Permalänk

Kommer ni ta in http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=552871 när den finns i sverige?

Permalänk

Hej!

Slösurfade lite och hittade lite småfel...

...På denna produkt är "Shock" och "svart" ihopskrivet.

...Jag tycker att denna artikelns bild är ruskigt ful, ni borde skaffa någon annan!

...Borde inte denna ligga under antenner?

Hoppas jag tillförde något och att ni rättar till dessa småfel, de är som sagt inget stort, men även det minsta kan göra livet surt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ljungan11
Hej!

Slösurfade lite och hittade lite småfel...

...På denna produkt är "Shock" och "svart" ihopskrivet.

...Jag tycker att denna artikelns bild är ruskigt ful, ni borde skaffa någon annan!

...Borde inte denna ligga under antenner?

Hoppas jag tillförde något och att ni rättar till dessa småfel, de är som sagt inget stort, men även det minsta kan göra livet surt!

Den sista är ett nätverkskort, ingen antenn Även om den förvisso "anger" sig vara en antenn för Xtreamer.

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Inet
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobz0r
Kommer ni ta in http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=552871 när den finns i sverige?

Jupps, den kommer! Tyvärr minst två månader innan vi får leverans.

Vi får däremot in den kopparfärgade varianten om någon vecka till ett dunderpris (2990:-)!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ljungan11
Hej!

Slösurfade lite och hittade lite småfel...

...På denna produkt är "Shock" och "svart" ihopskrivet.

...Jag tycker att denna artikelns bild är ruskigt ful, ni borde skaffa någon annan!

...Borde inte denna ligga under antenner?

Hoppas jag tillförde något och att ni rättar till dessa småfel, de är som sagt inget stort, men även det minsta kan göra livet surt!

Shocksvart.

Har fixat felen samt förtydligat att det sista inte är en antenn utan ett trådlöst nätverkskort.

Tack för hjälpen!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av inet.se
Jupps, den kommer! Tyvärr minst två månader innan vi får leverans.

Vi får däremot in den kopparfärgade varianten om någon vecka till ett dunderpris (2990:-)!
Mvh / Inet

Är det verkligen samma modell? Har inte sett någon info om att den skall finnas i någon annan färg.

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av heande
Det är inget som hindrar dig ifrån att sätta ihop ett eget paket med ett ATI kort och lägg till montering, problem solved.

Jag vet, självklart gör jag så! Vart bara förvånad och undrade.

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem

Tack för godiset Inet.

Ok packat, även om det rörde lite på sig. De snålade inte på luftkuddarna iaf Beställde i söndags, fick i tisdags, så snabb leverans var det!

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av holmberg
Tack för godiset Inet.

Ok packat, även om det rörde lite på sig. De snålade inte på luftkuddarna iaf Beställde i söndags, fick i tisdags, så snabb leverans var det!

Blev oxo måttligt överaskad av att hitta en godis stång med mitt moderkort. mumsigt! Tackar för det och för eran vanliga extremt snabba leverans... Tack tack tack.

Permalänk
Hedersmedlem

Är inte svenska stavningen "chock"? "Shock" är väl ändå engelska.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av inet.se
Jupps, den kommer! Tyvärr minst två månader innan vi får leverans.

Vi får däremot in den kopparfärgade varianten om någon vecka till ett dunderpris (2990:-)!

Mvh / Inet

Seriöst?
Fan vad bra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobz0r
Seriöst?
Fan vad bra

Tvivlar på att det är den nya 120Hz skärmen. Lär vara deras gamla gamingskärm som funnits ett tag.

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem

Hej Inet,

Tänkte bara en liten rättelse, ang detta moderkortet "Asus P7P55D LE". Det står att den endast är kompatibel med Crossfire men sedan står det att det medföljer en SLI Brygga, stämmer det? Verkar lite konstigt isf

En fråga btw, går det inte att beställa till den där goda godispåsen ni hade tidigare?

Permalänk
Inet
Citat:

Ursprungligen inskrivet av era909
Är det verkligen samma modell? Har inte sett någon info om att den skall finnas i någon annan färg.

Äh, vi fick fel information från vår tillverkare. Den kopparfärgade varianten var inte 120hz.

