Desperat gamer söker nytt spel

Permalänk
Medlem

Titan Quest : Immortal Throne.

Co-op upp till 6(?) pers tror jag, har inte spelat på ett tag men håller på att installera om det nu för lite action med två polare!. Fett kul o massa klass-combos man kan pilla med. Väldigt likt Diablo o liknande spel, fett kul.

bild

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av REALIN
world of warcraft

+1

Visa signatur

// ursäkta stavfelen
WTF ?

Permalänk
Medlem

varför inte lira planescape: torment om du vill ha ett spel man aldrig tröttnar på.
bästa rpg spel som finns

Visa signatur

Laconia

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laconia
varför inte lira planescape: torment om du vill ha ett spel man aldrig tröttnar på.
bästa rpg spel som finns

Han vill inte ha RPG utan hack'n'slash. Bra spel dock.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jappse
Titan Quest : Immortal Throne.

Co-op upp till 6(?) pers tror jag, har inte spelat på ett tag men håller på att installera om det nu för lite action med två polare!. Fett kul o massa klass-combos man kan pilla med. Väldigt likt Diablo o liknande spel, fett kul.

Körde det förut, för lätt spel tycker jag :/
Klara special rummet vid stranden hur lätt som helst på svåraste
pluss mycket cheats på det spelet :/

Permalänk
Medlem

ÄÄÄÄÄÄH spela med vänner så slipper du fuskarna ^^

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jappse
ÄÄÄÄÄÄH spela med vänner så slipper du fuskarna ^^

Det beror på vad han har för vänner

Permalänk
Medlem

Vill du vara min vän? hihi, vi kan spela ska ändå köra nytt gejm, 99% på installern <3 Steam

PS: Om någon annan är på så kör vi, skype är ett måste

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Min beskrivning på Borderlands är:
Diablo / Titan Quest fast i FPS form. Riktigt jävla kul i Coop.

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nilsie
Det beror på vad han har för vänner

jag har inga vänner :/

Ne men liade med en polare som tröttnade på det

Har inte spelet kvar dock :S
bara försvunnit typ ^^

Permalänk
Medlem

Brukar bli så när man inte köper spelet i fråga

Visa signatur

Permalänk

Haha så gullig ^^ lägntar till http://www.webhallen.com/prod.php?id=97620 (Gothic 4)
Ser ut som risen vilket jag tyckte va kul ^^

Permalänk

Lirat Borderlands sjukt mycket 2 st lvl 50 och playtrogh 2 på båda. SJUKT KUL SPEL! ÄSLAKR DET!

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja tipsa om The Chronicles of Spellborn. Det är ett helt gratis MMORPG, med mycket FPS inslag. Det drivs av unreal motorn, så det är ganska hyfsad grafik.

http://spellborn.acclaim.com/

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG B650E-F | Deepcool LT720 | Gainward Phantom RTX 4090 | 64 GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB DDR5-6000 | WD Black SN850X | Lian Li Lancool 216 | Corsair RM1000x SHIFT | LG Oled LX3 (Flex) 42" | Roccat Kone Pro Air | Logitech G915 TKL Brown | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Hon föreslår jag. sjukt kul sålänge de går bra iaf. gillade du cs så lär du ju gilla cod4. vänta inte på cod mw2. verkar inte bli någon direkt hit..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ulayo
Jag skulle vilja tipsa om The Chronicles of Spellborn. Det är ett helt gratis MMORPG, med mycket FPS inslag. Det drivs av unreal motorn, så det är ganska hyfsad grafik.

http://spellborn.acclaim.com/

Det ser helt okej ut faktiskt
Men e det många som spelar och isåfall vilken server?
Många "instanser"?
kan man köra solo eller blir det för svårt?

/jocke

Permalänk
Medlem

du har ju Call of duty Modern warfare 2 i morron, eller snarare senare idag:P

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | ASUS RTX 4070 Super
LAPTOP Lenovo P1 | i7 13700H | RTX A1000

Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GalenGamer
Det ser helt okej ut faktiskt
Men e det många som spelar och isåfall vilken server?
Många "instanser"?
kan man köra solo eller blir det för svårt?

/jocke

Det verkar inte vara sådär jättestor spelarbas än så länge. Men det finns väl tillräckligt. Det går att välja mellan en PvE server och en PvP.
Det funkar ganska bra att köra solo, men vissa uppdrag kräver att man är flera (vilket dom nämner i beskrivningen). Har inte stött på så många instanser än så länge, men tror det finns fler på dom högre nivåerna (jag är bara lvl 16 än så länge).
Det är ganska annorlunda än andra mmorpgs på många sätt, men eftersom det är gratis så är det lätt att bara testa sig fram och se vad man tycker.

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG B650E-F | Deepcool LT720 | Gainward Phantom RTX 4090 | 64 GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB DDR5-6000 | WD Black SN850X | Lian Li Lancool 216 | Corsair RM1000x SHIFT | LG Oled LX3 (Flex) 42" | Roccat Kone Pro Air | Logitech G915 TKL Brown | Windows 11 Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ulayo
Det verkar inte vara sådär jättestor spelarbas än så länge. Men det finns väl tillräckligt. Det går att välja mellan en PvE server och en PvP.
Det funkar ganska bra att köra solo, men vissa uppdrag kräver att man är flera (vilket dom nämner i beskrivningen). Har inte stött på så många instanser än så länge, men tror det finns fler på dom högre nivåerna (jag är bara lvl 16 än så länge).
Det är ganska annorlunda än andra mmorpgs på många sätt, men eftersom det är gratis så är det lätt att bara testa sig fram och se vad man tycker.

Okej
När jag instalera det och lira en stund(kom av första skeppet/tutorial) tog jag et break och kryssa det, sen när jag skulle lira det igen så blev d massa errors :S
så skiter helt enkelt i det ^^