Hur ofta är jag på swec?

Permalänk
Medlem

Hur ofta är jag på swec?

Kan man få reda på det på nåt sätt? Vore kul att veta hur många timmar om dan man lägger på den här sidan, även hur många gånger om dagen man är inne. Nån statistik borde ni väl ha?

Visa signatur

MSI B850 Gaming Plus WIFI | AMD Ryzen 7 9800X3D | Be Quiet Dark Rock Pro 5 | PNY GeForce RTX 5070 Ti OC | Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000MHz CL30 | Samsung 980 PRO 2TB | Corsair RM750x Shift 750W | Fractal Design Define 7

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej Michaelo,

Kul att du gillar att surfa Swec, men så detaljerad statistik för vi inte.

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk

Sådant vill man ju inte veta! ^^

Sitter säkert 1-4 timmar aktivt och sweclockers forum är alltid framme på skärmen. Så jag är säkert inloggad runt 8 timmar/dag.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Exakt, det vill jag absolut inte veta

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

Lyckades hitta lite statistik i firefox. Om man väljer verktyg -> sidinfo och sen säkerhetsfliken finns det en sak där, "Har jag besökt den här webbplatsen tidigare dagar?", för mig står det "Ja, 2 158 gånger". Grejen är att min windowsinstall är två veckor gammal Vadå swecberoende?

Visa signatur

MSI B850 Gaming Plus WIFI | AMD Ryzen 7 9800X3D | Be Quiet Dark Rock Pro 5 | PNY GeForce RTX 5070 Ti OC | Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000MHz CL30 | Samsung 980 PRO 2TB | Corsair RM750x Shift 750W | Fractal Design Define 7

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Michaelo
Lyckades hitta lite statistik i firefox. Om man väljer verktyg -> sidinfo och sen säkerhetsfliken finns det en sak där, "Har jag besökt den här webbplatsen tidigare dagar?", för mig står det "Ja, 2 158 gånger". Grejen är att min windowsinstall är två veckor gammal Vadå swecberoende?

Med andra ord ungefär 6.42 gånger i timmen

Tycker du det är beroende? Tycker du det?
Nääää det är inte ett beroende. Jag ska visa dig något som är ett beroende!
....

(http://www.youtube.com/watch?v=JrsvU84eYJw)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rastersize
Med andra ord ungefär 6.42 gånger i timmen

Tycker du det är beroende? Tycker du det?
Nääää det är inte ett beroende. Jag ska visa dig något som är ett beroende!
....

(http://www.youtube.com/watch?v=JrsvU84eYJw)

Haha

Visa signatur

Permalänk

7922 ggr sen jag ominstallerade datorn i början på september wtf

Permalänk

110 gånger, det hade ju inte varit så farligt om det nu inte var för att jag installerade om datorn i går natt.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

ca 13 500 gånger.. humm.. har väl en installatorn som är runt 100 dagar.

så ca 135 gånger om dan rofl.. går lite i perioder dessutom

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Är uppe i 2083 gånger igen, två veckor gammal install nu också. Fick ju installera om igen pga min SSD.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

"Har jag besökt den här webbplatsen tidigare dagar? Nej"

D'OH!!! ><

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.

Permalänk

uppe i en 17500 ökning med ca 5000 på ungefär en månad

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

1315 ggr.

Hade väl inte varit så farligt om inte datorn varit mindre än 2 veckor gammal ^^

Permalänk
Medlem

där emot hade de varit kul att kunna se hur många som är online på sidan:P

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | ASUS RTX 4070 Super
LAPTOP Lenovo P1 | i7 13700H | RTX A1000

Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cat_fish_1
där emot hade de varit kul att kunna se hur många som är online på sidan:P

Det är just nu 508 medlemmar och 789 gäster i forumen.

står längst ner på forumet