Någon som testat dessa? (In-Ear)

Permalänk
Medlem

Någon som testat dessa? (In-Ear)

Tja!
Ska beställa lurar i veckan, de som återstår i mitt val är dessa:

1. JVC HA-FX300
2. Klipsch Image S4
3. Nocs NS200B Utf.

Finns det någon som har erfarenhet av något par av dessa?
Hoppas någon kan hjälpa!

Peace

Visa signatur

B.

Permalänk

jag har tittat lite på Klipsch Image S4 och undrar också om det är någon som vet något om dem eller rent av äger ett par?

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk

ta koss istället livstidsgaranti

Visa signatur

Asus: Bara vi har äkta USB 3.0 och SATA 6,0 Gbps
[img]http://valid.canardpc.com/cache/banner/w47khy.png[/img]

Permalänk
Medlem

Jag hade kört på klipsch s4i. Om jag ska handla nya tar jag dem alla dagar i veckan

recension här: http://community.klipsch.com/forums/t/122822.aspx

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nivv
Jag hade kört på klipsch s4i. Om jag ska handla nya tar jag dem alla dagar i veckan

recension här: http://community.klipsch.com/forums/t/122822.aspx

I den rewiewn pratar han om att dom är skapta för iPod eller iMac..

Stämmer det att man får sämre upplevelse med dem i en vanlig mp3? (jag vägrar iPod..)

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TroNi
I den rewiewn pratar han om att dom är skapta för iPod eller iMac..

Stämmer det att man får sämre upplevelse med dem i en vanlig mp3? (jag vägrar iPod..)

Nej inte alls, däremot kanske inte fjärrkontrollen fungerar. Jag har dock för mig att volymknappen ska fungera på vissa enheter. Men ljudet blir det ingen skillnad på kan jag lova. Du kan ju köpa samma modell fast utan fjärrkontrollen för en billigare peng.

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nivv
Nej inte alls, däremot kanske inte fjärrkontrollen fungerar. Jag har dock för mig att volymknappen ska fungera på vissa enheter. Men ljudet blir det ingen skillnad på kan jag lova. Du kan ju köpa samma modell fast utan fjärrkontrollen för en billigare peng.

Nice.

Men just fjärrkontrollen hade ju vart fräsigt om den funkade för dom inte så jätte mycke mer pengarna..

Kan man kolla det på något vis?

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TroNi
Nice.

Men just fjärrkontrollen hade ju vart fräsigt om den funkade för dom inte så jätte mycke mer pengarna..

Kan man kolla det på något vis?

Du får nog kolla i diverse forum, då Klipsch bara säger att den fungerar med iPhone/iPod. Hade jag varit du hade jag tagit den utan fjärrkontroll, onödigt att lägga pengar på det. Själv så använder jag aldrig fjärren på mitt iphoneheadset. Varför vet jag inte, van vid att fingra på själva "devicen" antar jag

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nivv
Du får nog kolla i diverse forum, då Klipsch bara säger att den fungerar med iPhone/iPod. Hade jag varit du hade jag tagit den utan fjärrkontroll, onödigt att lägga pengar på det. Själv så använder jag aldrig fjärren på mitt iphoneheadset. Varför vet jag inte, van vid att fingra på själva "devicen" antar jag

Japp det får nog bli så.

CDon har just nu rea på dessa lurar också.. Passande!

http://cdon.se/hemelektronik/klipsch_image_s-4-4203557

Är dom de bästa lurarna för priset?

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TroNi
Japp det får nog bli så.

CDon har just nu rea på dessa lurar också.. Passande!

http://cdon.se/hemelektronik/klipsch_image_s-4-4203557

Är dom de bästa lurarna för priset?

Kör på det! Dem ska vara riktigt bra! Tror verkligen inte du får bättre för det priset faktiskt. Hör av dig när du fått dom och säg vad du tycker

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk

Japp då vart dom beställda i alla fall. Nu är det bara att vänta

Ska skriva en lite användar recension efteråt så ni får höra vad jag tycker..

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk

woops..

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Avstängd

Jag hörde inte skillnad på kompisens 800krs lurar och mina 69 claes ohlsson

Visa signatur

lolclockers

Permalänk

Nu har du ju beställt redan men jag kan varmt rekomendera nocsen, till alla andra som tänker på nya lurar, finns med eller utan remote.

EDIT: Jag tänkte inte på att det inte var TS som hade beställt nya lurar redan...

Visa signatur

The statement below is true.
The statement above is false.