Permalänk
Medlem

Chuck Norris eller Manbearpig...

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem

Midgårdsormen tar alla

Visa signatur

*Powemac g4 MDD 1ghz / 7000 rpm delta fläkt <3

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai
Är Cthulhu ett djur?

Ja just ja, varför tänkte jag inte på honom! Han skulle ju lätt spöa både Chuck Norris och Manbearpig.

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem

P. fera:
http://en.wikipedia.org/wiki/Brazilian_wandering_spider

"The Brazilian wandering spiders or (Phoneutria spp.), armed spiders ("aranhas armadeiras", as they are known in Portuguese)"

"The genus Phoneutria (Greek for "Murderess")"

"Aside from causing intense pain, the venom of the spider can also cause priapism - uncomfortable erections that can last for many hours and lead to impotence."

Fast förstås, vem vet hur många arter giftet kan påverka på nåt signifikant sätt. Dessutom lär de få lite problem med att slåss mot ex. späckhuggare. Och mollusker.

Flera i Sverige har faktiskt medlemmar av släktet i terrarier. Jag drar nog gränsen vid Poecilotheria.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [krook]
Ja just ja, varför tänkte jag inte på honom! Han skulle ju lätt spöa både Chuck Norris och Manbearpig.

Om Cthulhu inte möter narvalar så är det inga höga odds för den halvguden det handlar om ivf.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai
Om Cthulhu inte möter narvalar så är det inga höga odds för den halvguden det handlar om ivf.

Narvalen får min röst. They are the jedi of the sea!
//pscs3

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk

detta djur

annars så bör ju elefanten ha störst chans och en flodhäst som wildcard...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Julkorv
Jättebläckfisk har ingen sagt än, så jag röstar för en sån. Dock skulle dom vara ruskigt värdelösa om det är på land.

kaskelotter (sperm vale) käkar ju jättebläckfisk till frukost

Visa signatur

assrock!! hehe