Missa inte Amazon Prime Deal Days!

Inköp av spel dator, råd tack!

Permalänk
Medlem

Inköp av spel dator, råd tack!

Hejsan har kikat runt här nu nån timme och inte direkt fått ut riktigt det jag är ute efter.
Är ute efter en prisvärd och hög prestrerande SPEL dator! Är riktigt sugen på BF3 och Diablo 3.. och vill gärna köra dessa spel på MAX utan drops och likande hemskheter!

http://www.inet.se/kundvagn/visa/913620/2011-09-25
detta är vad jag plockat ihop med hjälp av att kolla på andras tråkar och så.. undrar nu om det är något som bör bytas eller så.. och fram för allt om denna dator skulle klara av det jag kommer begära av den!

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Tyck till innan jag beställer min nya dator!

Hej! nu ska det upgraderas tills kommande BF3 och andra trevliga spel!

Har plockat ihop detta..
http://www.inet.se/kundvagn/visa/919643/2011-09-27
.. och vill nu ha synpunkter.. om jag tex kommer kunna köra på tung grafik i BF3 och andra mycket krävande spel.
Anledningen att jag har valt ett MSI GeForce GTX 560 Ti 1024MB OC TWIN FROZR II är att jag redan har ett sånt kort och tänkte att man kanske kunde köra dubbla sånna, om dom nu håller måttet.. dom har fått bra recentioner o så.. nästan lika starka som 570? vad vet jag! eller är fläktarna för stora så det blir för trångt.. och funkar det nu med moderbordet..? kommer jag få ut all prestanda som går av korten med det här paketet? och framförallt.. matchar allt bra tillsammans.. eller kommer något strypa det andra? Passar det ???!!:P

jag är inte så jätte insatt i dator byggen.. så all hjälp uppskattas tack!

Permalänk
Hedersmedlem

*trådar sammanfogade*

Observera att det är förbjudet att skapa mer än en tråd om samma sak. Det beror på att vi tycker att det är viktigt att alla får samma chans att få sina trådar uppmärksammade. Om någon skapar mer än en tråd, trycks andras trådar undan snabbare, vilket blir orättvist. Jag hoppas att du har förståelse för detta. Den här gången har jag sammanfogat dina trådar åt dig, men kom i fortsättningen ihåg att regeln finns.