Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av v1lle
Till er som klagar på fov-en: Det är bara att ändra i cfg.
Det går även att skippa introfilmerna på det sättet.

Hart gjort allt det, men varför behöva göra allt det när de enkelt kan fixa det.

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Tyckte tvärt om, körde med en polare då, jag Roland han Sniper. Han plocka precis allt innan jag hann börja skjuta, kändes mindre skoj.

Spelet har många brister tyvärr, FoV:en i spelet är ju ett exempel.

Måste väl varit playtrough 1 isf? .. för i playtrough 2 har jag då inte hittat någon sniper ej heller dom jag spelar med nån som är bättre än 750dmg.. vilket är lite.. då jag hittat en shotgun med 180x9 .. + 20 shells per magasin + snabb firerate.. riktigt fet.. men ingen fet sniper som sagt..

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Entusiast

Någon som har testat den nya DLC'n än? Den släpptes ju för ett par dagar sedan till Steam. Blir nog ett köp om en vecka, men skulle va kul å höra vad folk tycker.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

skulle vilja skaffa det.. men jag har inget kort för tillfället så jag kan inte köpa något online :S

Visa signatur

| CPU i5 750 | Gigabyte P55A-UD3R | ASUS HD5850 | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 4GB | Western Digital Blue 500 GB | Western Digital Green 1 TB | Western Digital 250 GB | Corsair 650TX | Win 7 Pro x64 |

Permalänk
Medlem

Jag har testat det, det var skoj men det var alldeles för kort, sista bossen var "muppig" (attackerade luft)

När zombier attackerar så blir du slowad, när dom spyr på dig så blir du slowad och skärmen blir nedkletad.

Hade nog varit roligare om det hade varit som i l4d2.

Permalänk
Medlem

"Klarade" precis Borderlands och som jag förstår det har jag nu chans för Playthrough 2. Vad är det egentligen? Är det värt att fortsätta spela eller ska jag bara sälja iväg spelet? Finns det mycket folk som fortfarande spelar och är DLC värda att köpa?

Permalänk
Medlem

Är de någon som hittar dessa bildelar? :S har inte hittat en enda och verkar inte ens finnas eller?

Visa signatur

Questions are the beginnings of wisdom

Permalänk
Entusiast

Ännu en DLC på G. Mad Moxxi's Underdome Riot. Gissar på ännu en sen leverans till PC, jag menar vi fick ju precis Zombie Island

http://www.gametrailers.com/video/opening-cinematic-borderlan...

Trevlig trailer dock, BL funkar bara så bra i trailer format.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Genomgång av Mad Moxxi's Underdome Riot av GiantBomb finnes här: Länk

Visa signatur

Asus Sabertooth P67 | Intel Core i5 2500K | Asus GTX570 1280MB | Corsair XMS3 DDR3 2xGB | Corsair 750W | Intel 320 SSD 120GB | 400GB SATA2

Permalänk
Entusiast
Permalänk
Medlem

om man nu ska skaffa dlc till borderlands.. kan man köpa det via steam även om man köppte spelet från en annan återförsäljare? för det står "kräver steam versionen av borderlands" på zombie dlcn, så jag blev lite fundersam över vad det egentligen betyder..

Visa signatur

| CPU i5 750 | Gigabyte P55A-UD3R | ASUS HD5850 | Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 4GB | Western Digital Blue 500 GB | Western Digital Green 1 TB | Western Digital 250 GB | Corsair 650TX | Win 7 Pro x64 |

Permalänk
Medlem

Funderar verkligen på att köpa Borderlands. Är det även kul att lira Borderlands utan en polare i COOP? försöker övertala mina polare att köpa Borderlands, men dom verkar inte alls sugna. Så jag undrar kan det ändå vara värt ett köp? Eller är det bara i COOP som spelet skiner?

Visa signatur

(PC) main Vengeance 32GB rgb PRO rog 3070ti ROG strix ZS90-f kylare Rog ryujin 2
pc 2 still goinng strong
4770k 1070 ti

Permalänk
SpelClockers

det är som alla andra spel.
det funkar men är mycket roligare i coop tycker jag iaf.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snazer
Funderar verkligen på att köpa Borderlands. Är det även kul att lira Borderlands utan en polare i COOP? försöker övertala mina polare att köpa Borderlands, men dom verkar inte alls sugna. Så jag undrar kan det ändå vara värt ett köp? Eller är det bara i COOP som spelet skiner?

