Ursprungligen inskrivet av [TURK]Hakan
Ja, iaudio7 var det första jag kom att tänka på jag med.
Det är ju förutsatt att det du vill göra med den är att lystna på musik, ska man se på film är den inte så mycket att hänga i julgran.
Det jag gillar med den är att den, enligt mig, är väldigt specialicerad på det den gör, den är liten och har lång batteritid, utomordentligt ljud, den kan driva väldigt tröga lurar bättre än många andra bärbara spelare.
Inte bunden till nåt särkilt överförningsprogram (tänk itunes) och den spelar flac. Du som har haft en u3 sen tidigare kommer kanske inte märka så stor skillnad mellan u3 och 7:an och det vill jag säga är positivt, jag tror att man ruttnar ur ganska snabbt på att hamna i en så stängd plattform som ipoden sen, tyvärr verkar det som att tillverkare som tidigare gjorde öppna och användbara spelare nu börjar röra sig mot itunes hållet, det var den största anledningen att jag inte tittade så noga på creative tex. när jag väl skulle köpa.
Ska man ha den för att visa upp på stan är det nog ingen som skulle höja på ögonbrynen, då ska du nog skaffa en ipod touch istället, eller kanske en iphone.
/Niklas