Ladda ner left 4 dead 2 tilläggs kampanj

Permalänk

Ladda ner left 4 dead 2 tilläggs kampanj

Hej jag undrar hur man kan få nerladdat left 4 dead 2 tilläggs kampanj.
för där finns Kampanjer man skall kunna ladda ner till tvåan,eller köpa kampanjer, var och hur gör man det?

Visa signatur

[B] OS: Windows 7 Ultimate 64 Bitars l HP Pavilion DV6-2165eo.

Permalänk
Hedersmedlem

Fel forumsdel. Har du googlat?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk

vadå fel forumsdel?. jag skrev bara en ny tråd? jag är inget proffs på detta med sweclockers.
jag har googlat och hittar inget.
satan vad många klagar så fort man lägger ett forum på fel ställe. det är vell inte jordens undergång :S

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Visa signatur

Little white flowers Will never awaken you. Not where the black coach of Sorrow has taken you. Angels have no thoughts
Of ever returning you. Wouldn’t they be angry If I thought of joining you?

Not only did I disturb your precious Angels, I also shredded their silken wings and drank their holy icor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bfmv_tobbe
vadå fel forumsdel?. jag skrev bara en ny tråd? jag är inget proffs på detta med sweclockers.
jag har googlat och hittar inget.
satan vad många klagar så fort man lägger ett forum på fel ställe. det är vell inte jordens undergång :S

Nej det är inte jordens undergång. Men om jag vill köpa en reservdel till min volvo så går jag ju inte in till toyota. Om du placerar trådar i rätt forum så har alla en chans att hitta och lättare.

Permalänk

aa men jag e inte så bra på skapa trådar. jag vet inte var man väljer altneativ. osv

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Left for Dead 2 är full med buggar, så jag rekomenderar inte att dra hem någon uppdatering med tillägg då dom inte lyckats få klart själva spelet ännu, jag väntar på att det ska komma någon fix som "lagar" spelet så man kan köpa det och spela det som det är tänkt..

Visa signatur

|/foo/|

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mindflow
Left for Dead 2 är full med buggar, så jag rekomenderar inte att dra hem någon uppdatering med tillägg då dom inte lyckats få klart själva spelet ännu, jag väntar på att det ska komma någon fix som "lagar" spelet så man kan köpa det och spela det som det är tänkt..

Vad är det som är så hemskt att du inte kan köpa spelet i nuläget då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Tycker det fungerar klockrent ärligt talat. Har inte stött på några större buggar alls. Har inte ens reflekterat över att det existerar någon bugg.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Tycker det fungerar klockrent ärligt talat. Har inte stött på några större buggar alls. Har inte ens reflekterat över att det existerar någon bugg.

Samma här, buggar? Vart?

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk

har aldrig sett någon bugg förutom odödliga witches. Men det fanns i första med.

Visa signatur

CPU: E2500k 4.9ghz GPU: AMD 290x

Permalänk
Medlem

Visst finns det (precis som i alla andra spel) buggar, men de är ganska få och inget som hindrar en från att spela spelet utan reella problem.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem
Citat:

Left for Dead 2 är full med buggar..

Lagom överdrivet..

Inte alls farligt me buggar i L4D2

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Medlem

Spelet är bugg. Jag måste tex tabba ut ur spelet varje gång det är map-byte för att återfå normal FPS (likadant för alla med 64bit os och SLI/CF).

För min kompis fungerar inte ens spelet, det crashar efter ca 1 minut och det finns ingenting att göra åt det.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk

För mig måste jag avaktivera multicore rendering i grafikinställningar för annars krashar spelet lite random, dock får jag ingen förbättring av fps med den på eller av. Har en i7 920 på ghz för övrigt.

Visa signatur

Burk: Asus Maximus XI z390, i7 9900ks @5100mhz, cache 4800mhz, Corsair Platinum ddr4 3600mhz @4400mhz quad 16gig (18-22-22-44 2t), 1st Asus Strix 1080ti + EK @2070/12000mhz, Samsung 840 pro 240 gig x2 raid0, 1 tb 2.5" WD Red, Skärm: Acer x34p, TJ07 custom water, Ljud: HiFiman X v2 + EONE MK2 Muses

Permalänk

Mitt funkar som de ska, bara att jag hittade en j*vligt irriterande bugg, man fastnade ty i nått. Jag kunde döda zombies osv. men jag kunde inte gå, det jag kunde göra för att få loss mig var att antinden få ner min hp så mkt att jag "ramlade" och nån fick hjälpa mig upp, att jag spränger nått i närheten som får min gubbe att backa (pga. explosionen) ELLER att nån puttar till mig.

En bugg jag störde mig som fan på, då det oftast inte fanns nån som kunde hjälpa mig med att komma loss i SP läge.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Grim_reaper_SwE
Mitt funkar som de ska, bara att jag hittade en j*vligt irriterande bugg, man fastnade ty i nått. Jag kunde döda zombies osv. men jag kunde inte gå, det jag kunde göra för att få loss mig var att antinden få ner min hp så mkt att jag "ramlade" och nån fick hjälpa mig upp, att jag spränger nått i närheten som får min gubbe att backa (pga. explosionen) ELLER att nån puttar till mig.

En bugg jag störde mig som fan på, då det oftast inte fanns nån som kunde hjälpa mig med att komma loss i SP läge.

Haha, har faktiskt varit med om det en gång i de brinnande huset på första banan fick döda överlevaren och återuppliva han igen, funkade inte o bara skada honom o hjälpa han upp ^^

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tycker spelet fungerar kanon, både på min nya i5 plattform och gamla 775 plattform.

Ni som inte ens kan starta spelet osv. hur lyckas ni ens?

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Har inte upplevt några problem alls. Kör en i7 och ett GTX 9800... kör det i vista 64... flyter på hur bra som helst.

Permalänk
Medlem

Spelet fungerar skapligt bra för min del, har dock upplevt vissa buggar och de jag har spelat med det har också haft problem. Har hänt att jag "fastnar" på en punkt och kan absolut inte ta ifrån mig den, vissa objekt ritas inte ut (sällsynt), eller att spelet bara kraschar.

Permalänk
Medlem

Största buggen e nog vissa man spelar med ^^ spelade nyss lite, så va den en medspelare(överlevare) som dog, och tappade då medkitet. Skrev typ me versaler typ 200 gånger "Take the metkit"..

Ingen reaktion, sprang vidare så grant så

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Enda irriterande bugg jag upplevt är när man blir dragen eller knuffad in i nått ställe så man sitter fast.. hänt mer än 1 gång på rescue.. suck..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2000+
Spelet är bugg. Jag måste tex tabba ut ur spelet varje gång det är map-byte för att återfå normal FPS (likadant för alla med 64bit os och SLI/CF).

För min kompis fungerar inte ens spelet, det crashar efter ca 1 minut och det finns ingenting att göra åt det.

Nu har jag inte SLI eller CF men jag använder W7 x64 och alla Source baserade spel fungerar ypperligt, förstår inte hur du kan ha problem med det.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk

jag vill få reda på om där finns någon tilläggskampanj eller något:)?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Leta här
http://l4dmods.com/

Finns inget DLC/tillägg ännu till L4D 2.

Visa signatur

Citera för snabbare svar.