Julklappar från Dustin 2009 (_INTE_ trollande om hur man fuskar och liknande)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daka64
Jag är också ganska nyfiken på hur det går till

Det varierar från år till år och som sagt; det står nog på hemsidan när det börjat.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Fan, jag börjar bli trött nu..

Tänkte beställa en Q9550 imorgon, får man en julklapp också så kanske det här året inte har varit för jävligt ändå...

God Jul, Clockers!

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk
Medlem

hehe jag med, har bunkrat upp med energi dryck men det går segt ändå^^

Permalänk
Medlem

Jag tänker försöka en gång, är det lika illa som tidigare år så är det fullständigt meningslöst att försöka. Det är ju ändå jul, och då har man bättre saker för sig än att irritera sig på att aldrig komma fram.

Får hoppas på en vettig mellandagsrea hos dustin istället.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Hedersmedlem

Haha, jag har missat julklappen alla år för jag har sovit eller helt enkelt mötts av skylten "Slut på julklappar"

I år är jag uppe i tid, surfade in på sidan för att kolla om det fanns julklappar och ser att det börjar utdelning klockan 8.

Jag missar julklappen i år också för jag ska JOBBA! Arrrrgh.

God jul till er andra iaf.

Visa signatur

» Don't argue, I am programmed to beat you.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av twinlight
Haha, jag har missat julklappen alla år för jag har sovit eller helt enkelt mötts av skylten "Slut på julklappar"

I år är jag uppe i tid, surfade in på sidan för att kolla om det fanns julklappar och ser att det börjar utdelning klockan 8.

Jag missar julklappen i år också för jag ska JOBBA! Arrrrgh.

God jul till er andra iaf.

Du kan väl be nån stackare hemmavid att sitta och klicka åt dig?, hota annars att lämna familjen hehe:D

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem

Nu ringde klockan och ett frenetiskt uppdaterande av Dustinhomes julklappssida har börjat. God jul allihopa!

Permalänk
Medlem

kl är 14:54 här ^_^

Visa signatur

Sakura gaming: Ryzen 5 5600X, 16GB 3600MHz CL16, RTX 3080, X570 Aorus Elite, 1TB MP600, NH-D15 Chromax, H510, Wooting 80HE
Arbetshäst: Macbook Pro 14" M2 Max
Golden oldies: ThinkPad 600, ThinkPad T400, ThinkPad T400s x2, iMac 27" 2010 & 2017, Mac Pro 2010, Mac mini 2011 & 2021, Mac Pro 2012, Macbook Air 13" 2013, Macbook Pro Retina 15" 2013, 2017 & 2019

Permalänk
Medlem

Tröööt! Pallade dra mig upp för första dragningen

Visa signatur

Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Må bäste kämpe vinna! .. och må alla fuskar snubbla på julgranen och bryta näsan!

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Må bäste kämpe vinna! .. och må alla fuskar snubbla på julgranen och bryta näsan!

Väl talat.:):D

God Jul alla.:):D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk

F5 F5 F5 nu pojkar! Lycka till allihopa :>

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

Klockan 08:01 och dom har inte öppnat det än:O xD

Permalänk
Medlem

8.01 och inget händer

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fixoon
8.01 och inget händer

Ja, det här är hemskt!

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

servern är inte nere i alla fall

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

Undra vilken tidszon de menar

Permalänk
Medlem

Väntar med extrem spänning!

EDIT: Det är nu dom säger att ingen jobbar på julafton;D Så ingen kommer öppna jul klapps uppdelningen^^

Permalänk

Tur det

BTW är det någon som vet varför sweclockers klocka går fel? eller kan man ändra det i profilen?

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

den går inte alls fel hos mig i alla fall

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fragdeath
Tur det

BTW är det någon som vet varför sweclockers klocka går fel? eller kan man ändra det i profilen?

Var samma för mig! Gå till inställningar och ändra tidszon till GMT +1

Visa signatur

Permalänk

Aha, hittade tidszon i profilinställningarna :> fixat nu. cheerios

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

Jag tror inte dom är så "dumma" att dom lägger utdelningen vid jämna timmar..

Visa signatur

WS: Asus P8Z77-I Deluxe mITX | Intel 3770K@4.6 | NH-U12P | Asus 780 GTX | Corsair 2x8GB 1600Mhz CL9 | Samsung 840 512GB | Ubuntu 16.04.3 x86_64 | Corsair AX750 | 2x Dell U2412M | Puppe.se | NAS: i7 860, 16GB DDR3, GA-P55M-UD4, FD Define R3, 8x2TB Samsung F4EG, Serveraid M1015, EVGA 750W G2 PSU, FreeBSD x64

Permalänk
Medlem

Någon kanske sitter och sover bakom spakarna?

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem

Hur orkar jag gå upp....... JO JULKLAPPAR!

Visa signatur

 MacBook Pro 15" Retina,  iPhone 6,  iPad Air,
Home server: AsRock q1900dc-itx, Bitfenix Prodigy, 4gb SO-DIMM DDR3L, 90w laptop charger, 2x2tb,

Permalänk

Men vad ;_;
08:07!

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

:S Köpte bara 15 energi drycker så jag skulle hålla mig vaken över natten.. känns som jag måste köpa fler snart om dom inte öppnar snart:)

Lär ju kännas som en DOS attack på deras servrar som alla sitter och trycker Refresh hela tiden^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Schrimp

och hur shyst är det då?

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

Det kanske blir en utdelning nån gång mellan 08.00 och 23.00 :).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Schrimp

Om så inte är fallet så gynnas ju ytterliggare autoclickers. Vi dödliga har ju inte förmågan att konstant trycka refresh.