Vi får helt enkelt vänta på den nya modellen!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2infinity
Hej Inet,

Tänkte bara en liten rättelse, ang detta moderkortet "Asus P7P55D LE". Det står att den endast är kompatibel med Crossfire men sedan står det att det medföljer en SLI Brygga, stämmer det? Verkar lite konstigt isf

En fråga btw, går det inte att beställa till den där goda godispåsen ni hade tidigare?

Ingen SLI-brygga medföljer, rättat nu, tack!

Godispåsen var premiärerbjudande i samband med att vi lanserade vår nya hemsida. Men vi försöker få med något kul i kartongerna ändå.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av era909
Tvivlar på att det är den nya 120Hz skärmen. Lär vara deras gamla gamingskärm som funnits ett tag.

Jodå, det är den nya 120 Hz skärmen de får in. Det skrev de i alla fall på sin facebooksida, joina inet.se på facebook så får du mycket bra information från Inet!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krippe91
Jodå, det är den nya 120 Hz skärmen de får in. Det skrev de i alla fall på sin facebooksida, joina inet.se på facebook så får du mycket bra information från Inet!

Se ovan.

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem

Underbart snabb leverans.
Bor i järbo, en by 5 mil från gävle, fick paketet 22 timmar efter lagd beställning!
Dock så när jag väl fick mitt Fractal Design Define R2 så öppnade jag chassi sidan och fick ljud dämpningsplattorna på fötterna, så det gick ju som det gick!
vart klistrigt som fan xD

Visa signatur

Never say sorry. It's a sign of weakness

Permalänk

Tänkte höra om ni har möjlighet att ta in sharkoon temptation.

litar verkligen inte på sekvencia som är den enda butiken jag hittar i sverige som har den.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Har en fråga om en av era produkter, Samsung SH-B083 Blu-Ray läsare & DVD-brännare, Svart (ArtNr 7104166). Ingår det där någon mjukvara för uppspelning av Blu-ray film, t.ex. PowerDVD Ultra eller liknande?

Permalänk
Avstängd

Detta är första gången jag handlar från er, är nöjd med priserna och leveransen men nu har jag problem med hårdvaran. Jag refererar till tråden länkad till nedan:

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?threadid=9181...

Jag har ringt eran tekniska support, men det var aldrig någon som svarade, inte ens efter 20min i telefonen. Ringde precis nu, vid kl 10.40 tiden. Brukar väntetiden vara så lång? Måste verkligen få tag i er.

Visa signatur

FD Meshify C TG | 9600k @ 4800Mhz (1.27v) | Cryorig H7 Quad Lumi
MSI Z390-A PRO | G.Skill 16GB 3200Mhz CL16 | Samsung 860 EVO
Palit RTX 2070 | Seasonic Prime Ultra 750W

Permalänk
Inet
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nattmannen
Tänkte höra om ni har möjlighet att ta in sharkoon temptation.

http://www.sharkoon.com/pix/illus/200/temptation.jpg

litar verkligen inte på sekvencia som är den enda butiken jag hittar i sverige som har den.

I dagsläget ser vi ingen efterfrågan på Sharkoons produkter och kommer ej att att ta in dem.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tubsocka
Någon aning om när ni får in http://www.inet.se/artikel/5321469/scythe-kama-grand-cross ?

Vi har tre kylare på lager i butik. Tar bara någon dag extra att plocka därifrån.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av defaultusername
Har en fråga om en av era produkter, Samsung SH-B083 Blu-Ray läsare & DVD-brännare, Svart (ArtNr 7104166). Ingår det där någon mjukvara för uppspelning av Blu-ray film, t.ex. PowerDVD Ultra eller liknande?

Visst ingår programvara! Cyberlink BD Suite som innehåller nedan program medföljer.

- Powerdvd
- Powerproducer
- Mediashow
- Power2go
- Instant burn
- Labelprint

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ext13
Detta är första gången jag handlar från er, är nöjd med priserna och leveransen men nu har jag problem med hårdvaran. Jag refererar till tråden länkad till nedan:

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?threadid=9181...

