Permalänk
Medlem

Ge oss mobilen istället för en massa bilder!

Såg att Net On Net har fått in för omgående lev..
Men deras butiker får in den 4.e

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beeos
Ge oss mobilen istället för en massa bilder!

Såg att Net On Net har fått in för omgående lev..
Men deras butiker får in den 4.e

haha kom hit o ta den

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
haha kom hit o ta den

Vart bor du? Kommer om 5!

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Hedersmedlem

*springer o gömmer mobilen o placera ut råttfällor *

Permalänk
Medlem

ge mig! blir nog denna när nästa lön kommer

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Audeze Maxwell Headset | Corsair MM350 Extended Musmatta | Final Mouse UltralightX | Steelseries Apex pro Tangentbord

Permalänk

Ingår alltid 8gb?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keng
Ingår alltid 8gb?

jepp...var och hämtade ut min på lunchen, fan va fin telefon

Visa signatur

Gammal Imac||Något nyare HP z420 workstation

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CzP
jepp...var och hämtade ut min på lunchen, fan va fin telefon

Skriv lite om första intrycket samt vad du tycker efter lite användande

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beeos
Skriv lite om första intrycket samt vad du tycker efter lite användande

första intrycket är väldigt positivt...sitter faktiskt och skriver på den just nu funkar kalas att surfa via wifi och touch flowen gör hanterandet av vardagliga sysslor till en baggis...men ska man in i wm och härja så kan det ju bli lite rörigt...men överlag så är jag riktigt nöjd med den...men jag återkommer om nån dag med en mer utförlig rapport

Visa signatur

Gammal Imac||Något nyare HP z420 workstation

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CzP
första intrycket är väldigt positivt...sitter faktiskt och skriver på den just nu funkar kalas att surfa via wifi och touch flowen gör hanterandet av vardagliga sysslor till en baggis...men ska man in i wm och härja så kan det ju bli lite rörigt...men överlag så är jag riktigt nöjd med den...men jag återkommer om nån dag med en mer utförlig rapport

Gott

Har en IPhone 3G 2.2 som jag inte kan använda just nu då jag har turbosim som dom lyckades plocka bort funktionen på. (GJ Apple)

Har inte haft HTC innan. Men är sjukt sugen på en HTC HD nu. Hoppas på att dom anländer i veckan till butikerna i Skåne.

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem

Kan bara instämma om att den funkar riktigt bra. 800 Pixlar bredd är underbart i webbläsaren men pekpenna e klart att föredra om man sitter som nu o skriver på den. Jag beställde min via telenor o fick den igår morse vilket var rätt fort jämfört mot andra sidor

Visa signatur

FT02B | Z68 Extreme7 | 2600K @ 4.6GHz + 212 Evo | HD7950 | 16GB 1866Mhz CL9 | SP-SS750M
Naos 7000, M65, 5K, MX518 | TK Blue + Rapid Black
Vaio Pro 13" (Mint) | Elitebook 2540p (Arch)

Permalänk
Medlem

beställde nyss min hos lokala phonehouse butiken efter att läst om/tagit på den Nu undrar jag om folk har länkar till lite olika forums osv/rekomenderade program man bör lägga in på den så man kan förbereda sig lite

Permalänk
Medlem

Är inte säker, men tror de har en hel del godis hos XDA developers forum.

Visa signatur

Jag har för många datorer...

Permalänk
Medlem

Verkar inte vara så stort intresse på sweclockers ang Touch HD, har alla iphone här? hehe

Visa signatur

hej hej

Permalänk
Medlem

HTC är ännu ett så "okänt" märke inom privatpersoner, tror mest det är därför + att den är ju inte tvärbillig heller

Jag gillar HTC, dom har långt kvar till den perfekta mobilen men tycker dom börjar vara närmast iaf!

Stor skärm och hög upplösning är något jag älskar, skulle vilja se en telefon som bara är en skärm i princip, skulle vara grymt

Permalänk
Medlem

Om man kollar vilken uppmärksamhet X1 fick när den släpptes och sedan levererades är Touch HD riktigt akterseglad, men det gör inget, det är snarare en fördel tycker jag!

