APB - All Points Bulletin

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flyawaynille
hur vet man vilket man är med i ?

Står i mailet?

Jag är med nu, yay!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Japp, fick betanyckel idag, skönt att man får någonting då man aldrig får en SC2-nyckel

*EDIT*

Hur krävande är spelet egentligen? När jag skulle installera spelet så stod det att min processor inte skulle ta spelets minimumkrav? En E8500... kom igen lixom?!.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | MSI RTX 4070 SUPER | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ish
Kan inte säga att det är roligt iaf.. Om man bortser från allt lagg, så är det fortfarande tråkigt.

Jag tycker det är galet roligt. Lagom laid-back action utan att varken bli så simpelt att det är tråkigt och utan att kräva så mycket att man blir tokig för att man har ett liv.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk

Edit: Dom som är med i betan får inte äns skriva eller säga något om att dom är med pga NDA

Visa signatur

i7 4770k @ 4.4 with 1080ti 2050/11800 med PQ438Q
Retired 680 GTX SLI @ +120 +500

Retired i5 750@4116 speedstep+vcoreoffset = Love idle/load 1.02-1.34
5970@925/1250

Permalänk
Sötast

Fick också beta-key idag, tog väl 2 veckor c:a!

Permalänk
Medlem

Jag med. Men har inte fått något mail om vilken sida jag tillhör? har ni det?

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC

Permalänk
Medlem

vart signar man till betan? vavava har hållt ögonen på detta spel sen första screens dök upp på webhallen o de va LÄNGE sen men hade totalt glömt bort de då de vart helt tyst om spelet o sen att de är en beta. ge mig ja vill oxå leka gangster!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av contra
vart signar man till betan? vavava har hållt ögonen på detta spel sen första screens dök upp på webhallen o de va LÄNGE sen men hade totalt glömt bort de då de vart helt tyst om spelet o sen att de är en beta. ge mig ja vill oxå leka gangster!

Deras hemsida...? Det är väl det första man tittar på.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

vafan man måste ju signa hemma för att attatcha dxdiag fil. suck hemma har jag ju itne tid me sånt aja får väll ta tid .. trode man skulle kunna fixa de på jobbet .

Permalänk
Medlem

Jag är med i betan men har hittills inte haft tid att testa, kom med för ett par veckor sedan eller så. Ser ut som att det blir till att testa idag dock.
Thursday 28 March 2010
2000 GMT – 2200 GMT
and...
Sunday 28 March 2010
2000 GMT – 2200 GMT
Ser ut som att det där med datum är svåra grejer för dem ^^.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk

Om några Furious Fighters vill spela ikväll PM

Visa signatur

i7 4770k @ 4.4 with 1080ti 2050/11800 med PQ438Q
Retired 680 GTX SLI @ +120 +500

Retired i5 750@4116 speedstep+vcoreoffset = Love idle/load 1.02-1.34
5970@925/1250

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IceDread
Jag är med i betan men har hittills inte haft tid att testa, kom med för ett par veckor sedan eller så. Ser ut som att det blir till att testa idag dock.
Thursday 28 March 2010
2000 GMT – 2200 GMT
and...
Sunday 28 March 2010
2000 GMT – 2200 GMT

jag kom med nyligen, och problemet med datumen och "lagen" för dem var att det inte stod i det första mailet man fick
det stod i ett mail som kom senare^^
OBS för de som inte förstod det så går vi efter GMT+1 dvs en timme efter, det blir alltså 21:00-23:00 (kanske att idiotförklara er men för säkerhetskull )

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244

Permalänk
Medlem
Citat:

Thursday 28 March 2010
2000 GMT – 2200 GMT
and...
Sunday 28 March 2010
2000 GMT – 2200 GMT

Ett tips till dig och alla andra som kommit med är att om du inte vill bli av med ditt beta-konto illa kvickt så råder jag dig till att sluta bryta mot det NDA alla testare gått med på.

Det har vart stor jakt på alla nötter som lagt upp filmer m.m. på youtube och annat. Man får t.ex. inte ladda upp screenshots till ställen så som imageshack eller pici utan enbart via beta-forumena's egna uppladdning. Vi som är med i betan ska egentligen inte ens säga att vi är med, men så långt har de redan sagt att de räknat med att folk kommer gå. Men mer information gällande testerna mer än "jag är med i betan" kan resultera i att man blir av med kontot. Detta inkluderar speltider m.m.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Ett tips till dig och alla andra som kommit med är att om du inte vill bli av med ditt beta-konto illa kvickt så råder jag dig till att sluta bryta mot det NDA alla testare gått med på.

Det har vart stor jakt på alla nötter som lagt upp filmer m.m. på youtube och annat. Man får t.ex. inte ladda upp screenshots till ställen så som imageshack eller pici utan enbart via beta-forumena's egna uppladdning. Vi som är med i betan ska egentligen inte ens säga att vi är med, men så långt har de redan sagt att de räknat med att folk kommer gå. Men mer information gällande testerna mer än "jag är med i betan" kan resultera i att man blir av med kontot. Detta inkluderar speltider m.m.

Oj va mycket han bröt på reglerna:O

Men är det bara jag som tyckte att det var så jävla segt att skjuta i spelet. Sen bilarna också:S fick ingen känsla i det. Hoppas det fixas sig tills spelet kommer ut.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Sötast

Fyfan vad häftigt det var....

