Permalänk
Medlem

Tangentbord 500-600kr

Tjena
Behöver mytt tangentbord eftersom några knappar på mitt logitech G11 har gått sönder. Tänkte lägga 5-600kr någom som har något tips.
Spelar ingen roll om det är låga tangenter för tangenbordet innan G11 var det och gillade båda lika mycket.
Tacksam för svar.
//Jonte

Permalänk
Medlem
Permalänk

https://www.inet.se/datortillbehoer/tangentbord/razer-tarantu...

razer tarantula, otroligt bra tangentbord.

va du en gör köp inget från saitek, har haft eclipse 1 och 2 , sitter på cyborg nu och det är skit kvalite rakt igenom

EDIT: fråga inte ens varför jag haft 3 modeller av saitek..

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Jo har kikat på det men vet inte om ja vill lägga ut 700+ på et tangentbord.
Har kikat på Razer arctosa nån som testat det?
min kompis har haft massa saitek och dom har oxå pajjat så nått sånt blir det inte:)

Permalänk
Medlem

nollad om du har tarantula. Är det en stor enterknapp eller bara en smal?:D

Permalänk

okej, det kostade 595:- och du sa 500-600kr så gissade,

Och nej jag har inte tarantula min kompis har det och det har hållt enda sen han köpte det för 1-2 år sen otroligt bra kvalite.

Arctosa är även det ett mycket bra tangentbord vad jag har hört iallafall
vet ingen som äger ett men vet folk som har lycosa och är mycket nöjda med det,

razer är bra kvalite överlag

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

ok tack så mycket:)
det står mellan arctosa och tarantula nu:)

Permalänk

okej
lycka till, hoppas du blir nöjd.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

mm tack:)

Permalänk
Medlem

Jag tycker om mitt Microsoft Digital Media Keyboard 3000
Förutom priset på 200 kr så är det även riktigt bra.. Missar bara en bokstav på "the quick brown fox" vilket är ett plus för mig, så jag använder många knappar samtidigt i vissa spel.

Visa signatur

<| Phenom II X2 550 @ X4 3,4 Ghz | GA-MA790X-UD4 | 4 Gb OCZ Platinum DDR2 6400 @ 4-4-4-12 | XFX HD4850 1Gb | HAF 922 |>

Permalänk
Medlem

Ta då Tarantula, min "touchpad" lever ett eget liv....

Lite fler problem med... Måste trycka väldigt mycket hårdare nu än vad jag behövde för 1 år sedan för att knapptrycket ska registreras... Har dött X antal gånger för att jag helt plötsligt stannat i spelet

Tarantula ska ju vara kvalite men jag kan inte säga det samma om Lycosa

Permalänk
Medlem

Köp inget nytt, Logitech har utmärkt support så ring och prata med dem. Du lär få ett nytt.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk

Apple Keyboard!

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?

Permalänk
Medlem

har arctosa nu. det är underbart:D