Permalänk
Robot

Wokke's Place [Före]

Så här har jag det nu. Eftersom jag har flyttat hem igen p.g.a studier så har jag inte orkar fixa till det här. Jag är ganska perfektionist och står inte ut med hur det ser ut längre, därför gör jag detta Före-Efter Galleri

De två 3D bilderna är bilder på hur jag hade tänkt att ha det. [Efter]. Kommer se ut någerlunda likt.

Och sorry till alla er som kommenterade så schysst på mitt andra Galleri "Mitt blivande rum", det var tydligen emot reglementet. Hur som helst kan ni skriva här ju

Besök albumet: Wokke's Place [Före] av Wokke

Permalänk
Avstängd

Ser helt OK ut, inget speciellt dock...

6 P

Visa signatur
Permalänk

Finns det något fulare än fläktar i plexiglassidor?

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AntiSmidig

Neon i datorn, överdrivet mycket neonljus i rengnbågens färger i datorn är nog fulare!

Visa signatur

C2D E8500@4GHz | asus 4870 512mb dark knight cooler | asus P5Q Mb | Chieftec Aegis Midi Tower chassi | Chieftec ATX 500W PSU | 4GB OCZ pc2-6400
DeviantART

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KnaSLjUd
Neon i datorn, överdrivet mycket neonljus i rengnbågens färger i datorn är nog fulare!

En blandning av de båda så har vi nog de fulaste

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AntiSmidig

Håller med! Men, jag har tre fläkter som kyler HDDsen, luften går ut direkt så det kommer inte in så mycket luft i lådan, därför har jag satt ditt dem. Har orginal sidan utan plexiglas kvar men den är inte målad.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av emil_äpple*
Ser helt OK ut, inget speciellt dock...

6 P

Hehe nope, inget speciellt Anledningen till att jag gjorde detta [före] är att det kommer ett [Efter] med. Total make-over hehe. Men det kommer nog inte förens om en månad cirkus.

Permalänk
Medlem

Fråga ska du köpa 3 ny skärmar eller ha de 3 du har nu ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Quzzi
Fråga ska du köpa 3 ny skärmar eller ha de 3 du har nu ?

3 skärmar på väg

Permalänk
Medlem

Hur går det med bygget? Blir det några Efter-bilder eller? ;D