Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spiralkinder
Är också med i The Hunter!
Tycker det ser riktigt lovande ut faktiskt! har iofs inte spelat mer än en timme kanske än men...

Nice. Vad heter du där?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.

Permalänk
Medlem

Thehunter.com fungerar inte just nu men kan nu berätta vad det handlar om:)
Är det jägarspel som typ deerhunter eller vad gör man=?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Precis, vad handlar det om edgren? Americas army?

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem

Hemsidan fungerar helt klockrent hos mig. Om ni har spelat Deer Hunter, så vet ni vad The Hunter handlar om

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu fungerar den iaf. Ska ta o testa de då jag gillade deer hunter 2005

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Nu fungerar den iaf. Ska ta o testa de då jag gillade deer hunter 2005

Lägg gärna till mig på vännerlistan på thehunter.com

Visa signatur

Permalänk
Medlem

http://www.fz.se/medlem/bilder/?id=10697

orkar inte dona på med den här. de som kollar den kan få sig ett gott skratt dock. det är i L4D. Rolig bugg.

Visa signatur

"Fidelis Ad Mortem"

Permalänk
Avstängd

Visa signatur

Manli GeForce 8800GTS 512 @ 756/1890/1100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Lägg gärna till mig på vännerlistan på thehunter.com

japp ska bara bli inbjuden först.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Catalyst
http://pici.se/thumbs/t_dhajRzfdm.gif

Haha, skön bild xD

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
japp ska bara bli inbjuden först.
Hur lång tid tog de för dig att få inviten? För de är la en sån man måste få?

Aight. Jag vet inte exakt. Jag fick vänta tills de blev klar med projektet, då jag registrerade mig till BETA'n.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Haha, skön bild xD

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Spel : Live for speed.

Här är mitt banrekord på Live for speed ganska bra för att styra med musen.

Edit: Jag som är SwE Ezakimak

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RagNy
http://www.fz.se/medlem/bilder/?id=10697

orkar inte dona på med den här. de som kollar den kan få sig ett gott skratt dock. det är i L4D. Rolig bugg.

Jag har inte förstått den där bilden o_O

Permalänk
Citat:

Spelet är helt gratis går att fixa på thehunter.com

Uhm, jag hittar inte var man kan ladda ner spelet..

Permalänk

Oblivion hänger fortförande med

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Citat:

Nice. Vad heter du där?

Spiralkinder så klart! Hehe.

Visa signatur

Thermaltake Core P5 | 5960X @ 4,3Ghz | H2O | ASUS Rampage V Extreme | Corsair Dominator Platinum 64GB | Zotac 3080 | Samsung 950 Pro 512GB M.2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Jag har inte förstått den där bilden o_O

Det har blivit något fel, och spelet visar en normalmap for en av survivornas ansikte.
Eller något liknande

Visa signatur

After a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'Maybe life isn't for everyone.'

Permalänk
Medlem

Ah, Oblivion Vill så väldigt gärna spela det, men att det hänger sig pga program man har installerat på datorn, så drar jag mig för't :/

Btw, har du Catalyst v8.8 installerat än?

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Btw, har du Catalyst v8.8 installerat än?

Haha nej. Jag är dålig på att uppdatera min sign bara. 8.12 är installerade, så ja, jag ligger väl efter lite ändå Orkar bara uppdatera om jag har nått problem eller om jag nyss installerat ett nysläppt spel.

Spelet hänger sig lite då och då ja. Händer typ en gång vartannan timme för mig ungefär. Vad jag vet så är det spelets hemska caching-system, så om man tex springer genom en stor detaljerad miljö för snabbt så motorn laddar mängder av nya objekt konstant så krashar det tillslut. Man får ta sig fram lite lugnt och inte stressa

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Haha nej. Jag är dålig på att uppdatera min sign bara. 8.12 är installerade, så ja, jag ligger väl efter lite ändå Orkar bara uppdatera om jag har nått problem eller om jag nyss installerat ett nysläppt spel.

Tänkte väl xD

Citat:

Spelet hänger sig lite då och då ja. Händer typ en gång vartannan timme för mig ungefär. Vad jag vet så är det spelets hemska caching-system, så om man tex springer genom en stor detaljerad miljö för snabbt så motorn laddar mängder av nya objekt konstant så krashar det tillslut. Man får ta sig fram lite lugnt och inte stressa

Oh, så långt har jag ej tänkt xD

Visa signatur

Permalänk
Medlem

På tal om Oblivion, hur är det på PS3:an? Skiljer det sig stort och finns det över huvud taget någon modscén för den? (Eller funkar alla moddar som vanligt?).

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
På tal om Oblivion, hur är det på PS3:an? Skiljer det sig stort och finns det över huvud taget någon modscén för den? (Eller funkar alla moddar som vanligt?).

Går inte modda på PS3, nej.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save

Som sagt så funkar inte moddarna alls på konsollerna, plus att spelet inte är i närheten av lika snyggt där som man kan få det på PC. På mina bilder ovan så är det i princip inga orginal-texturer kvar alls. Inte vädret eller diverse ljus/magi/ljud-effekter heller för den delen. Allt är mycket mer högupplöst, naturtroget och härligare Sen är ju inte Oblivion Oblivion utan OOO heller, så Att köpa konsol-versionen av Oblivion är nog det dummaste man kan göra, om man nu har en dator dvs.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Haha!
Filmen jag spelade in är roligare

Edit:

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Som sagt så funkar inte moddarna alls på konsollerna, plus att spelet inte är i närheten av lika snyggt där som man kan få det på PC. På mina bilder ovan så är det i princip inga orginal-texturer kvar alls. Inte vädret eller diverse ljus/magi/ljud-effekter heller för den delen. Allt är mycket mer högupplöst, naturtroget och härligare Sen är ju inte Oblivion Oblivion utan OOO heller, så Att köpa konsol-versionen av Oblivion är nog det dummaste man kan göra, om man nu har en dator dvs.

Har precis börjat spela detta igen, körde det på Xbox360 förut men ville testa på dator. Kan du rekommendera lite mods för att få det lite snyggare osv ? Vilka mods kan jag inte spela utan ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Går inte modda på PS3, nej.

Citat:

Ok tack för bra svar! Är bra sugen på att lira detta mästerspel igen faktiskt. Får den känslan ungefär var 4:e månad.
Bobo, kolla in http://devnull.devakm.googlepages.com/ - den är nog ganska bra när det gäller tips på moddar med texturer (Quarl's Texture Pack 3 är det väl fortfarande som gäller?).

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

random gaming:

Chicken Chaser meets his arch enemy!

Mass Effect

Permalänk
Medlem

Vad är det första för spel ninja?
känner igen det men kan inte komma ihåg vad det heter

Permalänk
Avstängd

fable

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Fallout 3 bug

Lite slakt

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.