Battlefield Bad Company 2-tråden - del 1

Permalänk

Jag har lokaliserat problemet, det var som väntat min DVD-rom som börjat ge sig. Spelet fungerade utmärkt att installera på min sketna bärbara.

Då är frågan; går det att dela ut skivan genom närverket om den ligger på bärbara? Jag försökte nyss med fick nå error att filerna inte hittades när jag tryckte på "setup.exe".

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk

Jaaa! Fick mitt från SIBA idag, det låg och väntade i brevlådan när man kom hem. Synd bara att man måste vänta på polaren som kommer hem om en timme innan man får lira.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pull
Jag har lokaliserat problemet, det var som väntat min DVD-rom som börjat ge sig. Spelet fungerade utmärkt att installera på min sketna bärbara.

Då är frågan; går det att dela ut skivan genom närverket om den ligger på bärbara? Jag försökte nyss med fick nå error att filerna inte hittades när jag tryckte på "setup.exe".

Finns en enkel *host*lösning*host*

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | Aorus Xtreme WB 3080 | Samsung 970 EVO Plus | Corsair HX1000i | Windows 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mini_kaka
Jaaa! Fick mitt från SIBA idag, det låg och väntade i brevlådan när man kom hem. Synd bara att man måste vänta på polaren som kommer hem om en timme innan man får lira.

Kul! Ja hoppas verkligen att mitt ligger och väntar i brevlådan också, annars blir jag sur.

Permalänk

Är det någon som fått info på mailen om AK:n som följde med Limited Editon när man förbokade från Webhallen?

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk
Medlem

finns nog programvara du kan ladda ner för att få nätverks utdelning av cdrom att fungera, apple skickade med något liknande till macbook air då den inte hade någon läsare,

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shrudder
Finns en enkel *host*lösning*host*

Jo, jag testade den lösning också. Men deras install skiljer sig från originalet och man får inte skriva in sin nyckel.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stay true
Är det någon som fått info på mailen om AK:n som följde med Limited Editon när man förbokade från Webhallen?

Jag fick med en separat lapp med koden på när jag beställde från siba.

Permalänk
Medlem

Tråkigt att det verkar va en del som har problem.
Kunde lira inatt utan problem eller ja det beror väl på hur man ser på det.
Har nog aldrig sett så många lira Medic i ett spel, totalt våldtagen blir man ju av alla medics och inte finns det några engineers som tar ner tanks heller då.
Blir grymt svårt men antar att det blir bättre när folk har låst upp allt och hittat en klass dom gillar att lira som men Medic blir nog ganska populärt antar jag.

Körde conquest, aldrig lirat BF mp innan så det va lite kul. Enda banan jag inte gillade va den i en öken med 3 "öar" kommer inte på vad den heter men den va lite dryg för oss som kanske inte är hejare på varken tanks eller heli.

Permalänk
Medlem
Citat:

Undrar samma sak, för jag har nämligen inte fått någon kod angående AK:n.

Permalänk

Någon som har extrema muslaggs problem? Vet någon om det finns något fix?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mini_kaka
Jag fick med en separat lapp med koden på när jag beställde från siba.

Jag har den med. Men jag undrar om det gäller AK:n också? I manualen står det bara om diverse armor upgrades och vapen från BF 1943.

Visa signatur

stay true to yourself and stay the course

Permalänk
Medlem

Om man ska ha AKn från limited, räcker det inte med att skriva in koden från lappen i spelfodralet som säger: "GET YOUR LIMITED EDITION UNLOCKS" med enorm text?

Permalänk
Medlem

JAAAA! Fick mitt haha

Nu ska det liras

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Citat:

Jag har den med. Men jag undrar om det gäller AK:n också? I manualen står det bara om diverse armor upgrades och vapen från BF 1943.

Så här står det på lappen jag fick från siba: Här kommer din förbokningspremie. Koden som låser upp vapnet AKS-74U, en karbinversion av ett vanligt ryskt attackgevär
KOD: XXXX-XXXX-XXXX-XXXX

//mvh siba.se

Förutom den lappen fick jag såklart en kod i spelfodralet med unlocks samt koden för själva spelet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2infinity
Om man ska ha AKn från limited, räcker det inte med att skriva in koden från lappen i spelfodralet som säger: "GET YOUR LIMITED EDITION UNLOCKS" med enorm text?