Jag har ringt eran tekniska support, men det var aldrig någon som svarade, inte ens efter 20min i telefonen. Ringde precis nu, vid kl 10.40 tiden. Brukar väntetiden vara så lång? Måste verkligen få tag i er.

Hm, låter konstigt. Kötiden på servicetelefonen har varit runt tre minuter idag.

Just i denna stund är det noll minuter i väntetid.

Testa och ring igen på 031-652700 och välj alternativ 3.

Återkom gärna i ett PM till mig om du ändå inte kommer fram så ringer vi upp och hjälper dig samt felsöker varför du inte kommer fram.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av inet.se
I dagsläget ser vi ingen efterfrågan på Sharkoons produkter och kommer ej att att ta in dem.

Skulle ni inte kunna ta in bara 1 exemplar och sälja direkt till honom?
Även om priset kanske skulle bli något högre för honom?
Eller det funkar kanske inte så lätt?

Permalänk
Avstängd

1. jag har gjort en felanmälan via hemsidan. Hur lång tid tar det tills den är godkänd och jag får en fraktsedel? Måste jag betala 600kr för felsökningen, jag misstänker att det är något fel på någon av hårdvaran jag köpte eftersom min polare är 110% säker att allt sitter som det ska i burken (han har byggt 50 datorer minst) och vi trippelkollade allt innan vi startade datorn.

Om det är fel på hårdvaran ska jag väl knappast behöva betala för felsökningen? Däremot om det är något fel på bygget (och då vill man ju veta vad felet var exakt) så kan jag stå för kostnaden. För jag kommer skicka in datorn precis som den är, byggd.

2. Grafikkort och HDD är inte medskickade i o m att dem brann upp. Om jag väljer att köpa till dessa två delar hos er (dem som brann upp var inte köpa hos inet) kan ni slänga in dem i burken utan extra kostnad? Borde ni kunna göra i o m att det bara är dem 2 (resten är monterat) och grafikkort+hdd tar ju 30sek att koppla i

Visa signatur

FD Meshify C TG | 9600k @ 4800Mhz (1.27v) | Cryorig H7 Quad Lumi
MSI Z390-A PRO | G.Skill 16GB 3200Mhz CL16 | Samsung 860 EVO
Palit RTX 2070 | Seasonic Prime Ultra 750W

Permalänk
Inet
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kilroy
Skulle ni inte kunna ta in bara 1 exemplar och sälja direkt till honom?
Även om priset kanske skulle bli något högre för honom?
Eller det funkar kanske inte så lätt?

Hej,

När det gäller produkten i fråga är det största problemet att produkten ej går att få tag inom sveriges gränser.

Det andra problemet vid beställning av styckvis produkter är att frakten från leverantör/tillverkare kostar en hel del. Detta gör att priset ofta landar högre än vad konsumenten är beredd att betala.

När vi beställer större volymer får vi både bättre pris och en låg fraktkostnad per produkt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ext13
1. jag har gjort en felanmälan via hemsidan. Hur lång tid tar det tills den är godkänd och jag får en fraktsedel? Måste jag betala 600kr för felsökningen, jag misstänker att det är något fel på någon av hårdvaran jag köpte eftersom min polare är 110% säker att allt sitter som det ska i burken (han har byggt 50 datorer minst) och vi trippelkollade allt innan vi startade datorn.

Om det är fel på hårdvaran ska jag väl knappast behöva betala för felsökningen? Däremot om det är något fel på bygget (och då vill man ju veta vad felet var exakt) så kan jag stå för kostnaden. För jag kommer skicka in datorn precis som den är, byggd.

2. Grafikkort och HDD är inte medskickade i o m att dem brann upp. Om jag väljer att köpa till dessa två delar hos er (dem som brann upp var inte köpa hos inet) kan ni slänga in dem i burken utan extra kostnad? Borde ni kunna göra i o m att det bara är dem 2 (resten är monterat) och grafikkort+hdd tar ju 30sek att koppla i

Slå en signal till vår serviceavdelning på 031-652700 så kan vi säkerligen komma överens om något.

Snälla, ring eller skicka ett mail till service@inet.se respektive order@inet.se när det gäller frågor ang. specifika case.