Jag försöker också övertala mina polare att köpa det men de är heller inte intresserade. Jag har det själv till PS3 och tycker det är riktigt kul att spela coop, själv är lite segare. Rätt beroendeframkallande ;P

Permalänk
Medlem

Någon som upplevt att spelet låser sig ibland? Händer för mig lite dådå, låser sig i 20-30sek? :S Sen fungerar det igen

Visa signatur

Intel Core 2 Duo CPU . E6850 @ 3.00GHz . XFX 5770

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HoeMil87
Någon som upplevt att spelet låser sig ibland? Händer för mig lite dådå, låser sig i 20-30sek? :S Sen fungerar det igen

Jag kör på PS3 och ja, det kan låsa sig ibland, särskilt under laddningssekvenser.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KonradA
Jag kör på PS3 och ja, det kan låsa sig ibland, särskilt under laddningssekvenser.

Okej, jag menar mitt i spelet, för trycka Ctrl+Alt+Delete 2-3 gånger tills jag kommer till skrivbordet och sedan tabba in i spelet igen! :S

Visa signatur

Intel Core 2 Duo CPU . E6850 @ 3.00GHz . XFX 5770

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hej vart kan man se vilken version man har av spelet? PC

Visa signatur

-----------------------------------------------------

Permalänk
Medlem

Ingen som vet?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bean
Ingen som vet?

Du kan öppna egenskapar på exe-filen och sen klicka på version-fliken.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rapzidi
Du kan öppna egenskapar på exe-filen och sen klicka på version-fliken.

Ahaaa tack!! hade version 1.0 de finns väl 1.3 ute va?

Visa signatur

Permalänk

Någon som vill spela? Från början.

Visa signatur

Denon AVR-1801 | Dali Blue 5005 | Turtle Beach Audio Advantage Micro II

Permalänk
Medlem

Ingen som lirar? :/

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

WOHO!!!!! 1.3.1 patchen gav stöd för G15 display!

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | ASUS RTX 4070 Super
LAPTOP Lenovo P1 | i7 13700H | RTX A1000

Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk

Hej!

Är det någon annan som upplever att spelet fryser hela tiden? Verkar vara världens minnesdumpningar eller något. Man lirar en 15 min sen bara frys, och trycker jag Ctrl+alt+del så kan man se att "Borderlands svarar inte". Har inga värmeproblem och kör W7 64bit.

Permalänk
Skrivet av farbrorjoakim:

Hej!

Är det någon annan som upplever att spelet fryser hela tiden? Verkar vara världens minnesdumpningar eller något. Man lirar en 15 min sen bara frys, och trycker jag Ctrl+alt+del så kan man se att "Borderlands svarar inte". Har inga värmeproblem och kör W7 64bit.

Har W7 64bit jag med men har inga problem med att spelet fryser!
Patcha? Uppdatera drivrutiner till graffekortet ? .net framework ? Nvidia physix? Directx ?

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem
Skrivet av farbrorjoakim:

Hej!

Jag hade det med Ait´s senaste drivrutiner. Fick nedgradera till 10.6 och då började det att fungera som vanligt.
Riktigt störande.

Permalänk
Medlem

Bumpar denna tråden lite(verkar ju vara den största Borderlandstråden).

Tänkte bara fråga om någon har lust att köra sista biten av spelet, den precis innan The Vault, och sen även monstret i The Vault. Är på playthrough 2, och kör en Lv 51 Berserker. PMa om ni är intresserade, vore bra om vi kunde köra ikväll(knappast troligt) alternativt imorgon förmiddag annars går det på torsdag/fredag också.

EDIT: Har nu kört ut den själv.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

Tjaoo!

Prövade att köra lite multiplayer idag med brorsan. Var skitkul! Men både brorsan och jag upplevde att den andres character "skakade" när man sprang framåt. Som gubben vibrerar hela tiden typ, lite störande. Kollat lite på MP videor och där verkar det inte, förekomma. Vad kan det bero på? Båda har bra uppkopplingar och bra fps.

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar