Kommer ni ihåg det där tabubelagda ni hittade i skogen när ni var yngre?

Permalänk
Medlem

skogsporren haha! blir inte mkt mer nostalgiskt!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Underbar tråd! Jag och några kompisar hade ett gömställe när vi var små. Det var något blomsterarrangemang med Sölvesborgs stadsvapen (min gamla hemstad), typ 5x5 meter stort. Hela arrangemanget var lite tiltat, så att det skulle synas tydligare från vägen. Typ en meter högt i bakkant och jämnt med marken i framkant. Det var uppbyggt av stora gatstenar typ. Vi plockade ut en av stenarna (20x20x20 cm) och gröpte ut ett hål i jorden. Där hade vi vår gömma. Vi kan inte varit äldre än 10 bast.

Visa signatur

R7 5800X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | 16 GB RAM | RTX 3080 | 2 TB SSD | CM NF200P | Corsair SF600

Permalänk

Minns den gången jag hittade 2 fuktiga porrtidningar, och en tjuga!
Var i ett buskage nära skolan jag gick. Win-win

Visa signatur

~Mental åt min signatur :( (Sedan 2002)
Uppdaterad signatur 9 år senare:
|Asus P8P67 Pro| Intel I7 2600K@4,6 Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz 8-8-8-24 | Corsair H70 | OCZ 1250W 80+ Gold | 2x VTX3D Radeon HD7950 3Gb @930, VRM @1250 | Corsair Force 120GB + x antal satadiskar |

Permalänk
Medlem

Haha, mycket skum tråd!

Jag har aldrig hittat någon porr i skogen, har däremot hittat en låda fullproppad med tidningar. Det var jag och en kompis som gjorde fyndet under en bro där vi brukade leka. Stolta över fyndet tog vi naturligtvis hem det för att visa alla vad vi hittat.

Två små 7 åriga noobs och en låda fullproppad med porr, mammas min kommer jag inte glömma. Haha, good times.