primo Victoria.

Permalänk

Fin ESD laddningditt grafikkrot fick där.. Sen så har du den undre fläkten vänd åt fel håll.. bättre om alla blåser ut där bak. annars motverkars luftströmmen som kommer frammeifrån..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Men luftströmmen kommer inte framifrån, den kommer bakifrån under grafikkortet!

Permalänk

Hehe, som någon tidigare sa att porrig hårdvara är inte alltid 10p, Humor,Kreativitet,Konst.

Ja det är lätt värt en 10p, alla bör checka detta galleriet helt underbar läsning hehe.

Och vem älskar inte tvättsvampen?

Visa signatur

MSI K9N Diamons - 2x Corsair TWIN2X 6400 - ATI Radeon HD 4850 - 2x Western Digital Caviar 500gb - Chieftech 400w PSU - AMD Athlon 64 X2 4800+ 2.5GHz Socket AM2

Permalänk

Alla älskar tvättsvampen, synd bara att jag ska ta bort den och göra en vagga istället.

Permalänk

bara för det är fult så behöver det inte vara dåligt

Citat:

Ursprungligen inskrivet av falkaz123
fyfan vilket fult chassi

Visa signatur

http://www.youtube.com/user/TheHarduploader?feature=guide För dig som gillar Hardcore Hardstyle Dubstep Drumstep Triphop Electro

Permalänk
Medlem

hoppas du i framtiden kommer på att det är bra att kyla sina hårdiskar med och en svamp gör den ännu varmare

Visa signatur

workstation q9450 2.66ghz asus p5q deluxe 2x2gig dominator pc8500 ati1950pro

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MonKey^sWe^
bara för det är fult så behöver det inte vara dåligt

Den där falkaz123 har blivit avstängd men det är bara rätt åt honom. Kan han inte hålla tyst med fula ord och så vidare så får han skylla sig själv. Han blev dock inte avstängd här, utan på ett annat ställe

När jag såg hans kabeldragning så fick jag god lust att fixa min egen dator :D, inte för att min ser ut så där, men jag är inte 100% nöjd med min egen

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Avstängd

ha ha när jag läste spaggeti mod så trodde jag seriöst att du tappat middagen idatorn

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk

Kan säga att rubriken blev helt random då jag inte kunde komma på något.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johan9360
Kan säga att rubriken blev helt random då jag inte kunde komma på något.

La du märke till hur gammal kommentaren du svarade på är ? Desutom svarade du på ett påstående Du är det bästa som hänt mig fortfarande detta dygnet...... och då har jag bara 20 timmar och 10 minuter kvar av det