Lirade just min första playsession på 2 timmar.

Helt ärligt så kändes det inte jättelångt ifrån i slutskedet av en beta, alltså nära till release.

Visst var det inte perfekt, men det var riktigt härligt.

Men sen å andra sidan så hade man bara 2 timmar på sig också

Om någon månad kanske man har lite mer kött på benen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag tycker det är galet roligt. Lagom laid-back action utan att varken bli så simpelt att det är tråkigt och utan att kräva så mycket att man blir tokig för att man har ett liv.

Brutalt enformigt imo Mycket som saknas.. Men det är ju inte väntat att släppas förens i höst, så jag kanske kikar in på betan igen senare i vår/sommar för att se om det blivit bättre.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag kommer följa NDA'n. Missade dock att lira igår, måste varit något med tidszonerna eller något sådant. Testade vid 20.55 eller så och kom inte in.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
Oj va mycket han bröt på reglerna:O

Men är det bara jag som tyckte att det var så jävla segt att skjuta i spelet. Sen bilarna också:S fick ingen känsla i det. Hoppas det fixas sig tills spelet kommer ut.

Det var det jag menade, det var inte mycket men folk har blivit av med konton för mindre. Det var tänkt som en varning så att ingen som vill ha sitt konto råkar bli av med det.

Man kan ju prata och och säga vad man tycker om det, det är ju inga problem men faktisk beta-information och fakta gällande spelet är det noll-tolerans på enligt RTW så jag försöker bara göra folk en tjänst så de inte åker ut på samma sätt som nötterna som postar youtube-klipp på spelet, för de åker på ban-hammaren illa kvickt.

Edit**
De har för övrigt uppdaterat hemsidan rätt ordentligt ^^

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex

Permalänk
Avstängd

Dom få minuter jag spelade igår var sjukt roliga!
Synd att jag inte kunde lira mer, skulle se på film :/
Gillar verkligen idén med hela spelet, allt är precis så som man fantiserat om hur man vill ha ett spel!
Lite lagg var det allt, men det får man ju räkna med.

Visa signatur

Asus M4A79XTD EVO DDR3 | AMD Phenom2 X4 955 3,2Ghz BE AM3 | Corsair 4GB (2x2048MB) 1600MHz XMS3 | XFX Radeon HD5770 1GB | 500GB Seagate Barracuda 7200.12 SATA II | Corsair TX 650W 80+ | Antec Two Hundred | Optiarc AD-7240S DVD±RW Svart SATA | Windows 7 Home Premium 64-bit | BenQ TFT 24'' E2420HD

Permalänk

helt okej...men fan vad dålig bilkänsla, helt värdelös :/

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Jag kommer följa NDA'n. Missade dock att lira igår, måste varit något med tidszonerna eller något sådant. Testade vid 20.55 eller så och kom inte in.

Som jag nämnde tidigare...det är mellan 21-23...

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 427_Cobra_Jet
helt okej...men fan vad dålig bilkänsla, helt värdelös :/

Sånt får man ta i ett MMO.

Visa signatur

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Sånt får man ta i ett MMO.

What?....

Du tror väl inte att körkänslan ligger på servern väl? haha.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
What?....

Du tror väl inte att körkänslan ligger på servern väl? haha.

Nej? Var sa jag det? Men ett MMO är ju för massivt spelande, så om dom skulle ha GTA IV körkänsla med massa fysik inräknat tror jag det blir kaos och att folk inte kan spela spelet riktigt stabilt.. alltid något som blir neddummat i MMO spel ju. Fast den är väl bra mycket bättre än den i Saints Row 2?

Visa signatur

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Nej? Var sa jag det? Men ett MMO är ju för massivt spelande, så om dom skulle ha GTA IV körkänsla med massa fysik inräknat tror jag det blir kaos och att folk inte kan spela spelet riktigt stabilt.. alltid något som blir neddummat i MMO spel ju. Fast den är väl bra mycket bättre än den i Saints Row 2?

Körkänslan är nog precis så som de vill ha den, om de inte ändrar den såklart.
Med lite smart kod så är det inga problem att förändra körkänslan.

Själv tycker jag att den är helt klart ovanlig, men inte dålig.

Saints row har jag inte lirat så kan inte svara på.

Permalänk
Medlem

Om jag ska säga något om bilarna så är det ju att det brukar bli lagg ofantligt mycket när man börjar köra, och extremt hände ca 3 gånger igår, 1 gång riktigt mycket under 1 minut så det verkligen inte gick, allt bara hackade sönder.

Men sen blev det lite bättre o bättre.

Permalänk
Medlem

Brutalt lagg och dåligt gameplay... nej tack.

Visa signatur

Herrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EEdwin
Brutalt lagg och dåligt gameplay... nej tack.

om du tycker det är dåligt, kanske du kan skänka ditt konto till en behövande ? (dvs mig =D )

Permalänk
Medlem

Tyvärr, kanske blir bättre till sommaren.

Visa signatur

Herrow

Permalänk
Medlem

ok =/, hoppas man får en inv snart, de har väl släppt in ganska många nu de senaste dagarna ?