Den här tråden är inte till för att diskutera enskilda order/servicecase.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av inet.se

Vi har tre kylare på lager i butik. Tar bara någon dag extra att plocka därifrån.

Ah, sedärja. Tack för svar.

Permalänk
Avstängd

Är lite missnöjd med att det verkar som att Inet censurerar om man te.x. skriver något negativt omdöme om en produkt:

Jag mailade Inet den 2 mars och sa att jag tycke att det var konstigt att Inet tycker att ohålat papper (Vårt ArtNr 6780517, Tillverkarens ArtNr 6958A001) kostade 49 kr med tanke på att mitt lokala ICA eller Claes Olsson tar exakt samma pris. Jag fick svar av Magnus W att: "priset på hemsidan är korrekt".

"Okej" tänkte jag efter Inets svar: men valde att skriva en recension där jag påpekar att jag tyckte varan var OK men att jag inte ansåg det vara ett webbpris då det är samma pris i en butik.

Det jag inte gillar är att alla mina recensioner av produkterna kom upp hyfsat snabbt utom den om Canon Papper A4 Office Ohålat -produkten.:( Kollade nu igen men den recensionen har Inet "missat" :/ Trist...

Varför gjorde ni på detta vis? Jag sa te.x. inte att ni var tvungna att sänka pris eller så utan jag gav en recension som var ärlig efter att jag hade fått svar av er per e-post att priset var korrekt, så det är ju inte som att jag har recenserat av illvilja utan jag mailade och frågade först...

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enkronan
Är lite missnöjd med att det verkar som att Inet censurerar om man te.x. skriver något negativt omdöme om en produkt:

Jag mailade Inet den 2 mars och sa att jag tycke att det var konstigt att Inet tycker att ohålat papper (Vårt ArtNr 6780517, Tillverkarens ArtNr 6958A001) kostade 49 kr med tanke på att mitt lokala ICA eller Claes Olsson tar exakt samma pris. Jag fick svar av Magnus W att: "priset på hemsidan är korrekt".

"Okej" tänkte jag efter Inets svar: men valde att skriva en recension där jag påpekar att jag tyckte varan var OK men att jag inte ansåg det vara ett webbpris då det är samma pris i en butik.

Det jag inte gillar är att alla mina recensioner av produkterna kom upp hyfsat snabbt utom den om Canon Papper A4 Office Ohålat -produkten.:( Kollade nu igen men den recensionen har Inet "missat" :/ Trist...

Varför gjorde ni på detta vis? Jag sa te.x. inte att ni var tvungna att sänka pris eller så utan jag gav en recension som var ärlig efter att jag hade fått svar av er per e-post att priset var korrekt, så det är ju inte som att jag har recenserat av illvilja utan jag mailade och frågade först...

Rent spontant. Alla kan ju se priset, behövs väl knappast en recension för det?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Rent spontant. Alla kan ju se priset, behövs väl knappast en recension för det?

Jo sant, men kändes ändå lite off att dom:

a) censurerar
b) inte tog med recensionen.

Sen ska man ju kunna få ge en recension på vad man vill tycker jag.:)

Det jag vände mig mot var just att varan låg som "webbpris" när det är ett butikspris de visar: Hade de haft det priset på butikssidan hade jag inte haft någon åsikt om det.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enkronan
Jo sant, men kändes ändå lite off att dom:

a) censurerar
b) inte tog med recensionen.

Sen ska man ju kunna få ge en recension på vad man vill tycker jag.:)

Det jag vände mig mot var just att varan låg som "webbpris" när det är ett butikspris de visar: Hade de haft det priset på butikssidan hade jag inte haft någon åsikt om det.:)

Så du menar att inets webbpriser skall vara billigare än alla fysiska butikers priser i Sverige?

Webbpris är väl inte synonymt med lägsta pris, utan mer som jämförelse med inets butikspris.

Btw, jag betalade senast 30kr inkl moms på corporate express.

Permalänk
Medlem

Godkväll inet.se! jag undrar när ni får in dessa fina fläktar: http://www.inet.se/artikel/6308642/scythe-120mm-slip-stream-f... jag behöver nämligen 3 stycken.

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M