Jag vill ha en telefon som inte varenda en annan här i världen har. Touch HD kommer inhandlas när kapitalet infinner sig (snart förhoppningsvis), om nu inte något nytt häftigt kommer hitta fram innan dess, N97 verkade fin men jag vill tillbaka till WM efter att ha kört Symbian nu ett tag.

Visa signatur

[b]GKKE![/b]

Permalänk
Medlem

lade precis en order på elgiganten, stod att dom hade i lager och var billigast enligt prisjakt.

beställde även med ett 16 gb minneskort, antar att jag får mobilen på måndag så skriver väl ett längre inlägg här under nästa vecka, skriv gärna frågor så ska jag besvara dem under nästa vecka när jag fått mobilen!

Permalänk
Hedersmedlem

Någon som känner till ett program som man kan skriva ett sms via datorn istället för att skriva via telefonen? Självklart skall smset skickas via blåtand till mobilen så att det drar av mina 3000sms

Permalänk
Medlem

Vilken operatör har du? Om du har Telia har de ju en klient du installerar så skickas allt via internet istället och dras som vanligt som jag förstått det.

Visa signatur

[b]GKKE![/b]

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hedgren
Vilken operatör har du? Om du har Telia har de ju en klient du installerar så skickas allt via internet istället och dras som vanligt som jag förstått det.

japp jag har telia, men med det programmet som du syftar på så får man betala för varje sms, även om man har gratis sms.

Permalänk
Medlem
Citat:

japp jag har telia, men med det programmet som du syftar på så får man betala för varje sms, även om man har gratis sms.

Det var som fan, tur att jag inte testat det själv då :).

Visa signatur

[b]GKKE![/b]

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hedgren
Det var som fan, tur att jag inte testat det själv då :).

japp

telia skyller på att smset inte skickas via telefonen utan via internet

Permalänk
Medlem
Citat:

Någon som känner till ett program som man kan skriva ett sms via datorn istället för att skriva via telefonen? Självklart skall smset skickas via blåtand till mobilen så att det drar av mina 3000sms

Jag kör med Bluephoneelite.

http://mirasoftware.com/BPE2/

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Jag kör med Bluephoneelite.

http://mirasoftware.com/BPE2/

endast till mac?

Permalänk
Medlem

Nu har jag en sån telefon, har haft den i en dag. Tycker den är lite seg dock (även efter patchen). Men overall en ball telefon !

Visa signatur

Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.

Permalänk
Medlem

Om bara posten kan skicka min jäkla avi så att jag kan få ut mitt paket så kommer mitt liv att bli så !"## mycket roligare...

Hatar att få vänta i onödan när man beställt nya roliga saker.

Visa signatur

1800+ XP Ti4400 512MB PC2700

Permalänk
Medlem

så hur ser det ut finns det några program som man bör ha, finns det nått man kan ta bort kanske så att det flyter bättre? är väldigt dålig på telefoner så jag bra gissar att det finns massa program som alltid är på men inte nödvändigt vis behöver det...

sitter och väntar på min HD nu

Visa signatur

innocence proves nothing

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sin.swe
så hur ser det ut finns det några program som man bör ha, finns det nått man kan ta bort kanske så att det flyter bättre? är väldigt dålig på telefoner så jag bra gissar att det finns massa program som alltid är på men inte nödvändigt vis behöver det...

sitter och väntar på min HD nu

http://forum.xda-developers.com

Där har du alla tweaks och sånt som finns till telefonen. Finns bland annat en fix för att minneskortshastigheterna ska maximeras, och därmed fixa det problemet folk har med mediauppspelning.

Scrolla till underforumet nämt Blackstone så finner du en massa.

Visa signatur

[b]GKKE![/b]

Permalänk
Medlem

Hur är det med filmer och så till denna, klarar den att spela upp divx etc. ?

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Audeze Maxwell Headset | Corsair MM350 Extended Musmatta | Final Mouse UltralightX | Steelseries Apex pro Tangentbord

Permalänk
Medlem

Hejsan! sitter med och väntar på min Htc touch HD Vore inte fel med era rekommendationer av program till htcn, sen undrar jag även om det är möjligt att uppdatera htc själv, så man slipper lämna in den på service om den skulle krångla pga uppdatering! även annan ruggigt bra information!