Koden är till de 6 stycken unlocks som följer med i limited edition. AK:n är en annan grej som inte har med limited edition att göra. Den här snackar vi om:
http://img.qj.net/uploads/articles_module/133942/bfbc2-gamest...
AK-74U

Den är en separerat preorder grej. Webhallen och nån andra (Game?) hade det.

Permalänk
Medlem

Ja vart får man den? fick inte någon nyckel från webhallen ang. den :/

Permalänk
Inaktiv

Allt går att låsa upp i spelet, förutom veteran rifle.
Sen är FN2000 allt man behöver iaf. Den går igenom fienden som en varm kniv går igenom smör.

Permalänk
Medlem

Bara mina Upplåsningar som försvann ?

Var ju värdelöst nu att ha limited måste ända kämpa för dom haha.

Sen har min grand försvunnit.

Bara jag som har de här problemet?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | ASUS GeForce RTX 5090 ROG Astral OC White | ASUS ROG Strix X870-A Gaming | Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz CL30| Seasonic Prime TX 1300W | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Beyond Dynamic DT 770 PRO / Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Zowie EC2-DW | KEYCHRON Q5 QMK 96% + Cherry MX2A Brown

Permalänk
Medlem

Lyckades bara spela en runda sen frå jag bara "Connection lost, check your internet connection"
Någon mer än mig som inte kan ansluta till någon server?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LarsB
Lyckades bara spela en runda sen frå jag bara "Connection lost, check your internet connection"

Jag, har du dina upplåsningar kvar allt har försvunnit för mig.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | ASUS GeForce RTX 5090 ROG Astral OC White | ASUS ROG Strix X870-A Gaming | Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz CL30| Seasonic Prime TX 1300W | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Beyond Dynamic DT 770 PRO / Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Zowie EC2-DW | KEYCHRON Q5 QMK 96% + Cherry MX2A Brown

Permalänk
Medlem

Hur funkar veteran unlocksen?
Får man en key eller unlockas grejorna automagiskt i spelet när man har reggat sina spel?

Permalänk
Medlem

på vissa servar har jag inga upplåsta, på en del andra har jag upplåsta prylar.

störande att man måste hoppar ur server för att hitta en som visar alla =S
Kanske bara en bugg eller nåt men men

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PsychedelicZ
Sista gången nu så alla förstår:

Battlefield Veterans hemsida

Det krävs två spel registrerade på veterans sidan för att få unlocken.
Det går att skapa ett battlefield heroes konto och en gubbe och sen aktivera detta på veterans, det räknas som ett spel. Sen måste ni ha ännu ett spel, alltså det räcker inte med ett spel på veterans, man behöver minst två.

Synd bara att man inte kan välja battlefield heroes som spel i rull-listan, så det inte går att registrera heroes som veteran spel.

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk

Fan vad jobbigt Var taggad som fan på att spela idag när jag kom hem. Men icke. Mitt har fortfarande inte kommit, beställde på siba för ca 2 mån sedan.

Dock så köpte jag mass effect 2 samtidigt och de kanske inte fick plats i brevlådan. Bara att pallra sig iväg till ica då

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Makarov
Undrar samma sak, för jag har nämligen inte fått någon kod angående AK:n.

alltså nu blir jag lite sne, de var ju en av anledningarna till varför jag boka spelet från webbhallen... får man inte med koden till den kommer jag bli riktigt sur.....

Permalänk
Medlem

Så ser kupongen ut man fick från game.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LarsB

Jag har precis samma problem. Störande, det finns ju massor av befolkade servrar.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

AKS-74U, förboknings erbjudandet finns inte ens kvar på webhallen. :/

http://www.webhallen.com/prod.php?id=107212

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mazk0
http://i47.tinypic.com/6gyhed.jpg

Så ser kupongen ut man fick från game.

Bilden är för liten, det går inte läsa koden.

Var vänligen fixa detta.