Permalänk
Medlem

När Xp startar

Varför är d så att varje gång Win Xp startar så är mappen "program" uppe.
varenda gång...
kan man inte göra så att den inte öppnas

Visa signatur

|
|

Permalänk

Det finns ett par lösningar i FAQ:en... börja där.

Visa signatur

Kunnskap är Mackt!

Permalänk
Medlem

för att du har antagligen en program och en program files med program så då blir windows förvirrad vilken den ska öppna eller något liknande har jag för mig att det är

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

Va är inte den buggen borta för länge sen?? Aldrig dock haft problemet i något OS

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk

Trodde att det bara blev så i Win98...

Visa signatur

"to conquer others is to have power, to conquer yourself is to know the way"

Permalänk

Den buggen finns kvar iom att det i usa m.fl. länder inte används Program-mappen utan "Program files" istället.
Det är egentligen inget större problem att fixa...
men ibland så skrivs hänvisningarna till c:\program files\programmet\meck.exe in utan " på bägge sidor och windows läser inte mellanslagen utan "-tecknen och då öppnas helt enkelt c:\program mappen istället.

Visa signatur

Kunnskap är Mackt!

Permalänk
Medlem

En ny Fråga ang XP

En annan fråga när jag ändå e igång.
det är så oxå att jag vill se det lilla statusfönstret i explorer som är längst ner på explorer rutan.

när jag ställt in att den ska vara på. så är den bara det på en ruta.
sen när jag öppnar ett nytt fönster måste jag ställa in det på den oxå. osv osv.. sen när jag rebootar. så är d samma problem.

samma problem har jag med textstorleken i explorer. jag har ställt in den på "mellan" storlek. lik förbannad ställer den om sig själv till "större"

Visa signatur

|
|