Byta fläkt HP, vart hittar jag reservdelar?

Permalänk

Byta fläkt HP, vart hittar jag reservdelar?

Halloj,

Har en äldre HP G7000 som processorfläkten lagt av på, enligt hp:s support sida så säljs inte denna längre vad jag kunde hitta, nån som vet vart jag kan få tag på en, ev går det att modda dit nån annan historia?. Jag har inte plockat av chassit så jag ser hur det ser ut riiktigt, mer än att det verkar vara en "brygga" från fläkten som sen går till processorn som sitter en bit till vänster. Mvh Patrik.

Permalänk
Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem
Skrivet av JeflaPeck:

Halloj,

Har en äldre HP G7000 som processorfläkten lagt av på, enligt hp:s support sida så säljs inte denna längre vad jag kunde hitta, nån som vet vart jag kan få tag på en, ev går det att modda dit nån annan historia?. Jag har inte plockat av chassit så jag ser hur det ser ut riiktigt, mer än att det verkar vara en "brygga" från fläkten som sen går till processorn som sitter en bit till vänster. Mvh Patrik.

yo googlade ox hittade detta

http://www.battery-adapter.com/product_info.php/products_id/3...

Visa signatur

Permalänk

Tack för hjälpen