Permalänk
Medlem

Bluescreen :(

Hejsan fick nyss bluescreen igen .. med texten "BAD_POOL_CALLER" STOP 0x000000C2" vad ska man göra åt detta ngn som vet ? tack på förhand !

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jajje
Kika denna!

haha finns fullt.. fattar typ inget = (

Permalänk
Medlem

Har du Trend antivirus?

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D @ 5,0ghz | Custom H2O Loop | TUF GAMING X670E-PLUS | 32GB Corsair @ 3000mhz | GTX 3080 | Samsung 960 EVO 500GB | Samsung 870 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 2TB | Soundblaster Z-Xr | Asus ROG Swift PG279Q | Corsair 850W-HX | Thermaltake The Tower 900

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrfisse
Har du Trend antivirus?

har ngt gratis skit.. "ANTIVIR" ..

Permalänk
Medlem

Testa avinstallera alla dina antivirusprogram och se om det slutar. Vad jag kunnat läsa mig till verkar det oftast vara relaterat till kassa antivirusprogram.
Hjälper inte det så får du nog skriva ner mer detaljerat vad du har för grejjer och program som ligger o drar i bakgrunden.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D @ 5,0ghz | Custom H2O Loop | TUF GAMING X670E-PLUS | 32GB Corsair @ 3000mhz | GTX 3080 | Samsung 960 EVO 500GB | Samsung 870 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 2TB | Soundblaster Z-Xr | Asus ROG Swift PG279Q | Corsair 850W-HX | Thermaltake The Tower 900

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrfisse
Testa avinstallera alla dina antivirusprogram och se om det slutar. Vad jag kunnat läsa mig till verkar det oftast vara relaterat till kassa antivirusprogram.
Hjälper inte det så får du nog skriva ner mer detaljerat vad du har för grejjer och program som ligger o drar i bakgrunden.

aa okej ska ta och testa detta..:) tack så mkt !

Permalänk
Avstängd

Kolla vad jag hitta på Google bara genom att söka på felkoden, tänka sig...

http://support.microsoft.com/kb/309155

Visa signatur

Orkar inte med folk som inte kan hålla en konversation på vuxennivå.