Permalänk
Medlem

Byta exeicon

Hej, Jag installerade om windows slipstreamed men jag hade bockat disable custom .exe icons vilket jag kom på nu att jag inte skulle ha >.< Nån som vet hur man ändrar helst utan att installera om allt? Genom regedit? tack i förhand har googlat men har inte fått de att funka Snabba svar tack (:

Permalänk

Vad exakt menar du med "installerade om windows slipstreamed men jag hade bockat disable custom .exe icons vilket jag kom på nu att jag inte skulle ha"?

Och vilken ändring av det hela är det du vill åstadkomma?

Försök hellre att skriva en utförlig och tydlig beskrivning av problemet än att skriva korta och snabba intetsägande beskrivningar och be om lika snabba svar. Du ska se att fler kommer att svara till dig då. Så här verkar du bara vara oseriös.

Det enda jag har förstått är att du har skapat en egen s.k. "slipstreamed" variant av Windows skivan och att du vid skapandet av densamma har valt bort något som du nu ångrar och skulle vilja lägga till utan att göra om det hela. Du säger inte vilken version av Windows det är, vilket program du har använt för att göra Slipstream kopian, vilka alternativ du har valt bort och vad du vill ha tillbaka. Det rör sig visserligen om några ikoner för EXE filer men vad för ikoner?...

Försök att vara tydligare nästa gång om någon ska kunna hjälpa dig. Att den som har problem och får eventuella felmeddelanden beskriver problemet är halva jobbet till en lösning vid en felsökning. Inte ens världens mest begåvade problemlösare och ingenjörer klarar av att läsa folks tankar. Så skriv nästa gång vad du behöver hjälp med, för det du har skrivit nu säger ingenting, speciellt när man inte har tillgång till datorn där problemet uppstår.

Visa signatur

"Good teaching is one-fourth preparation and three-fourths pure theatre."—Gail Godwin
Sweclockers BB kod
0101001101000111