Permalänk
Medlem

img brun

kan man bränna ut 2 dvder samtidigt med img brun från samma image fil på en gång

Permalänk
Medlem
Visa signatur

--------------------
Intel i7-6700K, 64 GB RAM, RTX 2070 Super, Dell 32", Dell 27", TCL 55", Win10Pro.
--------------------

Permalänk
Medlem

ja men hur gör man då jag har läst en guide men det blir ändå fel i slutänden

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FleXi
ja men hur gör man då jag har läst en guide men det blir ändå fel i slutänden

Som ovanstående skriver, hur ska man kunde hjälpa dig när du inte ger information vad som blir fel?

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Som ovanstående skriver, hur ska man kunde hjälpa dig när du inte ger information vad som blir fel?

ja vad tror du NÄR JAG BRÄNNER FÖRSTÅS så gör han inte det som den blir tillsagd att bränna med mera

Permalänk
Medlem

Testa att inte bli sur på de som ev. skall hjälpa dig. Det fungerar alltså om du bränner från olika avbildningar men inte samma? Skall du massproducera kan du väl bara ha två likadana filer med olika namn?

Visa signatur

Citera om du vill ha svar.

Permalänk

Du kan ju köra DVD-decrypter för en img-fil som då bör vara en kopia av den andra img-filen och den bör ligga på en annan hårddisk

Då går det nog... Inte 100% säker på det dock
jag antar att du har två brännare också

Permalänk
Medlem

Jag vet annars att nero har stöd för detta. Multiple recorders kan man bocka i där.