Permalänk
Medlem

AMD 7750 BE slut?

Hej!

Ser alla er som fått tag på en AMD 7750 BE och blir så avundsjuk! Jag väntade till den 8e med att köpa moderkort, minne och hårddiskar för att jag trodde att komplett.se skulle få in processorn den dagen. Det fick dom inte.. Jag beställde de andra delarna från komplett, och letade runt på nätet efter vart jag kunde beställa processorn. På misco's hemsida hade de processorn, men inte i lager. Inga andra siter som jag hittar i dagsläget har den i lager.

Nu har jag beställt den från misco i alla fall, men misco själva vet inte ens när de får in den

Hur fasen fick ni tag på era?!

EDIT: Jag vill inte beställa på någon okänd site där man inte får vad man betalat för

Visa signatur

Asus M3N-HT Deluxe/Mempipe | AMD Phenom II x4 3,2Ghz 955BE @ 3,6Ghz 1,34V | OCZ DDR2 PC8500 2x2Gb @ 5-5-5-15 1066Mhz | MSI GeForce 275GTX Twin Frozr

Permalänk
Medlem
Visa signatur

ASRock Z97M OC Formula / Intel Pentium Anniversary Edition G3258 3,2GHz 1.09v @ 4.5Ghz 1.26v / Corsair Hydro H110i GT / Sapphire HD7750 1GB Ultimate / Kingston HyperX Savage (2x4GB) 2400Mhz / Fractal Design Tesla R2 500W 80+ Gold / Fractlal Define S

Permalänk
Medlem

Kan man lita på att deras varor kommer fram då? Har läst en massa recensioner om pixmania och en hel del är sjukt missnöjda

Visa signatur

Asus M3N-HT Deluxe/Mempipe | AMD Phenom II x4 3,2Ghz 955BE @ 3,6Ghz 1,34V | OCZ DDR2 PC8500 2x2Gb @ 5-5-5-15 1066Mhz | MSI GeForce 275GTX Twin Frozr

Permalänk
Medlem

Iofs så har jag aldrig beställt därifrån själv, så jag vet tyvärr inte hur dom är.
Har oxå läst nåt om Pixmania, men det var ang reklamationer.

Visa signatur

ASRock Z97M OC Formula / Intel Pentium Anniversary Edition G3258 3,2GHz 1.09v @ 4.5Ghz 1.26v / Corsair Hydro H110i GT / Sapphire HD7750 1GB Ultimate / Kingston HyperX Savage (2x4GB) 2400Mhz / Fractal Design Tesla R2 500W 80+ Gold / Fractlal Define S

Permalänk
Medlem

Beställningar är inte att rekommendera från pixmania, ni kan vänta er att produkterna aldrig kommer fram.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I`m
Beställningar är inte att rekommendera från pixmania, ni kan vänta er att produkterna aldrig kommer fram.

Jodå, det är som sagt returärenden de är lite långsamma med.

Permalänk
Medlem

Finns ju en del att läsa om pixmania på prisjakt under kundomdömen eller liknande.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

detta gäller också i finland, finns en par ställen som har på lager.. jag som tänkte köpa en nu :<

Permalänk
Medlem

har också beställt en från misco ringde dom i morse och han sa att den kanske kommer nästa vecka :/ får man väl hoppas annars får det bli nåt annat lite senare

Visa signatur

Intel i5 4690k. Kylning Hyper evo 212. Amd FxF 6870 1gb, Ram DDR3 8gb Corsair Lp 1600Mhz
Moderkort Msi z97m Gaming. SSD Samsung 830 series 256Gb. 3,5 tb lagring. Nätagg 550w Seasonic.
Skärm Asus 23" PA238Q IPS. Tangetbord Sidewinder x4, Mus Razer Naga.
Högtalare Edifier S330D 2.1, Headset Siberia V2

Permalänk
Relik 📜

Jag beställde en till lillsyrran, påväg från Multitronic redan..
Hihi, ni är ägda av en lilltös!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5800X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lezziter
Jag beställde en till lillsyrran, påväg från Multitronic redan..
Hihi, ni är ägda av en lilltös!

När beställde du den från Multitronic? Jag gjorde en beställning i torsdags men har fortfarande inte fått något leveransbesked. Det verkar även vara helt omöjligt att få tag i dem på telefon eller mejl.

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av J.Henrik
När beställde du den från Multitronic? Jag gjorde en beställning i torsdags men har fortfarande inte fått något leveransbesked. Det verkar även vara helt omöjligt att få tag i dem på telefon eller mejl.

I tisdags, paketet verkar komma fram imorgon. Cirka en vecka får man alltså räkna med i leveranstid.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

I tisdags, paketet verkar komma fram imorgon. Cirka en vecka får man alltså räkna med i leveranstid.

om multi har i lager får man dem nästa dag. här i finland åtminståne vet ju inte hur ni har det.

och man kan ju inte generellt säga hur länge det tar innan man får nått som don inte vet att finns i lager.

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lithen
om multi har i lager får man dem nästa dag. här i finland åtminståne vet ju inte hur ni har det.

och man kan ju inte generellt säga hur länge det tar innan man får nått som don inte vet att finns i lager.

Nu menar jag saker Multitronic har i lager, de hade alltså CPU:n i lager när jag beställde. Sist jag köpte därifrån tog det också cirka en vecka.

De har inget lager i SE, skeppar allt från Finland..

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Nu menar jag saker Multitronic har i lager, de hade alltså CPU:n i lager när jag beställde. Sist jag köpte därifrån tog det också cirka en vecka.

De har inget lager i SE, skeppar allt från Finland..

ahaa allt kommer härifrån, det var någonting nytt. då förstår jag den långa tiden.

Permalänk
Medlem

Jag ser paketen som kommer från Multitronic, brukar registrera dom när dom kommer till Sverige. Jag hanterar dom snällt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vi har 7750 BE i lager samt Phenom IIor på mitt jobb (Revolve-IT). Inte för att göra reklam, Just saying att det finns.

Finns inte uppe på hemsidan än men det går att göra en order över telefon