Permalänk
Medlem

ska man slå till ?

tjenare..

fick nå erbjudanden av komplett.se idag !

då fanns detta grafikort med

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=365393

ser ju hyffsat bra ut och är billigt !

undra om det kortet är bättre änn det som sitter i min nu
det som sitter i nu är ett

Nvidia Geforce 7950 GX2

så vad tycker ni ska man slå till ?

om det finns bättre grafik kort för ungefär samma peng så kan ni ju tipsa om det oxå!

mvh Rickard

GOD JUL

Visa signatur

CPU: AMD Athlon fx 3,0GHz |Grafik: Geforce 7950 gx2 |Ram minne: 4096MB |hårddisk:150gb raptor 300gb WD

Permalänk
Proffsmoddare

Det är ju ett bra kort. Kolla även på HD4780 korten. Kanske finns nått för några hundre mer, det är ett riktigt fint kort. Annars skulle jag nog välja det där över ett HD4850.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sack
Det är ju ett bra kort. Kolla även på HD4780 korten. Kanske finns nått för några hundre mer, det är ett riktigt fint kort. Annars skulle jag nog välja det där över ett HD4850.

okej få se om man beställer det i morgon:P om ja inte få mer tips på dom som är bättre .. skicka gärna en länk oxå

Visa signatur

CPU: AMD Athlon fx 3,0GHz |Grafik: Geforce 7950 gx2 |Ram minne: 4096MB |hårddisk:150gb raptor 300gb WD