66 FPS avg. med GTX 580 SLI i BF3!?

Permalänk
Medlem

66 FPS avg. med GTX 580 SLI i BF3!?

Tjenare SweC!

Jag har 32 FPS som lägst, 66 avreage och max 117 FPS med mina GTX 580. Bara jag som tycker att det är extremt lågt? Detta är på "Djungelbanan" med 1080p och allt på så högt som det går. Översta kortet går ej över 73 C och min processor är en i5 2500k @ stock + H80. 4GB RAM och Corsair TX 850W.

Jag har den senaste beta drivern för BF3 ifrån nVidia.

Visa signatur

C>++

Permalänk
Medlem

Jag tror de blir bättre när den riktiga versionen av spelet kommer ut..

Jag har inte mätt fps, men jag har nåt liknande, och det blir ingen skillnad om jag sätter allt på low (kör ultra nu)

Permalänk

Det måste vara något skumt med dina inställningar. Jag har datorn i min sign och jag har

min: 49 fps
avg: 83.453 fps
max 189 fps

på Caspian Border banan. Däremot kör jag på High med AA och AF OFF. Men i upplösning 1920x1080.

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av AnnoyingIB:

Tjenare SweC!

Jag har 32 FPS som lägst, 66 avreage och max 117 FPS med mina GTX 580. Bara jag som tycker att det är extremt lågt? Detta är på "Djungelbanan" med 1080p och allt på så högt som det går. Översta kortet går ej över 73 C och min processor är en i5 2500k @ stock + H80. 4GB RAM och Corsair TX 850W.

Jag har den senaste beta drivern för BF3 ifrån nVidia.

samma för mig! fattar inte grejen!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 PRO | PlayStation Portal | Nintendo Switch 2 | Xbox Series X | MiSTER Pi - Retro Gaming FPGA Board | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X | Steam Deck |

Permalänk
Medlem

Kan ju vara SLI-profilen som är dålig. Testa att köra med ett kort.

Visa signatur

< iPad Pro > < Razer Blade >

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagom:

Jag tror de blir bättre när den riktiga versionen av spelet kommer ut..

Jag har inte mätt fps, men jag har nåt liknande, och det blir ingen skillnad om jag sätter allt på low (kör ultra nu)

Jag hoppas det :/

Skrivet av monster08:

Det måste vara något skumt med dina inställningar. Jag har datorn i min sign och jag har

min: 49 fps
avg: 83.453 fps
max 189 fps

på Caspian Border banan. Däremot kör jag på High med AA och AF OFF. Men i upplösning 1920x1080.

Jo, något fel är det. Hoppas det blir bättre till releasen iallafall

Skrivet av tyvar1:

samma för mig! fattar inte grejen!

Då är jag inte ensam ^^

Skrivet av alindvall:

Kan ju vara SLI-profilen som är dålig. Testa att köra med ett kort.

Ska testa det!

Visa signatur

C>++